Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 30344
Sitat av mr.mojo Vis innlegg
Hadde en 85 modell 240 som hadde jordfeil i lyktepusserne, dette gjorde at når intervallreléet til vinduspusserne var koblet til, kunne jeg vri nøkkelen og ta den ut av tenninga uten at bilen stoppet, slo ikke ut rattlåsen eller noe når jeg kjørte
Vis hele sitatet...
Interresangt. Vi har en volvo 245 79 modell som man kan skru av og ta ut nøkkeln når man har på langlys Merkelige saker, blir sikkert sånn med gammelt elnett og ting som kommer borti hverandre osv
Og hvordan vil du da gå fram for å starte en bil med startsperre da KaLifen?
Sitat av draco12345 Vis innlegg
Og hvordan vil du da gå fram for å starte en bil med startsperre da KaLifen?
Vis hele sitatet...
På BMW'en min sies det at man skal komme seg rundt startsperren på et eller annen vis, men måtte vel ha det meste med seg fra en bil av samme model... Nøkkel, ECU, EWS og tenningslåsen(?)
Da jeg aldri har stjålet min bil, eller noen andre for den saks skyld kan jeg ikke bekrefte dette på noen måter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg lagde en topic der jeg spurte om hvordan man kunne tyvkoble en moped, men den ble visst sletta, så prøver her.. Noen som kan hjelpe meg?
Sitat av Zwift3r Vis innlegg
Jeg lagde en topic der jeg spurte om hvordan man kunne tyvkoble en moped, men den ble visst sletta, så prøver her.. Noen som kan hjelpe meg?
Vis hele sitatet...
Nja : back in the days, når vi lekte med honda-mt og lignende farkoster så var det bare å trekke ut jordledning fra switch. På den tiden var ledningen svart/hvit. Men det er en stund siden jeg var oppdatert på det der ja ) lykke til
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nå har jeg lest gjennom hele tråden her og vet ikke helt hvem av forslaga jeg skal bruke til å få starta bilen min.
Jeg har mista nøkklene til min Audi 80, 87 mod. og lurer på om noen vet hvordan man tjuvkobler den. Går det ann å trøkke et skrujern inn i tenninga og vri om?
på mopeder med am6 motorer er det bare å nappe ut en ledning å kjøre! så og si alle nyere mopeder har am6 motor! gjorde det flere ganger på min gamle moped... tar så og si like lang tid som å vri nøkkelen! latterlig enkelt...
Sist endret av sykofant; 11. februar 2009 kl. 15:09.
på eldre tsx og lignende er det bare å stikke handa inn bak lyktedekselet å nappe ut ledningen til tenningslåsen. husker ikke hvordan farge det var på den kontakten, muligens grønn? ( må kansje skru av dekselet første gang så man blir litt "kjent" bak der..

Og eldre VW Jetta er det bare å røske av noen deksel under rattet, nappe ut kontakten til tenningen.. finne 2 ledninger å surre sammen i den ene enden, som ender i 2 stk ledninger, putt den tjukke delen der den tjukkeste ledningen er på kontakten, så er det bare å prøve seg fram.. en skal i tenning, og en til å starte ( ikke la den stå i, da ender du opp med brent startmotor ).. vet ikke hvordan det blir med rattlåsen, den slo hvertfall ikke inn hos meg..