Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1750
Jeg er bestandig innlogget på Iptorrents, og nå for 10 minutter siden er jeg plutselig utlogget. Når jeg skriver inn passordet funker det ikke. Jeg har bare 2 passord for alt, og ingen av de to passordene fungerer.

Har trykt "Forgot password?" og skrevet inn mailen min men har enda ikke mottatt noe nytt passord.

Jeg tok nettopp en scan med MalwareBytes for å sjekke om jeg hadde en trojaner eller keylogger på PCen. Den fant ingenting.

Da lurer jeg på.. Har IPT sin database med brukernavn og passord blitt hacket? Er det flere som ikke kommer seg inn?
Fungerer fint her. Du hadde nok sett det på nettaviser om IPT ble hacket. Har du vær inaktiv i en lengre periode?
Sitat av Bokmerket Vis innlegg
Fungerer fint her. Du hadde nok sett det på nettaviser om IPT ble hacket. Har du vær inaktiv i en lengre periode?
Vis hele sitatet...
Hva..i..huleste 0_0

Jeg laster ned annenhver dag ca.
Seeder hele tiden når PCen er på. Som vil si ca. 17 timer hver dag. Hadde en ratio på 1.25. Så den skal ikke være deaktivert pga. inaktivitet eller for lite seeding..
Sitat av Kvakvorkvifor Vis innlegg
Hva..i..huleste 0_0

Jeg laster ned annenhver dag ca.
Seeder hele tiden når PCen er på. Som vil si ca. 17 timer hver dag. Hadde en ratio på 1.25. Så den skal ikke være deaktivert pga. inaktivitet eller for lite seeding..
Vis hele sitatet...
Min ble deaktivert pga hit'n'nuns. Hadde du noen?
Sitat av hotline Vis innlegg
Min ble deaktivert pga hit'n'nuns. Hadde du noen?
Vis hele sitatet...
Hadde ingen!

Sitat av Slaps Vis innlegg
IPT er bare møkk uansett, finn deg en annen en
Vis hele sitatet...
Problemet er at de fleste private sidene må man bli invitert til. Kjenner ingen som er registrert på en privat torrentside.
http://irc.iptorrents.com/ Så joiner du #help og spør de hva som skjer
Sitat av BaconWeed Vis innlegg
http://irc.iptorrents.com/ Så joiner du #help og spør de hva som skjer
Vis hele sitatet...
Allready done. Sitter å venter på svar.. de i hovedchatten sa jeg måtte være tålmodig for det kunne ta en stund..
Sitat av Kvakvorkvifor Vis innlegg
Hva..i..huleste 0_0

Jeg laster ned annenhver dag ca.
Seeder hele tiden når PCen er på. Som vil si ca. 17 timer hver dag. Hadde en ratio på 1.25. Så den skal ikke være deaktivert pga. inaktivitet eller for lite seeding..
Vis hele sitatet...
Ok, du kan bli kastet ut for inaktivitet ihvertfall. Da er det vel snakk om 2 mnd - 3 mnd.

1.25 i ratio er ikke så veldig bra though. Prøv å last ned så mye freeleech når du kan. Ev. Seede mye, så øker den kjapt. Litt avhengig av internett hastighet selvsagt. Bruker å laste ned noen populære torrents for å seede mye.
1.25 i ratio er helt kurant på de fleste private trackere. På IPT er det derimot helt utrolig lavt siden 95% av alt er freeleech og dermed ikke teller ned. tror jeg har over 40TB up med kun 250GB ned siden alt freeleech ikke teller med på ned..
Hadde problemer på lørdagen med at jeg ble logget ut av IPT hele tiden, og til tross for at jeg logget inn med riktig brukernavn/pw, så kom jeg bare tilbake til innloggingssiden. Problemet viste seg å være en cookie, så når jeg fikk fjernet cookies og logget inn på nytt, så løste problemet seg.
Sitat av JohnMichael Vis innlegg
1.25 i ratio er helt kurant på de fleste private trackere. På IPT er det derimot helt utrolig lavt siden 95% av alt er freeleech og dermed ikke teller ned. tror jeg har over 40TB up med kun 250GB ned siden alt freeleech ikke teller med på ned..
Vis hele sitatet...
Det høres veldig bra ut^

Ratio? Min ligger på ~40%, begynte på denne kontoen i desember.
Sist endret av Bokmerket; 27. januar 2015 kl. 03:05.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Off-topic og muligens dumt, men det blir spurt uansett...Hva er egentlig seeding?