Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1595
Hei vet ikke hvor jeg ellers kan spørre men jeg og en kompis er i Son i dag og lurer på om det er noen plasser å dra ut i kveld?
Moss er ett stenkast unna, skjer garantert mer der Kommer litt an på hvor gamle dere er tho..
Er 24 begge to, og ser helst at det er i son, er det noen uteplasser som er åpen i kveld?
Er vel for det meste bare pub/restauranter evt.. Aldri hørt om noe utested i son dessverre.
Skulle dere omsider dra til Moss, så gi meg en pling så viser jeg hvor det skjer
Kan se ut til at vi bare på krype til korset å prøve oss på moss da, anbefalinger der da?
Er vel bare to utesteder i son, kroa og et jeg ikke husker hva heter. Utrolig lite liv i son før båtsessongen tar helt av. Så jeg hadde heller tatt en taxi inn til Moss.