Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Trengs det et usensurert rusforum i Norge?
Ja definitivt, de som er nå blir altfor moderert 9 12,68%
Ja kunne vært fint med et forum som er litt mer åpent 20 28,17%
Nei 30 42,25%
Nei det kommer til å skade mer enn det gjør godt. 12 16,90%
Stemmegivere: 71. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  10 1141
Trengs det et usensurert rusforum synes dere? Viss man kan sørger for at brukerne er forholdsvis beskyttet fra myndighetene og anonyme?

Altså, et forum hvor folk kan skrive om hva de vil. Men ikke kjøpe og selge direkte bare..
Sist endret av rusforumet; 23. mars 2024 kl. 07:36.
Har ikke problem med freak mods generelt - vet stortsett hva som setter sinnet i kok hos den ene eller andre sida av saken.

Om kjønn, identitet, religion, etnisitet, etc…. Synes stort sett de modererer fair.

Det er oftest bedre for alle
å slette 1x for mye / kontra å bare la det bli “full krig»

stemte nest øverste
Sist endret av WouwseP; 23. mars 2024 kl. 07:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
6 0
Sitat av WouwseP Vis innlegg
Har ikke problem med freak mods generelt - vet stortsett hva som setter sinnet i kok hos den ene eller andre sida av saken.

Om kjønn, identitet, religion, etnisitet, etc…. Synes stort sett de modererer fair.

Det er oftest bedre for alle
å slette 1x for mye / kontra å bare la det bli “full krig»

stemte nest øverste
Vis hele sitatet...
Joa men ofte blir krigene her startet av folk som ikke er her for rus i det hele tatt. Så et forum kun for rus ville unngått mye av de problemene trur jeg.,
Fuck Mr. Plod!
Eneste jeg savner er litt mere slækk på "personangrep"

Når 2 stykker sporer av og begynner å spytte, så er de litt vel raske på banen å fjerner det.
Jeg er veldig glad i en liten opphetet diskusjon, regner med flertallet er uenig.

Er det en tydelig troll så kjør på, men dårlig debatt som sporer av er relevant i mine øyne. Selvom noen mener det ikke er det.
Sitat av rusforumet Vis innlegg
Joa men ofte blir krigene her startet av folk som ikke er her for rus i det hele tatt. Så et forum kun for rus ville unngått mye av de problemene trur jeg.,
Vis hele sitatet...
Du ønsker deg et forum der bare rusmisbrukere har lov til å skrive innlegg?
Sitat av rusforumet Vis innlegg
Trengs det et usensurert rusforum synes dere? Viss man kan sørger for at brukerne er forholdsvis beskyttet fra myndighetene og anonyme?

Altså, et forum hvor folk kan skrive om hva de vil. Men ikke kjøpe og selge direkte bare..
Vis hele sitatet...
Men du er jo allerede Anonym nok så lenge du ikke sprer info om deg selv eller noe som kan linkes til deg er det lite problem ei snuten bryr seg om dine brukerdoser, har jo hatt karer med dyrkelogg her i mange år og snuten gir faen fordi ikke storkar , bare noia med mindre man pusher kg men da burde man holde kjeft uansett. Anonymfunksjonen er ikke anonym heller sånn sett for den del. Finner jo fort ut likheter på hvordan folk skriver å lignende
Sist endret av NoillStress; 4 uker siden kl. 14:15.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av rusforumet Vis innlegg
Trengs det et usensurert rusforum synes dere? Viss man kan sørger for at brukerne er forholdsvis beskyttet fra myndighetene og anonyme?

Altså, et forum hvor folk kan skrive om hva de vil. Men ikke kjøpe og selge direkte bare..
Vis hele sitatet...
Vi har hatt litt dialog på PM og foruten salg og kjøp eller informasjon om hvordan du kjøper illegale stoffer, som vi må fjerne for nso står juridisk ansvarlig og vi vil ikke at han skal få rettslige konsekvenser av forumet. Ironien er at han er en helt streit vanlig fyr som ikke tukler med narkotika, men fortsetter å drive Freak i den ånden det ble opprettet i: Et lite fristed der man kan diskutere ting som ellers ikke er så lurt å snakke om i offentligheten.

Men, du får ha lykke til om du velger å prøve å starte opp noe, jeg vil bare advare om at det er mye mer arbeid enn du kanskje tror.
Og jeg håper du tar til deg rådet om å ikke tillate lenker til darknetmarked etc. i værste fall vil du bli stillt ansvarlig for distribuering av narkotika, siden du tillater slikt på ditt nettsted som er i ditt navn.

Vi har med tiden opplevd flere som deg som mener Freak ikke er tilstrekkelig og vil starte sitt eget nettsted, ingen av de overlever da de innser hvor mye arbeid det er.

Men jeg ønsker deg lykke til.
Sist endret av Dodecha; 23. mars 2024 kl. 13:17.
Sitat av rusforumet Vis innlegg
Trengs det et usensurert rusforum synes dere? Altså, et forum hvor folk kan skrive om hva de vil. Men ikke kjøpe og selge direkte bare..
Vis hele sitatet...
Du mener.. som freak.no?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg er vanligvis ikke typen til å "gni det inn" men jeg føler for å nevne at i den siste utvekslingen jeg og herr "rusforum" hadde så oppfordret han meg til å fortelle hvor han skrev i fra, for han mente han kunne OPsec.
Vel, han har selv registrert... ting på nettet i sitt fulle navn, det tok ikke lange tiden å finne det og jeg har ikke hørt fra han siden.

Og missforstå meg rett: Å ha fått en "konkurrent" til freak kunne vært interessant, jeg synes ideen er morro, men hver eneste gang det kommer en slik entusiast på banen så er det mye snakk og lite handling. Igjen: Folk ser ikke ut til å skjønne arbeidet involvert med et forum.
Sitat av rusforumet Vis innlegg
Joa men ofte blir krigene her startet av folk som ikke er her for rus i det hele tatt. Så et forum kun for rus ville unngått mye av de problemene trur jeg.,
Vis hele sitatet...
Jeg synes det fungerer bra slik det er nå. Kanskje jeg er noe fordomsfull her men et forum KUN for rus hadde kanskje tiltrukket seg litt forskjellige typer som gjør at innholdet også blir deretter. Ser for meg plenti unødvendige tråder og et helvette og moderere. Så lenge du ikke diskuterer kjøp og salg så er du relativt trygg innpå freak også.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Er det en tydelig troll så kjør på, men dårlig debatt som sporer av er relevant i mine øyne. Selvom noen mener det ikke er det.
Vis hele sitatet...
Bare av ren personlig nysgjerrighet, hva tilfører en "dårlig debatt som sporer" av temaet til tråden, nesten uansett tema?

Drama? er det det vi ønsker? for det er det eneste jeg ser at det tilfører