Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1720
Hvordan blir rusen jeg vil oppleve dersom jeg tar 2 mg Rivotril og 1-3 halvlitere med cider VS Rivotril alene?
Rivotril i seg selv er ikke kjent for og gi noe serlig rus eller merkbar effekt så sant man ikke sliter med angst. Men det vil definitivt boosete effekten av ølen. ikke drikke mer enn det da benzo og alkohol ikke burde blandes.
Trådstarter
Hva med Rivotril? Booster ikke alkohol også effekten av Rivotril?
Fordi det var egentlig det jeg var ute etter. Fordi akkurat nå så er jeg bare veldig svimmel, søvnig og det å holde øynene åpne er litt av en utfordring, sammen med dømmekraften som jeg føler er kraftig redusert (noe jeg ikke har noe imot).

Hadde egentlig sett mer for meg at jeg ville blitt en del mer uforisk, avslappet og at tiden flyr av gårde, men at jeg samtidig ville funnet dagligdagse ting mer gøyalt og interessant.
Sist endret av Who?; 21. desember 2018 kl. 03:12.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Rivotril i seg selv er ikke kjent for og gi noe serlig rus eller merkbar effekt så sant man ikke sliter med angst. Men det vil definitivt boosete effekten av ølen. ikke drikke mer enn det da benzo og alkohol ikke burde blandes.
Vis hele sitatet...
Nei det er vel derfor Rivotril er en av de mest etterspurte pillene blant narkomane

Rivotril er meget potent som rusmiddel og blanding rivo og alkohol er farlig, ville heller prøvd med en mildere benzo, sobril eller valium
Det du gjør er å potensielt skru av impulskontrollen, skru på de mindre sjarmerende sidene som bor i deg, for så å ikke ha en eneste erindring av det. Skru av telefonen, i alle fall.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anbefaler deg på det sterkeste å ikke blande Rivotril og alkohol.
Du kan miste alle hemninger og bli til en samvittighetsløs idiot.

Hilsen en som havnet i rettsak sist Rivotril og alkohol ble blandet, men heldigvis "bare" dømt til samfunnstraff.
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Rivotril i seg selv er ikke kjent for og gi noe serlig rus eller merkbar effekt så sant man ikke sliter med angst. Men det vil definitivt boosete effekten av ølen. ikke drikke mer enn det da benzo og alkohol ikke burde blandes.
Vis hele sitatet...
Hæ? Dette er jo bare vås. Rivotril gir så absolutt ruseffekt, om man har angst eller ikke er totalt irrelevant.

Enten har du aldri prøvd Rivotril eller så tenker du på et annet legemiddel, men uansett burde du ikke kommentere på ting du overhodet ikke har peiling på. Det kan potensielt være svært farlig for dem som leser og tar ting som står her for god fisk.
Sist endret av Sjølvaste; 11. januar 2019 kl. 04:20.