Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2750
Hei!
Jeg og dama mi har vært sammen i rundt to år, d siste året har vi selvsagt hatt mindre sex en i starten, ble bare sjeldnere og skjeldnere. Vi har krangla en god del i det siste i tillegg og begge har fortid med utroskap. I noen uker nå har hu gått helt i kjelleren og gråter og blir helt fortvila hver eneste dag. Har virket som om hu ville ha forholdet men følte hun mista meg og ble stressa av det..
Men så kommer det egentlige spørsmålet. Hun har i de siste tre dagene plutselig forandra seg helt, vil ha sex hele dagen og bryr seg ikke om noe annet, driter i meg og det jeg sier, virker ikke som hu tar meg seriøst men vil bare ha meg i senga sånn 5++ ganger daglig.
Bør jeg være bekymra? Hva kan dette bety?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hun er helt sikkert utro, har dårlig samvittighet og gjør opp for det med å gi deg ekstra mye sex.
Profesjonell fuck up
19 6
Høres rart ut at plutselig øker sexlysten så voldsomt. Tenker at hvis hun har vært utro så er dette hennes måte å «dekke over» det på.
Hvorfor spør du her? Er det dette en samtale du burde ha med dama? Og for all del, legg nå ikke fram dette med stor tilgang på sex som et problem. Da kniper hu fort igjen og ting går tilbake til gamle tralter.

Snakk med henne, spør hvofor hun har vært nede og hva som gjør at ting har endret seg. Men ikke anklag henne for utroskap eller andre ting.
Kan det ha noe med dopamin å gjøre?
Har det vært noen forandringer med tanke på prevensjon? Dama mi mista all sexlyst og ble rasende for ingenting etter hun tok i p-stav. Så fort den var ute igjen så ble humøret hennes noe helt annet og sex-lysten kom tilbake.
Sitat av Lima Vis innlegg
Hun er helt sikkert utro, har dårlig samvittighet og gjør opp for det med å gi deg ekstra mye sex.
Vis hele sitatet...
Å muligens gravid med elsker`n.
Du finner ikke ut av det uten å prate med henne.
Blir jo bare synsing å fantasering om ting, før du eventuelt konfronterer henne?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Installer programvare på PC + mobil, case closed.
Langt bedre enn å leve i uvitenheten av å spørre henne.
Kan være psykose eller psykiske problemer. Kan være rusbruk. Kan være mye rart.

Umulig å si for noen svette nerder på et Intenett-forum.

EDIT: Men det høres veeeldig ut som at det er noe galt psykisk med henne, selv om jeg ikke kan si det sikkert. Plutselig ekstrem sexlyst er et svært tegn på både psykose og mani.
Sist endret av Dongerino; 1. desember 2017 kl. 20:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Når jeg var sammen med min tidligere eks, så gikk forholdet vårt i litt bølger. Før vi slo opp første gang, så merket jeg at interessen min for henne dalte litt sakte nedover, og jeg tror hun følte på det. I denne perioden ble det sex flere ganger daglig, noe som var uvanlig før, da vi pleide å holde oss til 1-2 ganger hver andre dag. Snakket aldri om dette med henne, men min teori var at hun følte hun var på vei til å miste meg, så da følte hun kanskje at mer sex ville gjøre meg mer interessert i henne igjen.
Du sier jo at dere begge er har litt fortid med utroskap, så derfor svarer jeg deg med min historie og min teori. Men uansett, du kan tenke og fundere så mye du vil, det vil nesten aldri hjelpe med mindre dere skaper mer kommunikasjon. Kommunikasjon er vel egentlig det viktigste hjelpemiddelet for alt når det gjelder et forhold, men da handler det om å kommunisere på riktig måte! Ikke sleng påstander, ikke sleng teorier og ikke tro du vet hva hun tenker. Vær ærlig, snakk med hverandre, og hør på hverandre. Det er basisen for et forhold.