Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1493
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var på et utested og hadde pratet litt med ei dame. Hun var der sammen med en fyr (rundt 40år ca) som plutselig satt ved siden av meg mens jeg hadde begynt å snakke med venninna mi som jeg var ute med. Han pratet jeg ikke med. Plutselig hører jeg at han sier til meg: "hadde vært godt med noen syrelapper nå." Jeg ble litt forbauset over dette utsagnet, særlig siden jeg har letet lenge etter syrelapper uten hell, så han fanget min interesse. Husker ikke helt hva jeg svarte. Uansett så fortsatte jeg å prate med venninna. Noen minutter seinere gikk vi ut, og der ser jeg syrelappmannen. Jeg spør om han har noe gøy å selge til meg. Så vi prata og dama hans ringte til noen for å høre (et stykke unna meg, så hørte ikke). De ville bli hjem til meg og ta noen knips og snakket om noe god Molly de hadde å selge. Vi stod og prata en god stund. Jeg var veldig interessert i syre og de trodde de kunne fikse det med så jeg var ganske gira. Men venninna mi var dritings og ville hjem så jeg ble dratt med av henne så det ble ikke noe av. Dagen etterpå begynte jeg å lure litt, heile greia var så sær. Fikk plutselig litt noia og begynner å lure på om dette er en vanlig måte politiet bruker for å ta folk som bruker/kjøper/selger dop? Jeg satt ved siden av en gjeng som bruker det regelmessig, pratet litt med dem, men var ikke ut sammen med dem. Der og da syntes jeg det var gøy, og mistenkte ingenting men nå ble jeg litt skeptisk.
Nei, det var ikke politiet. De har ikke lov til å oppfordre til kriminalitet
Sitat av Visla Vis innlegg
Nei, det var ikke politiet. De har ikke lov til å oppfordre til kriminalitet
Vis hele sitatet...
Det betyr ikke at dem ikke gjør det for det om.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av iColdman Vis innlegg
Det betyr ikke at dem ikke gjør det for det om.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke, men det høres jo helt bak mål ut.
Å bruke ressurser og arbeidstimer på å ha undercover folk sittende på tilfeldige barer og prate om dop, bare for å se om noen approacher dem?
Kanskje det minst effektive opplegget noensinne.

Nå er ikke akkurat småkunder som kjøper én brukerdose én kveld akkurat noe jeg tror de orker å organisere en slik operasjon for å få tak i.

Skulle de først posere som selgere på den måten så ville de nok heller ha benyttet sjansen til å bygge et nettverk av kunder, gjerne over noen måneder/år, så de kunne fått tak i litt større fisk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje ikke, men det høres jo helt bak mål ut.
Å bruke ressurser og arbeidstimer på å ha undercover folk sittende på tilfeldige barer og prate om dop, bare for å se om noen approacher dem?
Kanskje det minst effektive opplegget noensinne.

Nå er ikke akkurat småkunder som kjøper én brukerdose én kveld akkurat noe jeg tror de orker å organisere en slik operasjon for å få tak i.

Skulle de først posere som selgere på den måten så ville de nok heller ha benyttet sjansen til å bygge et nettverk av kunder, gjerne over noen måneder/år, så de kunne fått tak i litt større fisk.
Vis hele sitatet...
Var en annen tråd her på freak for noen måneder siden hvor det samme spørsmålet ble stilt. Da var det èn bruker som forklarte at han hadde en kompis som drev å busta folk undercover på utesteder. Om jeg ikke husker helt feil. Mener han hadde litt annen fremgangsmetode dog. Men han hadde visstnok veldig god suksessrate.