Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5370
Hei, en kompis av meg "lettet" en dame "narkoman" fra lommeboken sin i kveld. Det eneste jeg noe med saken å gjøre er at han tok denne lommeboken med inn i min leilighet. og den er full av sprøyter og russiske piller. noe jeg er redd for å bli tatt med. er det noen som vet hvilke piller det er snakk om? takker for svar

tepжиhah er skriften som står på den ene typen, det er en russisk t som er på selve pillen. oppdaterer når jeg finner ut hva den andre heter!
Sist endret av lord nelson; 5. juli 2016 kl. 06:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Legg ut et bilde, vi kan jo ikke ha en formening om hvilke piller det er snakk om når du kun nevner at pillene er russiske?

Man finner ingen info på pille-navnet, sikker på at du har stavet riktig?
Sist endret av PurFaen; 5. juli 2016 kl. 06:16.
jeg prøver å få til noe bilde delings tjeneste, noe tips til hva som funker med webkamera?


http://share.htmlsnap.com/?sub=snaps...5f9df74a52.jpg Denne skal fungere

http://share.htmlsnap.com/?sub=snaps...9a0a4d35a0.jpg

Dette er bilde av begge typene, det er den trekantete "ovale" som pakken i bildet hører til. Det står 100 på den ovale og en russisk T på den firkantete typen. Jeg har googlet meg ihjel men finner ikke ut noe som helst. tusen takk hvis noen har ett svar til meg Btw har jeg lurket her i årevis men aldri skrevet ett ordentlig innlegg selv

takk på forhånd
Sist endret av lord nelson; 5. juli 2016 kl. 06:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Oversatte navnet til det latinske alfabetet, blir da noe ala dette: Terzhinan.
Google så navnet, og det ser ut til at det er piller som skal brukes i underlivet til kvinner. Link til første treff fra google
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av per-ulv Vis innlegg
Oversatte navnet til det latinske alfabetet, blir da noe ala dette: Terzhinan.
Google så navnet, og det ser ut til at det er piller som skal brukes i underlivet til kvinner. Link til første treff fra google
Vis hele sitatet...
Hahah fyr innpå et par!
Tipper OP er en dude (lord nelson som brukernavn gir meg de vibbene), og slik jeg forstår det, skal disse pillene opp i dåsa på den som måtte trenge de.
Tror dermed det kan bli en interessant rapport fra trådstarter om han velger å prøve på det..
This is bat country!
gregory's Avatar
Stemmer for "tripp" rapport!
Hva med å finne igjen dama og gi det tilbake?
hahah takker for svar, disse går i dass tror eg. Men skal skrive en rapport om eg er vågal nok til å spise en
å oppsøke hardt narko miljø for å levere 4 piller og en stjelt lommebok fordi en kompis var løk er uaktuelt..
Sist endret av lord nelson; 5. juli 2016 kl. 12:32.
Sitat av lord nelson Vis innlegg
Hei, en kompis av meg "lettet" en dame "narkoman" fra lommeboken sin i kveld. Det eneste jeg noe med saken å gjøre er at han tok denne lommeboken med inn i min leilighet. og den er full av sprøyter og russiske piller. noe jeg er redd for å bli tatt med. er det noen som vet hvilke piller det er snakk om? takker for svar

tepжиhah er skriften som står på den ene typen, det er en russisk t som er på selve pillen. oppdaterer når jeg finner ut hva den andre heter!
Vis hele sitatet...
Wow. Stjele lommeboka til en narkoman. Keeping it classy. Hun hadde det sikkert ikke kjipt nok fra før. Dere bør skamme dere.
Sist endret av WhiteCollar; 5. juli 2016 kl. 21:23.
Sitat av WhiteCollar Vis innlegg
Wow. Stjele lommeboka til en narkoman. Keeping it classy. Hun hadde det sikkert ikke kjipt nok fra før. Dere bør skamme dere.
Vis hele sitatet...
Helt enig.. Det finne low,mog så finnes det de som stjeler fra narkomane..
Jeg har ingen ting med stjelingen å gjøre, har sagt til han det gjelder at det er helt bak mål. Det er det eneste jeg kan gjøre...