Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 5407
Hei!! Liker ikke å kalle det for en rusrapport, fordi jeg føler ikke at LSD er noe jeg ruser meg på :P Men jeg tenkte jeg skulle skrive min første tripprapport på LSD fordi jeg sitter på flyet hjem fra ferie og ikke har noe annet å gjøre Veit det sikkert er mer enn nok rapporter men hvorfor ikke..

Hvem: Meg (a) trippepartner (b)(partner B blir ikke nevnt noe særlig i og med at han ikke spilte så mye rolle under trippen min fordi jeg hadde nok med meg selv :P) kompis (c )

Hvor: Hjemme, ute i nabolaget og i hybelen til en kompis C

Hva: 2x 120ug LSD teddybjørn blottere fra Amsterdam

Torsdag: Fikk tak i LSD'en som vi skulle ta førstkommende helg. Gleda meg som en liten unge og fikk bestekompisen min til å joine meg. Etter lang tid med research var det endelig min tur.

Fredag: Vi ventet tålmodig til denne dagen. Planen var at vi skulle ta lappene i bilen min som sto parkert i garasjen også skulle vi deretter gå inn i leiligheten min når vi hadde sett hvordan vi reagerte. Vi putta lappene i munnen og venta. 30 min senere merka vi ingen ting, men visste at det kunne ta lengre tid. 60 minutter etterpå, fortsatt ingen ting. Så vi bestemte oss for å gå en tur i nabolaget for å "lete etter trippen". Etter å ha gått litt merka vi egentlig fortsatt ikke så mye.

70-80 minutter etter første inntak begynte vi å lure på hva faen dette var så vi kasta i oss en lapp til hver.. :P

Etter å ha gått ute en stund bestemmer vi oss for å dra til en annen kamerat fordi vi ikke trippa noe. Det var en lang gåtur, men når vi nesten var fremme hos kompisen min begynte veiene å bølge frem og tilbake, jeg fikk også en veldig varm følelse i kroppen. Helt herlig, endelig skulle vi trippe!!

Vi ringte på døra til kompis C som ikke visste at vi trippa på syre. Vi gikk inn i hybelen hans å sa bare at vi hadde røyka å drukki alkohol. Det gikk han på. Så vi satt der en stund og det var ganske klein stemning og vi trippa fortsatt ikke helt ordentlig. Etter 10 minutter tilbød kompis C oss en joint og vi takket pent ja. Vi røyka jointen og det var helt herlig. Plutselig var jointen borte og det hadde gått minst 10 minutter iløpet av et øyeblikk bare. Jeg tenkte meg om og spurte meg selv "hva faen skjer" og da bare smalt det helt for meg. Når jeg først merka at LSD'en hadde kicka inn så bra var det som om jeg våkna opp, på en måte..

Endelig trippet vi som faaaen!! Vi satt i sofaens hans hele kvelden og så på at han spilte League of Legends og hørte på høy musikk. Han visste ikke at vi trippet og vi ville ikke at han skulle vite det så vi måtte oppføre oss "pent" hele kvelden, men det var ikke så lett akkurat! Jeg satt å så på at han spilte dataspill mens hele verden bare forvrengte seg, hele verden pusta og dataspillet på skjermen hans kom på en måte ut som et lite hjemmekinoanlegg. Verden inni spillet twista seg helt og det var akkurat som at jeg ble dratt litt inn i spillet på en måte kameravinkelen ble skrudd og det var akkurat som man så karakteren i tredjeperson isteden for at man så karakteren fra himmelen(hvis du har spilt eller sett spillet skjønner du hva jeg mener).

Rommet var helt mørkt og det var som et spotlight som lyste ned over oss og skjermen til kompis C. Musikken og kvaliteten på lyden var helt magisk. Det føltes ut som en berg og dalbane hele tiden og jeg satt egentlig bare å smilte og lo for meg sjæl hele tiden. Noe som er artig er at det eneste jeg klarer å få frem når jeg prøver å forklare hvordan trippen føltes var at det var som om jeg var på en busstur. En jævla kul busstur med alle barndomsheltene mine som også trippet med meg og vi alle koste oss… På en måte.. (pic related, bare at alt var cartoon-ish)

Jeg begynte å gjøre meg tanker om hva dette fantastiske dopet var, det var da jeg tenkte "Det er fucking LSD, det er ikke litt for lite MDMA, en kjedelig weed high eller en kvalmende fylla. det er fuckings EKTE LSD, det er noe av dete KUUULESTE man kan trippe på!" Jeg kunne ikke tro at det faktisk var sant og jeg holdt nesten på å begynne å gråte når jeg tenkte på det.

Etter en liten stund ba jeg kompis C om å sette på Pink Floyd, albumet Dark Side of the Moon. Først og fremst fordi jeg har hørt mye om at albumet er bra på LSD og fordi jeg har gode minner med albumet, pappa og jeg pleier ofte å spille albumet på max volum når vi drar til hytta for å jobbe f.eks. dem good memories u know

Sangene var så gode og så rene, de var rett og slett helt perfekte. Jeg elsket albumet, men jeg hadde en ganske spesiell opplevelse med den ene låta. Hvis du hører låta "On the run" på albumet er den ganske mørk og ganske mørke lyder. Når den sangen kom på anlegget la jeg ikke merke til den så godt på starten, men etter den hadde spilt en liten stund tenkte jeg bare "hva er denne sangen" samtidig som hele rommet begynte å få en mørk rødfarge (pic 2 related) mens horna til djevelen kom som en skygge på den ene veggen. Det var jævlig freaky, men jeg rakk bare å oppleve dette i et par sekunder før kompis C sa "fy faen jeg grønner av denne sangen ass, haha" også skifta han. Deretter var alt tilbake til normalt. No sweat :P

Etter dette var det bare intens tripping helt til vi skulle dra hjemover. Da jeg reiste meg opp og lyset gikk på var det som om hele verden gikk 100x fortfilm. Når jeg gikk bortover var beina mine som racerbiler og når jeg tok på meg skoene gikk det så sinnsykt fort! Helt ubeskrivelig! Haha… Det sekundet jeg gikk ut av leiligheten til Kompis C var jeg helt på gråten. Jeg kunne ikke fatte hvor fantastisk dette var. Jeg hadde falt helt pladask for dopet.

Da jeg endelig hadde kommet meg trygt hjem la jeg meg i senga og satt på pcen der jeg lå å så/hørte på digg musikk resten av kvelden. Hendene mine var helt tegneserie-ish når jeg tasta på tastaturet. Etter mange timer med intens tripping var det egentlig dritdeliig at det var slutt også sovna jeg. Kompis C spurte meg et par dager senere "Hva faen var det dere trippa på? Jeg veit det ikke var weed og alkohol… Var det kokain?" Jeg giggla litt og sa bare at det var MDMA, fordi han ikke er klar til å vite at det var LSD..

Dagen etter følte jeg meg egentlig bare jævlig ren og pen, deilig. Har bare tatt LSD et par ganger etter den gangen jeg forklarer nå fordi jeg har veldig mye respekt for det og jeg kan skjønne at folk syntes det kan være ubehagelig. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg putta det i meg da haha

DETTE < er ca. sånn den "kule bussen" min ser ut fra huet mitt. Morsomme er at jeg hadde aldri sett noe lignende før trippen min. Følte bare for å søke "acid busride" eller noe :P Føler nesten at jeg burde tegne/male noe related til denne bussen min, fordi jeg opplever at jeg sitter på denne bussen hver gang jeg tripper!

SLIK< var rødfargen i rommet, bare litt mer transparent. Også var de djevelhorna som en skygge midt på veggen.

Sorry hvis det ble rotete, men skrev bare det jeg husker og det som faller inn. Også ble den litt lang, men for spesielt intresserte kan det jo være en nice read?

Grunnen til at vi ikke var hjemme hos meg var pga. jeg ikke hadde anlegg, TV, PC(til spill o.l.) eller noe som helst.

Kommer egentlig ikke på noe mer å skrive. Så jeg sier meg ferdig her.. Tar i mot konstruktiv kritikk i og med at det er min første rapport. Håper den fenga
peace
Sist endret av roundpotato; 21. februar 2014 kl. 03:36. Grunn: Finpussing
▼ ... noen uker senere ... ▼
Syntes den var morsom og lese! hørtes ut som du hadde en morsom tripp på LSD