Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1116
Hei gama mye før kunne sitte i mange timer i strekk, slutta med det og dreiv med ganske mye rus. Nå har jeg lyst å game mere igjen men jeg sitter en time eller to maks så gidder jeg ikke mere røyker hasj istedenfor og gidder ikke spille etterpå. Har noen råd hva jeg kan gjøre for å kunne fokusere mer på spilling?
Du har fått en gave fra Gud, sett pris på den! Dette er din mulighet til å få et liv utenfor skjermen!
Tja, du flytta over fra en avhengighet til en annen. 1-2 timer med spilling er helt innafor, bruk muligheten til å trappe ned rusbruket i tillegg!
Du har ikke bare blitt gammel da? :P

Kjenner på det samme selv, er en blanding av at spill industrien bare pumper ut møkk og at jeg vil heller finne på ting irl for min del.
Kunne ikke relatert mer
Ta en linje med amfetamin.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Du har fått en gave fra Gud, sett pris på den! Dette er din mulighet til å få et liv utenfor skjermen!
Vis hele sitatet...
Dette er noe av det beste jeg har lest i hele 2023
De spillene du ofte har spilt, gjør ting annerledes enn du pleier å gjøre.
F.eks Challenges, hunt etter trophies, bruk bare den eller den loadouten, gi deg selv ett ingame handicap eller måten du spiller på.
Sneaky player > Aggresive player > ??? player