Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 938
Har blitt litt lei SAMP de siste 5 åra nå. Har ikke spilt veldig mange foskjellige spill men liker godt litt rpgish, kan også spille skytespill engang iblant. Jeg vet bare ikke hvilke spill jeg skal gå for. Noen som har noen forslag?

Har vurdert payday 2
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Har blitt litt lei SAMP de siste 5 åra nå. Har ikke spilt veldig mange foskjellige spill men liker godt litt rpgish, kan også spille skytespill engang iblant. Jeg vet bare ikke hvilke spill jeg skal gå for. Noen som har noen forslag?

Har vurdert payday 2
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noen gode forslag, men IGN kan gi deg forslag på Topp100 RPG spill gjennom tidene.
http://www.ign.com/top/rpgs
Test ut Multi Theft Auto (MTA) - bedre utgave av SAMP med GUI istede for text. Mye bedre og seriøs RP servere der, imo. Test ut UnitedGaming.
Har spilt endel MTA også da.

Men altså spill generelt med gooooood og laaang story som du blir avhengig av som ikke blir kjedelig hadde vært drømmespillet. Noen som har forslag? Om du ser bort fra rpg?