Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1419
Hei,
jeg kjører SuSE 7.0, noe som går helt fint. Men jeg har en del spørsmål om en del ting.

Jeg har brukt hele hardisken ved innstallasjonen, har en tom hardisk som jeg har tenkt å ha win98 el. 2000 på, er det noe mulighet for meg å legge til den uten for mye styr og så kjøre linux og windows? I så fall, hvordan?

Fikk ingen bra programmer til å spille av mpeg, avi etc. Noen som har noen bra tips?

Sist jeg innstallerte linux brukte jeg Wine litt til kjøring av windows programmer, noen som har alternativ til Wine?

jeg driver litt med utvikling av websider, litt php etc, noen bra editorer til bruk av skriving av php, html etc?

Noen bra programmer til ripping av dvd filmer for linux? Noen bra brenner programmer?

Programmering, c++ etc, hva skal jeg begynne er litt nybegynner, noe som passer bra under linux?

som sagt er litt newbie, så tar i mot alle tips med et smil http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif



[This message has been edited by tux (edited 29-03-2001).]
Apropos.. Jeg har hørt at det finnes programmer til Linux som kan lese/redigere word, powerpoint, excel osv.. dokumenter. Hva heter dette/disse?

------------------
-Sharken

Westside till I die