Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3316
Jaja.. da var dama di. Ikke ødelegg hverandre i natt da!!
Ah, fuck monarkiet. Hvorfor skal liksom denne dagen være så sinnsykt spesiell? Folk i blokka her flagger faktisk bare fordi det konge-bryllupp, men det var ingen som flagga da noen naboer giftet seg før sommerferien. Helt sykt å se alle idioter som står oppover Karl Johan for å "gratulere" krompen og Mette Marit, veiver med de freakings flagga gjør dem og. 4 kanaler viste eventen.

*River seg i håret*
ble vist på svensk tv tilogmed..
jaja grattis anyways
Bah! Ned med monarkiet!
Jafyfaen. jeg hørte på radioen at en eller annen "talsmann" sa at bryluppet hadde kosta hver statsborger ca 1 krone. det blir omtrent 5 millioner Norske kroner dem har tatt bare for at 2 skal gifte seg. også så in i helvettes mye oppstyr.
jeg kan ikke huske å ha sett eller hørt at kongehuset har jort noe som helst nevneverdig. dem jør ikke annet en å bruke skattepenger. gud veit hvor mange millioner dem har brukt å å pusse opp et par-tre rom på slottet.
FÅ DEM BORT!
er det ikke sånn at man kan stemme mot monarkiet? eller....no? ugh
Selv om mette marit er mi filletante eller no, så vil jeg ha vekk monarkiet, det er jo helt idiotisk!
Hørte at detta blei sendt internasjonalt, å at det nådde ut til 300 millioner seere over hele verden.

Oppskryt allt sammen skjønner ikke hva som er så spes med det.
På det ene siden fatter jeg det, på den andre siden fatter jeg det ikke.. Kongen og de har jo faen ikke no spess makt e.l?!

NED MED MONARKIET, VIL HA EN PRESIDENT I LANDET!
synes det er heilt greit med monarki i norge.. så rikt land som vi bor i så er det igrunn greit nok å ha en frontfigur som kongen.
Frontfigur som kongen? HHAhaha... da har jeg hørt det også.


(jee, 900 posts , dvs, 1 post pr mhz, ahhaEHAHEhaeheaE)
Originally posted by zeth
Frontfigur som kongen? HHAhaha... da har jeg hørt det også.


(jee, 900 posts , dvs, 1 post pr mhz, ahhaEHAHEhaeheaE)
Vis hele sitatet...
oh fk dis means i is gotz ca 1100 posts to go fs
FORM NOW ON YUST CALL MEH TEH SPAMMINAT0R!11223
Better than thou.
Gratulerer! Jeg er for monarkiet jeg
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Gratulerer til Mette-Marit og Prinskorven men for guds skyld ned med det jævla monarkiet!
uhhh... dette måtte jo bare komme her også (men fint at folk bryr seg).

Skal ikke si noe stygt om monarkiet, vi har det bra

Jeg har nettopp komet hjem etter en evakuering... kunne ikke sitte hjemme å se på slikt, søkte opphold hos noen jeg VISTE ikke kunne få inn NRK/-2/TV2 osv... var heldigvis ikke noe om det på TV3(så vitt jeg kunne se)

[COLOR=red]Note:[/COLOR] Dette er IKKE en gratulasjon, jeg gratulerer(/kondulerer) folk jeg kjenner...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Originalt postet av cyclops
bryluppet hadde kosta hver statsborger ca 1 krone. det blir omtrent 5 millioner Norske kroner dem har tatt bare for at 2 skal gifte seg.
Vis hele sitatet...
Hihi, dette emnet er jeg expert på Er 100% imot monarkiet. Er noen supperhuer hele gjengen. hva faen de gjør? Farer rundt om kring og sløser vekk pengene jeg og mange andre betaler i skatt!

Anng, 1 krone per innbygger, yup, dette er KUN for gaven som blir gitt til krompen og M.M. Også kommer det jo ekstrautgifter som hva det koster å holde bryllupet ++. Dette er sløsing som bare faen, for eksempel når man leser at de får en cd-hylle som koster 300.000 spenn +kostnadene for alle cd`ene som var inni den. (den var sånn ca 3x3 meter).

Kan melde om at i forfjord ble det gitt 190+ millioner til kongehuset. +mer som jeg ikke vet for forskjellige ting (sjekket budsjettet jeg ).

Har forresten blitt startet en gruppe som arbeider mot monarkiet, og for sånn president greier (glemt hva det hette). Menmen, stop monarkiet!
"sånn president greie" heter vel republikk eller no..
nemmen zeth da! Trudde du sa du skulka politikk-timane?
Huh, politikk timer?

Btw, vi skal jo selvfølgelig ha et "stort" prosjekt om valg og partier og faenskap nå, og jeg har faen ikke peiling på en dritt ang. slikt
Better than thou.
Ok, ganske off topic dette her, MEN jeg så en jente på teorikurset isted.. Hun var kanskje 17,18-19 år, og var HELT lik Mette Marit! Var skremmende lik!! HELT lik! Hun hadde helt klart gått som 'standin' for Mette Marit.. Jeg bare, W0W, hva gjør Mette Marit her liksom!!

BTW; Politikk er morsom zethz0r.. Sett deg litt inn i det
Det er en her som også er PRIKK lik Mette-Marit! På skolen altså. Off topic? Jadda..
Monarkiet er en antidemokratisk etterlevning fra føydaltida. Vi har to sånne, statskirka og monarkiet, begge burde vært fjerna for minst 100 år siden. Å fjerne dem burde vært en del av den borgerlige revolusjonen i Norge i 1884 og 1905. -Frilansjournalist Tron Øgrim.
Ok, monarkiet er kanskje udemokratisk. Men I og med at de har så liten makt har ikke det så mye å si. Jeg mener at en president har for mye makt. Og I HÆÆÆÆÆÆLVETE så penger de bruker. Tenk bare etter, et presidenthus i norge hadde kostet noe så sinnsykt mye mer enn kongehuset vårt. Og hva med at de bruker penger på slottet? Det er jo faen meg det eneste slottet vi har her i landet, vi bør ha noen arkitektoniske pryder i dette landet.

En annen ting er statusen. I ikke-europeiske land ses monarkiet på som en kuriositet. Selvsagt er det mange som ikke vet at vi er demokratier der kongen ikke har noe reell nasjonal makt. Men de som gjør det, vier dem også ekstra oppmerksomhet. Noen som vet hva presidenten i Tyskland heter? Han i Serbia? Ikke Schroeder, og ikke Milosevic. Det er nettopp en sånn ukjent president vi ville fått. Enda en grå mann. Ta for eksempel da det skulle velges leder for sikkerhetskomiteen i FN. Tror dere Norge hadde hatt like stor kjangs på den rollen dersom en grå mann i dress med tittelen president hadde sagt noen velvalgte ord? Sannsynligvis ikke. Men Norge hadde derimot en konge i uniform på talerstolen. Utenlandske media, og spesielt amerikanske, viet dette større oppmerksomhet. Og nettopp utslitte begrep som folkekonge får Kongen som statsmann til å virke mer jordnær og troværdig. Og nettopp litt derfor får vi tildelt slike verv. Jeg ser på meg selv som et ikke-konservativt høyre-menneske, men dette er jeg litt for. Don't always go with the flow...