Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3573
Var på festival i 3 dager og konsumerte MDMA, Psilocybin og 2cb. 4 dager etter røyket jeg hasj for første gang, er usikker på om den var syntetisk eller ikke. Jeg reagerte kraftig på harsjen og ble veldig forvirret.
Da jeg kom hjem på kvelden hadde jeg et lite angstanfall, og var generelt urolig, våknet flere ganger om nattet da jeg var paranoid og hørte lyder.
Dagen etter, 23 timer etter hasjrøykingen sitter jeg her med den samme uroen i kroppen, med slapphet og har hyppige angstanfall, klarer ikke å konsentrere meg.

Er dette vanlig? Skal ettervirkningene på harsj vare så lenge? Er det vanlig å bli paranoid og urolig så lenge etterpå?
Hvordan går det an å være usikker på om den er syntetisk? Var det tjall, eller var det pulver?

Du tok MDMA, sopp og 2c-b, men spør om ettervirkningen av hasjen? Hasj har ingen ettervirkninger etter 1 gangs bruk. Kan det ikke bare være at du er litt frynsete etter en tredagers doporige?

Hvor gammel er du?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hvordan går det an å være usikker på om den er syntetisk?
Vis hele sitatet...
http://www.fakehash.com/products.php
Cannabisen kan nok ha vært en utløser, men jeg tipper hovedårsaken er de andre stoffene du dyttet i deg iløpet av festivalen. Selvsagt bare synsing fra min side.

Hvor mye og hvor ofte inntok du MDMA/Psilocybin/2cb?
I løpet av 3 dager så inntok du 3 forskjellige psykadelika?
Det er jo langt over grensen for hva jeg hadde tålt iallefall...

Hasjen kan godt være med på å utløse angst, men ikke i flere dager etterpå.

Hvis det fortsetter, vil jeg kanskje anbefale å gå til fastlegen og fortelle hvordan du føler deg? Jeg vet ikke riktig hva annet du kan gjøre...

Du burde nok se det an noen dager iallefall, kanskje
Den initielle effekten du beskriver er normal. At den vedvarer så lenge er ikke.

Får håpe du bare fikk deg en støkk som har noen mentale etterdønninger

Det er ingenting som får meg til å skulle tro at festival-cocktailen din er relevant.

... Uansett årsak er mitt råd det samme; hold deg unna rus til du føler deg bra igjen. Det vil gå over.
Sist endret av Tøffetom; 11. september 2015 kl. 03:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det kan være du har fått en liten "rystning" av alt.
Jeg har selv hatt erfaring med både psykedelisk og hasj, og har merket en så kalt etter-rystning.
Angsten er der og tankene går i alle retninger, og det kan vare i noen dager etter du har rust deg.
Det jeg vil anbefale er å spise og drikke godt, kanskje ta en joggetur eller snakk med en venn om dette.
Til dags dato sliter jeg med angst og depresjon pga angsten, og med en liten tvil av min egen sinnstilstand.
Om ikke jeg hadde rust meg ville jeg ha hatt det fint nå.
Men kan med konkret ærlighet si at rusen gjorde meg syk og jeg angrer sterkt.
Så vær så snill og ikke rus deg. Det er en farlig felle man ikke ser man er i før man sitter godt fast.
Ikke for alle, men kjipt om det skulle skje med deg.
Håper ihvertfall du får slappet av og plagene dine går vekk.
Lykke til og om det ikke gir seg, så oppsøk legen din.
Med gode intensjoner fra Curiouser.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Som TøffeTom sier. Det går over. Slapp av, og hold deg unna rus til du er tilbake på normalmodus.
takk for råd, jeg har det fremdeles. Jeg sliter med å konsentrere meg og forholde meg rolig, men jeg antar dette ikke vedvarer så veldig mye lengre i såppas stor grad. Det jeg tok var 1 gram flein, ca 50 mg 2bc og en kapsel med MDMA som trolig inneholdt speed da jeg bynte å hakke tenner. Harsjen var fra en liten brun terning, kan ha vært vanlig harsj, men den virket veldig sterk da jeg ikke klarte å følge med på en samtale. Hjernen er veldig overaktiv akkurat nå. Tror ikke jeg skal ruse meg noen gang mer på noe psykedelia. Hva med alkohol? Det går fint å ta noen rolige øl frem til da?
Jeg merker sakte bedring for hver dag heldigvis.

Sitat av Curiouser Vis innlegg
Det kan være du har fått en liten "rystning" av alt.
Jeg har selv hatt erfaring med både psykedelisk og hasj, og har merket en så kalt etter-rystning.
Angsten er der og tankene går i alle retninger, og det kan vare i noen dager etter du har rust deg.
Det jeg vil anbefale er å spise og drikke godt, kanskje ta en joggetur eller snakk med en venn om dette.
Til dags dato sliter jeg med angst og depresjon pga angsten, og med en liten tvil av min egen sinnstilstand.
Om ikke jeg hadde rust meg ville jeg ha hatt det fint nå.
Men kan med konkret ærlighet si at rusen gjorde meg syk og jeg angrer sterkt.
Så vær så snill og ikke rus deg. Det er en farlig felle man ikke ser man er i før man sitter godt fast.
Ikke for alle, men kjipt om det skulle skje med deg.
Håper ihvertfall du får slappet av og plagene dine går vekk.
Lykke til og om det ikke gir seg, så oppsøk legen din.
Med gode intensjoner fra Curiouser.
Vis hele sitatet...
Har du oppsøkt lege anngående dette? Er dette det samme som schizophreni? Fordi jeg bynner også å tvile litt på min egen sinntilstand..
Sist endret av mrepicbread; 11. september 2015 kl. 17:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
MDMA er et stoff i kategorien amfetaminer og det er vanlig å begynne å hakke tenner av bare dette.

Litt off topic menmen... Så vet man det!
Sitat av mrepicbread Vis innlegg
Det jeg tok var 1 gram flein, ca 50 mg 2bc og en kapsel med MDMA som trolig inneholdt speed da jeg bynte å hakke tenner.


Har du oppsøkt lege anngående dette? Er dette det samme som schizophreni? Fordi jeg bynner også å tvile litt på min egen sinntilstand..
Vis hele sitatet...
2cb dosering er mild, flein er veldig mild. Å hakke skikkelig tenner er vanlig på MDMA, ikke speed.

Du er stresset og nervøs, placebo ville jeg satset pengene mine på. Ikke finn på å gå til legen nå!!!

.....Hvor gammel er du?
Sist endret av Tøffetom; 12. september 2015 kl. 08:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Detter illustrerer selve problemet med Norges Ruspolitikk.

Så lenge cannabis er ulovlig, vil det aldri være trygt å bruke det, med tanke på all "dritten" som kanskje er innblandet.

Hadde Cannabis vært legalisert og regulert ville cannabisen vært kontrollert, "ren" og MYE tryggere for folk å bruke. For ikke å snakke om at det hadde "slått beina om" på alle de største kriminelle bakmennene, som tjener enorme summer på dette.

Jeg vet ikke hva du inntok av stoffer, men hadde cannabis vært legalisert og regulert, ville du fått informasjon og et valg av forskjellige varianter som kunne passet deg bedre.
verste møkkastoffet for psyken tok mer skada av røyking av cannabis i min ungdom enn jeg har gjort på 10 år med benzoer, speed og opiater.
Sitat av Dwayne Vis innlegg
verste møkkastoffet for psyken tok mer skada av røyking av cannabis i min ungdom enn jeg har gjort på 10 år med benzoer, speed og opiater.
Vis hele sitatet...
10 år på benzoer, speed og opiater? Kan du fortelle hvorfor du mener cannabis er årsaken til at psyken din tok skade og hvilke skader det er snakk om? Det hørtes veldig rart ut at du tok mer skade av cannabis enn av 10 år på svært kraftige rusmidler...
Sitat av caperno Vis innlegg
10 år på benzoer, speed og opiater? Kan du fortelle hvorfor du mener cannabis er årsaken til at psyken din tok skade og hvilke skader det er snakk om? Det hørtes veldig rart ut at du tok mer skade av cannabis enn av 10 år på svært kraftige rusmidler...
Vis hele sitatet...
umulig og si men fikk verfall 1 år med psykose av cannabis noe jeg aldri har fått av alt det andre. bare brukt benzo daglig da, men hyppig brukt speed og opiater ved siden av. nå i det siste har jeg gjort en reverse og slutta med benzo og er på speedern for det meste.
Hei igjen. Gode nyheter: Angsten og depresjonen har gitt seg, jeg er ikke lengre psykotisk og formen er normal igjen. Tror ikke jeg skal røyke harsj igjen da det tydligvis har en tendens til å sette meg ut av spill i flere dager. Takk for betryggende råd i denne vanskelige tiden. Jeg kommer til å fortsette med psilocybin, men MDMA var bare alt for bra...
Det var nok garantert MDMA'en som satt deg ut av spill. Det kan ta ett par dager å komme seg ordentlig ned av ren MDMA, særlig om du aldri har tatt det før. Spesielt depresjon er vanlig å føle ved MDMA, ett par dager etterpå. Noe som også igjen kan føre til angst og usikkerhet. Eller så var det en kombinasjon av alle 3 drogene pluss hasjen og kanskje dårlig søvn. Man har som regel ikke angst av hasj i flere dager etter kun et engangsbruk, veldig sjeldent. Men ikke sjeldent ved bruk av de andre drogene.

Godt å høre at du føler deg bedre.
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Wow, det der har jeg aldri sett. Sirkulerer dritten der i norge? Er det enkelt for en meget erfaren hasjrøyker å avsløre at man har fått noe sånt? Kjennes eller føles det på hasjen, eller oppfører den seg helt likt? Eller er det bare rusen som er annerledes?

Sitat av Dwayne Vis innlegg
umulig og si men fikk verfall 1 år med psykose av cannabis noe jeg aldri har fått av alt det andre. bare brukt benzo daglig da, men hyppig brukt speed og opiater ved siden av. nå i det siste har jeg gjort en reverse og slutta med benzo og er på speedern for det meste.
Vis hele sitatet...
Jeg er langt i fra noen hasjpropagandist(i mangel på et bedre ord), men jeg tror virkelig at en kombinasjon av rusmisbruket ditt er viktig faktor her. Men jeg vet jo ikke. Men 10 år med daglig benzobruk, da snakker vi opptil flere år med abstinenser hos enkelte personer.
Sist endret av TrippyKing; 13. september 2015 kl. 09:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Wow, det der har jeg aldri sett. Sirkulerer dritten der i norge? Er det enkelt for en meget erfaren hasjrøyker å avsløre at man har fått noe sånt? Kjennes eller føles det på hasjen, eller oppfører den seg helt likt? Eller er det bare rusen som er annerledes?
Vis hele sitatet...
Det bare ser og lukter som hasj, enhver stoner hadde avslørt det på sekundet: Det er ingen rus, det er jo ingen aktive virkestoffer i dette falske produktet.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det bare ser og lukter som hasj, enhver stoner hadde avslørt det på sekundet: Det er ingen rus, det er jo ingen aktive virkestoffer i dette falske produktet.
Vis hele sitatet...
http://www.fakehash.com/legal_hash_production.pdf
http://www.fakehash.com/videos.php

Man blander det ut med syntetisk.
Sist endret av sudo; 13. september 2015 kl. 13:56.