Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2679
I det siste har jeg sett att jeg har likt poster på Facebook som jeg aldri har sett før. (Sett det på andres facebooker).
Jeg vil fjerne dette, men vet ikke helt hvordan, er det noen som har noen tips? Vil det virke bare å skifte passord?
Vil gjerne ha hjelp litt fort ettersom tingene er både vulgære og upassende....
Ja du fjerner likes ved å bytte passord....

Hvis du tror noen har tilgang til din konto så bytt passord, ja, men du må fortsatt unlike postene.
Da har jeg skifta passord, noen ide om hvordan jeg kan finne igjen postene?
De finner du under "Activity log" på profilen din.
Tusen takk! Nå har jeg fått det bort.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Husk at det er mulig du blir keylogget, så å bytte/bruke passord på samme maskin uten å ha scannet først er veldig dumt.
Joda, hadde fått en keylogger... 12 faktisk... Får skaffe nytt virus program i morgen.
No ser det ikkje ut til å vere ditt problem, men eg har sett at Facebook av-og-til hevder venene mine liker all moglege slags rare sider (Gilette til dømes). Etter å ha dobbeltsjekka fleire slike, har eg funne ut at FB rett og slett lyg om dette, sannsynlegvis som ein del av betalt marknadsføring. Gudane veit kva Facebook hevdar at eg likar til venene mine...
Det er en innstilling (Adverts with my social actions) på denne siden https://www.facebook.com/settings?tab=ads som avgjør om navnet ditt kan dukke opp i reklame på Facebook mener jeg å ha lest.
Sitat av snegler Vis innlegg
No ser det ikkje ut til å vere ditt problem, men eg har sett at Facebook av-og-til hevder venene mine liker all moglege slags rare sider (Gilette til dømes). Etter å ha dobbeltsjekka fleire slike, har eg funne ut at FB rett og slett lyg om dette, sannsynlegvis som ein del av betalt marknadsføring. Gudane veit kva Facebook hevdar at eg likar til venene mine...
Vis hele sitatet...
Kan skrive under på den! Personen som "liker" disse sidene kan ikke se det selv en gang. Ganske sleazy opplegg.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Kan skrive under på den! Personen som "liker" disse sidene kan ikke se det selv en gang. Ganske sleazy opplegg.
Vis hele sitatet...
Dømet som fanga mi merksemd var at ei heilt normalt bygd venninde likte "Slankereiser til Riga." Det måtte eg mest spørre om, og ho vart naturleg nok ganske fortvila, då dette er noko ho aldri ville funne på å like. Heilt sprøtt i grunn...
Mange av disse "likene" kan dukke opp uten virus osv også. Det er big business å lage sider, få mest mulig likes på de, så selge de til andre igjen. De som overtar siden tar gjerne å endrer navnet og innholdet på siden til noe helt annet. Du som bruker får ikke vite om det, og vips så liker du noe du aldri i verden kunne tenke deg å være assosiert med.

Tenk på det neste gang du vil like en side som bare deler morsomme bilder

Du finner en liste over ting du liker her: https://www.facebook.com/search/me/pages-liked