Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2516
Er det noen her som har erfaring med søk av høgskole med rulleblad? Jeg har fått tilbud om studieplass på faglærer kroppsøvning og idrettsfag. De krever uttømmende politiattest, og jeg er dømt for masse rus og rus-relatert piss. Har ikke vold eller sedelighet på rullebladet.

Svarfrist er i morgen klokka 14. Hvis jeg takker ja, men blir nektet plass, så har jeg ingen backup. Har sendt mail til lærested og venter på svar.
Har du noe å tape på å bli godtatt og deretter kastet ut?
Reeev
subscribe's Avatar
Trådstarter
Ja, jeg kunne takket ja til bachelor i historie. Kan ikke takke ja til begge deler eller angre.
Har du mulighet for å møte opp på skolen og spørre er det nok best, eventuelt ring. Å få svar på mail hadde jeg ikke satset på på denne tida av året.
Reeev
subscribe's Avatar
Trådstarter
Det har du nok rett i, Yalla. Rekker å ringe i morgen før frist.

Ingen freakere som har vært i tilsvarende situasjon altså? De krever jo politiattest på alt av helse- og lærerutdanninger.
Jeg tipper sjøl at det er opp til hver enkelt studieplass om de vil ta inn folk med rulleblad, så fremt det ikke inneholder sedelighet og muligens vold. Kan for opplysningens skyld oppdatere tråden i morgen da jeg har blitt noe klokere.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
https://www.samordnaopptak.no/info/o...av/andre-krav/

Sedelighet og grov vold er det SO skriv.