Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2758
Min PayPal har vært limited siden August 2014. Sjønner ikke hvordan jeg får det bort. Har tatt kontakt med PayPal ufattelige mange ganger, men de sier jeg bare må få rettet det.(?)

SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://i.snag.gy/WQ14x.jpg


EDIT: Jeg fikk dette på mail:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://i.snag.gy/p7yrt.jpg

Også spurte jeg:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://i.snag.gy/z1Wqn.jpg

Også fikk jeg svar:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://i.snag.gy/Z2uvd.jpg


Mener de at jeg har 2 eller flere PayPal kontoer? Jeg har jo bare 1?..

..Må jeg opprette en ny PayPal bruker med nytt bank kort å legge inn? Vil jeg da få muligheten til å bruke PayPal og betale på eBay osv..?

EDIT: Ser dette har komme opp nederst på siden nå:
http://i.snag.gy/VfmuE.jpg
Vil det si at jeg ALDRI får fjernet "Limitation"? Må jeg lage ny bruker? Med nytt bankkort?
Sist endret av pcn00b; 12. januar 2015 kl. 14:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Paypal er nazi på dette området og du finner masse paypal "horror-stories" der ute om folk som har blitt fryst ut av kontoene sine.

De har linket deg opp til en annen konto er limitert, enten gjennom ipadresse, cookies i browseren, eller navn. De mener at du er eier av begge kontoene, og du har lagt en ny konto da den gamle ble limitert. Selv om dette ikke er sant, så vil du sannsynligvis bli stone-wallet av "kundeservicen" dems.

Anbefaler deg og titte på dette forumet for mer info ang. paypal og limitasjoner; www.aspkin.com

Den eneste gode nyheten jeg kan fortelle deg er at pengene du har stående på kontoen kanskje vil være mulig og ta ut etter 180 dager, pga nye rettningslinjer(før mistet mange flere tusen, eller mer, dollar)

Ang. vettig bruk av paypal:
1. Aldri bruk flere kontoer fra en ip-adresse
2. Aldri bruk flere paypal kontoer fra en windows bruker eller en browser
3. Aldri bruk samme telefonnummer, adresse, navn, eller annen info på flere kontoer.

Det du kan gjøre nå;
Bestill nytt kort med nytt kortnummer og registrer deg på nytt med en liten forskjell i navnet ditt (Feks bruk første bokstav av mellomnavnet ditt istedetfor hele).
Slett alle cookies fra browserene dine før du logger på paypal igjen
Pass på at du fornyer ip-adressen din før du logger inn på nytt (ofte holder det å ta ut strømmen på ruteren i noen minutter)
Trådstarter
98 3
Åja, fordi jeg har lånt Pappa sin PayPal igjennom min eBay flere ganger for å betale meg... Sikkert derfor(?)
Så hvis jeg heter Erik, så kan sette navn Eirik(?)

Har fått nytt bankkort, som jeg bestillte igjennom nettbank, og har nytt kort nummer(ofc..)

Hadde 500kr + på paypal som jeg har fått tilbake.. Har dog igjen et par kroner jeg enda ikke får ut, men de får vell bare vente...
Sist endret av pcn00b; 12. januar 2015 kl. 15:09.
Hvis du virkelig ikke har bruk noen andre kontoer så er nok det den eneste mulige grunnen.

Om det er saken så kan du logge på din fars konto og fjerne limitasjonen derifra, og du vil kanskje få mulighet til å få din egen konto opp å kjøre igjen.

Hvis ikke så må du huske og lage en ny ebay konto i tillegg, da kontoene dine kan bli linket gjennom ebay også.
Hvis det er mulig så slett kontoen og lag en ny eller ikke slett kontoen og lag en ny på en annen e-mail.

Fakta:
Paypal har ett system der det er mulig å ''limite'' kontoen sin selv, kan det være at ett familiemedlemm eller andre har gjort dette mot deg? Skal sikkert være mulig å fjerne limiten på en eller annen måte.
Trådstarter
98 3
Fra PayPal:
Du kan opprette en ny konto og følge rettningslinjene i Brukeravtalen vår. Allikevel anbefaler jeg deg å løse begrensningene på de andre kontoen dine først.

Jeg sendte svar:
Når sånn ca kommer jeg til å få mail fra den avdelingen som behandler begrensningen?

Jeg fikk svar:
Takk for at du kontaktet PayPal angående kontoen din som er begrenset.
Jeg kan se at kontoen din er knyttet til andre kontoer. Jeg har ikke noe informasjon jeg kan gi deg om dette. Hva du kan gjøre med den og de andre kontoene får du e-åpost om fra den avdelingen som behandler begrensningen.

De sa også:
På denne kontoen er det ikke mulig å fjerne begrensingen før du har fjernet begrensingen på de andre PayPal kontoene dine. Jeg ber deg derfor om å fjerne begrensingen på dine andre PayPal kontoer.

Det klikker for meg!! Jeg har sjekket med alle E-post adressene min, og jeg har ingen "andre" brukere som er limited... Eller andre brukere i heletatt. PayPal er pain in the ass. De klarer ikke å svare på det jeg spørr om heller..

EDIT: Jeg har tydligvis enda en PayPal bruker... Som jeg laget for leeenge siden :O
Dette står det på den brukeren:
http://i.snag.gy/SSpPL.jpg
Hvordan får jeg fikset dette da?

Snakket med PayPal på telefonen nå, og fikk høre at begrensningen kommer aldri til å bli fjernet. Og hvis jeg oppretter en ny paypal konto, vil den også bli begrenset. Så alt-i-alt da, jeg har aldri mulighet til å bruke paypal! Stygge dr!ttkjærring! Klikker særriøst!!!!!!
Sist endret av pcn00b; 13. januar 2015 kl. 10:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du har full mulighet til å bruke pay-pal. Proxy vil løse problemet ditt, og du kan ikke sette inn penger direkte med bank-kortet (håper det finnes en annen løsning)

Hvis det var meg ville jeg argumentert meg til å få tilbake kontoen, men siden jeg ikke vet alle detaljene kan jeg ikke sette opp en valid argumentasjon. Jeg vet også ikke hva du har sagt til de..
Hvis du har funnet brukerdetaljene til den gamle kontoen, prøv å logg deg på den og slett den kontoen, hvis det er sånn at den sperrer for at du får brukt den vanlige kontoen din
Trådstarter
98 3
De sa jeg ikke får åpnet noen av kontoene. Grunnen; "Det er for stor risiko, så begrensningavdelingen har bestemt seg for å ikke åpne sperringene på kontoene mine."

- Jeg hadde solgt noen "non-authentic" varer på eBay, og når PayPal spurte om kvittering på varene jeg hadde kjøpt, sa de at jeg hadde jukset til "beviset". Noe jeg IKKE hadde. Varene var kjøpt fra iOffer, fraktet hjem til meg, og deretter solgte jeg det på eBay.
Sist endret av pcn00b; 14. januar 2015 kl. 09:28.
ja det er det paypal er gode på, kjøpers sikkerhet, det vil si at hvis det har blitt opprettet en tvist der du er selger og du ikke kommer med tilstrekkelig bevis på at varen er "ekte" så tar de ofte kjøpers side.

Men det skal ikke bety at du ikke kan logge inn på kontoen for å så sette den i posestiv balanse 0.01 USD så vente noen dager for så logge på og stenge og slette kontoen
Trådstarter
98 3
Sitat av knutazz Vis innlegg
ja det er det paypal er gode på, kjøpers sikkerhet, det vil si at hvis det har blitt opprettet en tvist der du er selger og du ikke kommer med tilstrekkelig bevis på at varen er "ekte" så tar de ofte kjøpers side.

Men det skal ikke bety at du ikke kan logge inn på kontoen for å så sette den i posestiv balanse 0.01 USD så vente noen dager for så logge på og stenge og slette kontoen
Vis hele sitatet...
Jo, det er akuratt det det betyr. Jeg har et par dollar på den nå.. Og de kan jeg ta ut etter det har gått 180 dager siden pengene kom inn. Men jeg får uansett ikke til å stengt/slette kontoen, fordi den har en begrensning.
Hvis de ikke lar deg slette denne kontoen så må du da få løst opp tvisten først.

Det du har fått beskjed om er at det er en begrenset status på den, og den må da løses opp. her ville jeg prøvd å få tak på saksnr på tvisten og hvilke grunner som gjør at denne er begrenset

den meldingen du får opp er ganske generell så du må vite nøyaktig hvilke grunn de bruker for å holde den begrenset, samtidig så er det værste du kan gjøre er å oppføre deg dårlig, sint, frekk osv. når du prater med dem da vill ingen hjelpe deg

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=wxbtBFVtwZE
Sist endret av knutazz; 14. januar 2015 kl. 14:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Når du skriver en e-mail til dem baser den på harde fakta og ubøyelige argument. Si at de tar feil på en respektfull måte og få de interessert i saken.
Til alle dere som ber trådstarter argumentere med paypal; det hjelper ikke.

Og ikke bruk en proxy som noen andre foreslår, det kan også gi deg begrenset konto uten mulighet for å fjerne begrensningene.
Trådstarter
98 3
Jeg får ikke løst opp i "tvisten" sier de. Har ringt 2 ganger, og fått samme beskjed begge gangene fra 2 forskjellige personer. De sier at det er for stor risiko og gi meg tilgang til PayPal igjen.

http://i.snag.gy/s1S8l.jpg
Sitat av Picard Vis innlegg
Til alle dere som ber trådstarter argumentere med paypal; det hjelper ikke.

Og ikke bruk en proxy som noen andre foreslår, det kan også gi deg begrenset konto uten mulighet for å fjerne begrensningene.
Vis hele sitatet...
Det hjelper å argumentere med alle, du må bare gå riktig fram. Har fjernet ban på flere kontoer på samme måte.

Og å ha en begrenset konto er ikke så stor risiko når du allerede har en begrenset konto. Trådstarter kan ikke gjøre noe for å fjerne det, og da er det likegodt å gi opp. Derfor kom jeg med forslaget om å bruke en anonym proxy + annen innsettingsmetode for pengene.

Ser ingen annen løsning på Trådstarter sitt problem, ville vært greit om du kom med forslag til løsninger istedet for å kritisere meg.
Sist endret av Icec0ld; 14. januar 2015 kl. 15:39.