Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1452
Hei.
Er det noen som har god erfaring ang. å sette opp å drifte mangos zero på linux miljø?

Det jeg ser etter er noen som er int. i å være med på ett prosjekt, jeg betaler for dedikert server, og andre kostnader. Eneste du trenger å bidra med er din kunnskap til mangos zero på linux miljø.
Har vel div. kunnskaper om dette, har holdt på med det før men ikke på ett år eller to. Hva slags Linux-distro tenker du på?
En bekjent av meg driver å freelancer. Han har mye erfaring med linux og dedikerte servere, send meg PM så kan jeg spørre om han er interessert.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Trådstarter
Linuxdistroen som er på testserveren er Debian, jeg kan installere hva som helst på serveren folk skal spille på, men vil helst ha debian.

Har du greie på optimalisering for flere spillere osv? Vet du om man trenger optimalisering til 3000 spillere f.eks?
Altså, optimalisering, man trenger ikke å optimalisere selve serverprogramvaren, men optimalisere MySQL databasen er veeeldig nyttig. Tror faktisk ikke det finnes noen greier for å optimalisere selve MaNGOS heller. MaNGOS skal klare opptil 1000 uten noen slags optimaliseringer på DB eller operativsystemet. Jeg er mest kjent med Debian selv også.
Sist endret av michael_bog; 19. desember 2011 kl. 19:00.