Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1238
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Hei!

Spilte før på en privat server på WoW som man kunne få det beste gearet, levle veldig kjapt, starte i 80 ol. Men denne serveren er desverre nede.

Noen som vet om en privat server som er up to date med cataclysm? Wotlk kan godtas det og. Vil gjerne at serveren er ganske aktiv og
Kan annbefalle eternal-wow.com de har 10x, 30x og instant 80 servere, pluss en fun server, en cata sandbox, samt ett voting system som kan skaffe deg heirlooms og andre brukebare items. Er for tiden bare Wotlk
Zhyper-Wow er nå favoritten min.
Appropo, noen som vet hvor jeg kan laste ned WOW filene til å spille på de nyeste WOW serverene ( patchene )
Spiller også på Eternal-wow. Remorse fun server anbefales
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Takk gutter (jenter?) Skal testes!
For og stjele tråden litt.

Hvordan joiner man en privat server?? Kan man bruke vanlige wow, eller skaffe en fra bukta??
Sitat av zlinkey Vis innlegg
For og stjele tråden litt.

Hvordan joiner man en privat server?? Kan man bruke vanlige wow, eller skaffe en fra bukta??
Vis hele sitatet...
Nå er det et par år siden jeg brukte privatserver, men da kunne man bruke den offisielle klienten og gjøre en liten endring i en config-fil som sa hvilken server klienten skulle koble til.
realmlist.wtf var fila du endret tidligere iallefall.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av zlinkey Vis innlegg
For og stjele tråden litt.

Hvordan joiner man en privat server?? Kan man bruke vanlige wow, eller skaffe en fra bukta??
Vis hele sitatet...
Finn world of warcraft mappa >> Data >> EnGB/US >> Realmlist.wtf
Åpne Realmlisten i notepad eller lignende, finn realmlisten private serveren ( står som regel på hjemmesiden til serveren ) og erstatt det som står i realmlisten med den nye, feks
Gammel realmlist : Example.blizzard.com
Ny realmlist : 136.65.207.7

og etter at du har forandret realmlisten, så lagrer du den, krysser ned realmlisten ( du må selvfølgelig ha en account på serveren ) bruk wow.exe ( om du spiller 3.3.5, hvis d er cata server så må du nok laste ned en launcher ) eller launcher.exe

GL

PS. Anbefaler ikke wowbeez, alt er bugga og serveren er full av bug abusers og hackers og abusing GM's og slikt.
▼ ... over et år senere ... ▼
Eh.. Jeg er sikkert helt fjern, men lurer på hva som er vitsen med å joine en privat server..?
Det koster da ikke så mye å spille på de offisielle wow-serverne.
For de som ikke gidder å sitte å levle hele forbanna dagen
Sitat av Druidella Vis innlegg
Eh.. Jeg er sikkert helt fjern, men lurer på hva som er vitsen med å joine en privat server..?
Det koster da ikke så mye å spille på de offisielle wow-serverne.
Vis hele sitatet...
Det er gratis, på noen servere er det lettere å lvle (f.eks 3x xp osv),noen servere starter man i 85 og du får det beste gearet med en gang.
Så du slipper å lvle men du vet jo ikke hvordan man spiller den classen da.
Men da er jo nesten alt som er å gjöre i spillet borte.
Det finnes også noen servere som er helt som de vanelige serverne med mange ferre spillere. Mange spiller også på privat servere for å kunne spille f.eks vanilla,tbc eller wotlk.
Selv spilte jeg bare på de ekte wow serverne.