Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3463
Vell, bestemte meg for å fortelle min "lille" opplevelse med super skunk.
Vil først og fremst si at dette var første gangen jeg fikk en årntlig rus etter å ha røyket cannabis.
Sier med engang at dette er en lang historie


Historien finner sted i Tallinn (Hovedstaden i Estland). Meg og to kompiser, vi kaller dem A og B, fikk kjøpt noe skikkelig bra weed av noen kjent folk. Det var vinter, så alt var nedsnødd og kaldt. Vi satt oss alikavell på en av benkene i parken rett i sentrum. Alt var allerede rullet ferdig, og kompisen min A fyrte i gang jointen. Idag var det kun jeg og A som skulle røyke, ettersom at B skulle prøve å holde seg nykter en stund.
Jeg hadde lite erfaring med weed/hasj fra før av, så jeg røyket nesten hele jointen for meg selv. Uten å tenke noe særlig over det så var jointen røyket ferdig før man visste ordet av det. Vi begynte så å spøke om KGB og hemmeligpoliti, og at de skulle komme og arrestere oss.
Fem minutter senere beveger vi oss til polet for å kjøpe litt alkohol til senere, og allerede på veien dit kjenner jeg at dette her kommer ikke til å gå bra. Allerede da begynnte det å svartne litt i øyan mine, og jeg tenkte ikke helt klart. Vi gikk ned på polet, og i det jeg åpner døra så hører jeg A si til B "B, du er ganske brei i skuldra sånn egentlig". Jeg begynner da å tenke på hva ordet "brei" betyr. Om det er noe man gjør, noe man opplever, noe man spiser. Vi går så ned på polet for å velge sprit. Mens vi går rundt der og ser etter riktig sprit, så får jeg en følelse at jeg er i et eventyrland, og at jeg kan fly og at ingenting er virkelig. B kommer så bort til meg med to flasker sprit og spørr hvilken vi skal kjøpe. Det går en stund for meg før jeg får opp for meg at han stiller meg et spørsmål, men istede for å svare han så begynner jeg å tenke på ord og meninger. Ordet "Satan" kommer opp i hode mitt, og jeg begynner da igjen å tenke over meningen og betydningen av ordet.
Fem minutter senere svarer jeg B at det er akkurat det samme for meg hvilken sprit det er vi kjøper, dette da når han allerede står i kassen og skal betale.

Jeg går til utgangen for å vente på guttan, men mens jeg står og venter så hører jeg stygg irriteranes estisk musikk. A kommer bort til meg og spørr hvordan det går med meg, og det eneste jeg husker å svare var at det var stygg musikk som spillte på polet. Han begynner da å le høyt og rope til B at jeg er så skækk at jeg hører musikk.

Vi bestemmer oss så for å se litt av Tallinn, ettersom at vi har hørt at det er mye fint å se på. Men i det vi går ut av polet så svartner det for meg. Det blir helt mørkt i øya, og jeg tenkte at jeg like greit kan legge meg i snøen for å sove. Guttan legger merke til at jeg holder på å pæse ut, så de bærer meg inn på en Hesburger (McDonalds i Estland). Det tar ikke mange sekunder før en vakt kommer bort til oss og spørr hva det er som feiler meg, siden jeg lå med hode på bordet og ikke greide å bevege meg. Får senere vite at A svarte med at jeg hadde Insomnia. Vakten trodde så klart ikke på oss, og heiv oss rett ut. Vi fikk så videre til parken der alt begynte. Jeg setter meg ned på benken og venter på at B skal dra å kjøpe noe å drikke og spise, så jeg kunne får blodsukkeret mitt opp. En redbull og en dounutt skulle få meg til å føle meg bedre sa han. Isteden for spydde jeg den rett opp igen. Jeg husker etter det lite hva som skjer, men det neste som popper opp i hode mitt er at vi sitter på et helt nytt kjøpesenter i fjerde etasje på en ny Hesburger. Det er helt stappfullt, så hode mitt går i surr pga alt bråket og den stygge estiske musikken.
Mens B og jeg sitter ved et bor, så drar A for å kjøpe is. Jeg sier til B at om ikke den estiske musikken forsvinner nu, så kommer jeg til å spy ned hele dette stedet. For i hode mitt så gikk musikken sånn her "pipipipipipipipipippipippipipipip", noe som var HELT for jævlig. Etter noen minutter i kø kommer A så bort til oss med isen. Han bærer isen på et sånnt fat som man bærer mat på (husker ikke hva det heter). Fater er ca. 4cm høy, 30cm brei og 40cm lang.
Dem begynner å spise is, og akkurat i det de tar sitt første tygge så blir det nokk for meg. Kjeften min fylles av spy og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg nikker til A og prøver å si at han skal gi meg fatet. Han skjønner ingenting og spørr hva faen det er som feiler meg. Det neste som skjer er at jeg røkker til meg fatet og fyller det helt perfekt opp med brunt pent spy. Ironisk nok husker jeg reaksjonen til de andre som satt på Hesburger. Jeg husker mora som holdt forran øyan på dattra si så hun ikke skulle se på meg. Jeg husker gutten som hadde burgern halvveis i kjeften og samtidig stirra på meg med digre øyer. Jeg husker det blir helt stille i shappa. Og akkurat i det det kommer opp for meg hvor epic dette øyeblikket er, så reiser A seg opp og roper "LØP GUTTA, LØP". Vell å merke ligger denne shappa på fjerde etasje, så vi måtte løpe ned smale rulletrapper og dytte folk unna veien.
Det er helt sykt hvordan alt dette føltes. Det var som å være med i en film der man springer for livet. Det kom vekter etter oss og ropte noe på estisk. Men vi sprang for livet og dyttet alle unna veien.


Det skjedde noe andre småting videre ut på kvelden, men dette kan jeg komme opp med om noen faktisk GIDDER å lese alt dette her.
Kunne helt sikkert ha skrevet det på en bedre og kortere måte, men prøvde å forkorte den så mye jeg bare kunne. Så alle detaljan er desverre ikke med.


Anyway, creed om noen gidder å lese alt dette her

Sikkert en masse skrivefeil osv. Men fuckit

Sikkert en masse skrive feil, menmen
Hahaha! Høres ut som om det ble veldig klein stemning der inne. Kan nesten se det for meg.
katt
Trådstarter
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hahaha! Høres ut som om det ble veldig klein stemning der inne. Kan nesten se det for meg.
Vis hele sitatet...
Om jeg får noe feedback, så skriver jeg resten av historien. Det er sånn ca halvparten igjen.
Funny som faen!
Ble vel kanskje litt mye med en hel joint for seg selv?
btw, har du røyka mye før uten å kjenne noe eller var det bare at dette var noe helt nytt?
katt
Trådstarter
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Ble vel kanskje litt mye med en hel joint for seg selv?
btw, har du røyka mye før uten å kjenne noe eller var det bare at dette var noe helt nytt?
Vis hele sitatet...
Det var ca 0.8-1g i jointen ... og med tanken på at dette enda var superskunk, så ble det "litt" mye ja.

Dette skjedde da for litt over to år siden, og da hadde jeg røyket 4-5 ganger før uten å få noe spesiell effekt.
Hahahaha, ingen tvil om at du var pisseskev i hvertfall! Imponerende at du klarte å bli så langt vekk bare ved hjelp av en joint, men er dog ikke særlig kjent med Superskunk, så det kan jo være noe jeg har gått glipp av....

Frista å skrive en weedrapport selv igrunn!

PS: det med ord og meninga med ord har jeg vært borti selv, jævlig funny både da og etterpå.

Håper du skriver resten også!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
HAHAHA! Kjenner meg igjen i formen... Man er totalt fucked... HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Lo godt nå, KP!

Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Hahahaha, ingen tvil om at du var pisseskev i hvertfall! Imponerende at du klarte å bli så langt vekk bare ved hjelp av en joint, men er dog ikke særlig kjent med Superskunk, så det kan jo være noe jeg har gått glipp av....
Vis hele sitatet...
Det går nok på kvaliteten gitt! Opplevd å bli minst like fucked på et trekk med bong på hasj. så jo, det er mulig, og i et trekk er det MYE mindre mengde....
Sist endret av CHillZoNE; 1. mars 2012 kl. 16:51.
Sinnsykt lættis hele greia, sitter å ler
Har også blitt så fucka at jeg har spydd, IKKE kult.. Sjansen for å spy av røykings blir Myyyye mindre hvis du ikke er sulten når du blazer, pass på å spis deg mett før neste gang så går det nok mye bedre, men ikke spis deg så mett at du ikke har plass til munchies
Har røyka super skunk noen ganger, veldig bra greier
Sist endret av Munchies; 1. mars 2012 kl. 17:12.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Og plassen dine venner dro en pærefjern kompis som allerede har spydd, er inn på ei burgersjappe i et kjøpesenter med folk overalt..
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Hahahaha, ingen tvil om at du var pisseskev i hvertfall! Imponerende at du klarte å bli så langt vekk bare ved hjelp av en joint, men er dog ikke særlig kjent med Superskunk, så det kan jo være noe jeg har gått glipp av....

Frista å skrive en weedrapport selv igrunn!

PS: det med ord og meninga med ord har jeg vært borti selv, jævlig funny både da og etterpå.

Håper du skriver resten også!
Vis hele sitatet...
Jeg kan bli så borte at det eneste jeg klarer å gjøre er å ta meg en runk å legge meg på en halv joint med 50/50 marihuana og tobakk, så tviler ikke et sekund på at TS var høy som en giraff fitte.

Skriv resten å, utrolig komisk.
Sist endret av TheGloryHole; 1. mars 2012 kl. 18:05.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Hehehe, artig historie TS, KP til deg! :-)

..Husker selv en gang i sommer hvor jeg og en kompis var på ett kjøpe senter nede i byen da vi møtte på en bestekompis vi ikke hadde sett på dag og natt, endte selføgelig med at vi gikk opp på en topp midt i byen og røyka.. og på vei ned til byen igjen begynte det og kicke inn som ett helsikeks, og en latterfullt og etterpå klein telefon samtale med mor (uff...) og 15 minutters trasking til McDonalds så sto 3 sultne gutter og skulle ha munch da... Og allerede da var jeg så balle at jeg ikke tror jeg var klar over at jeg var på planeten jorden engang.. husker jeg bare sto og stirra på dama bak disken istedet for og si hva jeg skulle ha.. haha... men det aller kleineste var når jeg skulle betale, for McDonalds var STAPPFULL med kø 15 meter bakover...

Så fikk jeg bestilt, og skulle gi pengene til damen med sprut rød øyne og akkuratt hatt den snåleste bestillinga ever.. så rekker jeg ho sikkert 70-80spenn i mynt, venter på at ho skal komme med hånda såååå uten og egentlig vite hvorfor bare slapp jeg di ned hahaha det var penger OVER ALT!! Uff og kleint, tror bare jeg dreit i det og tok maten og satte meg til og munche og så husker jeg ikke stort mer etterpå egentlig
katt
Trådstarter
Vell, da er det på tide å fortelle resten av historien.


Som dere leste så sprang vi ut av kjøpesenteret og løp ned over gata. På den tiden var jeg en hiphopkid, så jeg tenkte at jeg skulle dra å kjøpe meg noe freshe klær. Veien dit var ikke lang, men allerede på det korte stykket vi hadde gått hadde jeg dummet meg ut. Vi skulle gå over veien, og fjern som jeg var så la jeg ikke så mye merke til trafikklys. Jeg husker bare at det lyste rødt der, og da tenkte jeg at det var rødt lys for bilene, og at de skulle stoppe for oss. Det dumme var at det var stikk motsatt, så mens jeg var halvveis overveien, så ser jeg at det kjører en dyr, mørk bil heeeeelt inn i foten på meg. Jeg chilla og tenkte ikke over det, gikk bare enda saktere. Helt til A ropte på meg og spurte meg hva faen det var jeg holdt på med, og om jeg ville dø! Dette er øst-europa folkens, og den bilen så rimelig dyr ut, så jeg tenkte med engang at det var mafia. Det endte opp med at jeg begynte å løpe for livet. Jeg var så redd at jeg nesten pisset på meg, husker bare at jeg plutselig var uten for hiphop shappa.
Karma is a bitch, og shappa var stengt, så vi tenkte at vi skulle inn i varmen et sted. Den beste ideen var et anna stort gammelt kjøpesenter. Husker at vi står uten for inngangsdøra og tar en sigg og chiller. Og jeg må si at det var mye som skjedde uten for der. Først går det en gutt forbi i rosa bukse, jakke og sko. Han hadde blondt hår, og så rimelig homo ut. Må si at jeg ikke har noe imot homofile, men der og da så hatet jeg denne gutten. Jeg var på vei til å fly på han, men akkurat i det jeg snudde meg for å smekke til han stoppet B meg og sa at jeg skal la denne vesle skapningen være. Iløpet av tiden vi sto ute (sikkert ikke lengere enn 10min, men det føltes ut som 1 time for meg), så kom det en gammel mann og begynte å koste snø rundt oss. Jeg tenkte med engang "hva faen er det han holder på med?! han må jo være fra KGB". Der etter kommer det en sikkerhets vakt ellerno, men skuddsikker vest og maskinpistol. Jeg fikk ballsjokk og sa at jeg kommer til å bli tatt av KGB! Men her kommer det sykeste.. Plutselig kommer det en gruppe Arikrishna folk forbi oss. De hadde bare noe laken rundt seg og gikk i crogs lignende sko. Det var -10 grader ute, og her kommer dem og synger på sine sanger og ringer i bjeller. Dette føltes helt spacet i hode mitt, og kunne jo umulig være sant!
Etter hvert beveget vi oss inn i kjøpesenteret, og mens vi sto i rulletrappen, så ser jeg opp mot taket og ser at det henger et DIGERT nazi flag. Dette var såklart noe som bare var i hode mitt, men herregud så rar følelse jeg fikk. Ingen av de andre rundt meg reagerte på dette, så jeg tenkte at jeg bare skulle late som ingenting så de ikke skulle tro at jeg var en spion ellerno.

Jeg husker jeg la godt merke til èn ting. Og det var alle de pene jentene som var der. De var overalt, og alle var pene! Forundrer meg ikke om jeg gikk rundt der med en boner.

Vi gikk ned på matbutikken som var helt nederst på kjøpesenteret. Og jeg husker det.. det lyden.. den lukta. DEN HELVETES ESTISKE MUSIKKEN VAR TILBAKE! Kvalmen kom tilbake på sekundet, og jeg tenkte at det kommer til å gå til helvete igjen. Hva skulle jeg gjøre nu? Jo, jeg måtte ha noe å gjøre, så jeg sa til gutta at vi skal handle munchis, og at vi skal ha MYE munchis! Jeg sa til B at han skulle dra å hente 10 store flasker iste, noe han var skeptisk på først, men gikk med på det når jeg sa at jeg betalte. Mens han var på iste oppdrag, så sto jeg og A ved bolle hylla. Det var magisk, så mye gode boller! Jeg stiller meg 2m fra bolleveggen, og begynner å meke forsiktig med hode på bolleveggen og sier at A skal ta den bolla der. Det var så klart umulig å skjønne hvilken bolle det var jeg ville ha, ettersom at det var over 30 forskjellige typer boller, og det var sikkert 400 boller til sammen! Vi sto sånn i sikkert fem minutter, og han skjønnte ingenting. Jeg sa at han måtte skynde seg før noen andre tokk disse bollene, eller fant ut hva vi holdt på med. For hadde noen funnet ut, så tenkte jeg at vi hadde vært fucked.
Han fant til slutt ut hvilken bolle det var jeg ville ha, og jeg tror at jeg kjøpte ca. 30 forskjellige skoleboller osv.
Jeg kjøpte også en hel fabrikk pappeske med kindermaxi sjokolade. Tror det var 40-60 stk opp i denne eska, så det gikk litt penger på dette. A måtte såklart betale med mitt bankkort, ettersom at jeg var for fjern for alt dette. Kviteringen ble på over 2000 kroner, jævla kjipt altså. Men hadde den beste munchisen EVER etterpå.



Btw. Før alt dette, så hadde vi spist heftig burger på en amerikans burger resturang. Så jeg var nokk ikke tom i magen når alt dette skjedde.


Takk for meg
Høres i aller høyeste grad vilt ut

Men, en ting lurer jeg på; hadde dere ikke en plass dere kunne stikke tilbake til? Typ hotell/leilighet elns?
katt
Trådstarter
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Høres i aller høyeste grad vilt ut

Men, en ting lurer jeg på; hadde dere ikke en plass dere kunne stikke tilbake til? Typ hotell/leilighet elns?
Vis hele sitatet...
Vi sov ikke i Tallinn, men èn time utenfor. Så desverre, kunne vi ikke det.
Haha! Høres ut som en dritt kul erfaring egentlig!

Hva gjorde dere egentlig i estland, er vel ikke en så veldig festlig plass eller?
Var dere aldri redd for politi?
katt
Trådstarter
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Haha! Høres ut som en dritt kul erfaring egentlig!

Hva gjorde dere egentlig i estland, er vel ikke en så veldig festlig plass eller?
Var dere aldri redd for politi?
Vis hele sitatet...
Hva vi gjorde det er egentlig ikke så alt for viktig.. Ehehe
Jeg er selv fra øst-europa, så jeg trivdes der! Eneste jeg var redd for var KGB.
Sitat av Cats Vis innlegg

Dem begynner å spise is, og akkurat i det de tar sitt første tygge så blir det nokk for meg. Kjeften min fylles av spy og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg nikker til A og prøver å si at han skal gi meg fatet. Han skjønner ingenting og spørr hva faen det er som feiler meg. Det neste som skjer er at jeg røkker til meg fatet og fyller det helt perfekt opp med brunt pent spy. Ironisk nok husker jeg reaksjonen til de andre som satt på Hesburger. Jeg husker mora som holdt forran øyan på dattra si så hun ikke skulle se på meg. Jeg husker gutten som hadde burgern halvveis i kjeften og samtidig stirra på meg med digre øyer. Jeg husker det blir helt stille i shappa. Og akkurat i det det kommer opp for meg hvor epic dette øyeblikket er, så reiser A seg opp og roper "LØP GUTTA, LØP". Vell å merke ligger denne shappa på fjerde etasje, så vi måtte løpe ned smale rulletrapper og dytte folk unna veien.
Vis hele sitatet...
Hahahha dette var dagens! Jeg ler så jeg griner nå KP til deg for denne altså! Høres ut som en vannvittig festlig tur å tenke tilbake på.
Har aldri ledd så godt av en rapport, som da jeg leste om bollestuket deres xD kjenner meg igjen der xDmen fy faen som jeg lo xD