Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1427
Hei.
Har en slik harman Harman Kardon Onyx Studio Wireless Bluetooth Speaker og lurer på en ting.

Jeg skal til Alanya med noen kompisser og ettersom denne kan lades og brukes opp til 5 timer på bare strøm via bluetooth, så hadde det vært kult og hadd med denne på stranda.

Er dette lov? Får jeg spille musikk slikt på stranda i syden? Kan det hende at de som jobber der tar den ifra meg?
Ta den fra deg gjør de ihvertfall ikke, da skal du ha ignorert en god del advarsler først vil jeg tro..
Det er ikke uvanlig at folk har med seg musikkanlegg på stranda i syden.
Så lenge du ikke kjører crazy frog på repeat med max volum og ignorerer klager fra naboene dine (normal folkeskikk) er det ingen som kommer til å ta fra deg høyttaleren.

Worst case blir du henvist til å forlate stranda av badevakten, men det skal mye til.
Hehe sjønner.. Fikk den i gave og koster jo en del ny, så hadde vært kjipt om de hadde tatt den. Hadde jo vært koselig men en slik en å spille litt musikk på. Hvis jeg får klager er det jo bare å skru ned volumet, eller evt. legge den bort for dagen.
Sist endret av consolte21211; 3. juli 2015 kl. 23:29.
Sitat av consolte21211 Vis innlegg
Hehe sjønner.. Fikk den i gave og koster jo en del ny, så hadde vært kjipt om de hadde tatt den. Hadde jo vært koselig men en slik en å spille litt musikk på. Hvis jeg får klager er det jo bare å skru ned volumet, eller evt. legge den bort for dagen.
Vis hele sitatet...
Du kan forsovet bare spørre badevakta på stranda om det er okay? Eventuelt se rundt deg på stranda om det er andre som spiller musikk og på ca. hvilket volum.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Du kan forsovet bare spørre badevakta på stranda om det er okay? Eventuelt se rundt deg på stranda om det er andre som spiller musikk og på ca. hvilket volum.
Vis hele sitatet...
Jepp godt tips! Takk
https://www.youtube.com/watch?v=_Q12RgOECfU

Sett den på max, la alkoholen flyte og se alle damer vrikke på ræva ^^