Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 758
Hei! Vet ikke helt hvor jeg kan spørre så spør her. Har misbrukt xanor i over ei uke nå fordi det gir meg mindre matlyst. Går til behandling for spiseforstyrrelse og lurer på om psykologen min kan sende meg på pisseprøver om jeg forteller om det ?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei psykologen gir seg ingen sånn straff eller pisseprøver for å fortelle. Det hjelper psykologen å skjønne hvordan du har det og jeg tenker det er kjempeviktig å si for å få hjelp med spiseforstyrrelsen din og hjelp med årsakene til spiseforstyrrelsen..
De kan dog, og med stor sannsynlighet vil, ta fra deg sertifikatet, og kreve rene urinprøver en stund for at du skal få det tilbake, eventuelt skal få lov til å ta det hvis ikke du har det fra før. Også stor sjanse for å bli nektet mange medisiner resten av livet og bli stemplet som rusmisbruker i journalen din, noe som reflekteres i møte med mange fastleger, legevakt etc. Samt at behandlingen din hos psykolog kan få stort fokus på ditt rusmisbruk uavhengig av om du selv mener du har et problematisk forhold til rus. Du kan også nektes hjelp hos DPS og må gå til psykolog hos kommunal rusbehandlingstjeneste i din del av landet. Du kan få plass hos DPS når du har avlevert rene urinprøver i seks måneder.
Sist endret av stranger; 24. mai 2020 kl. 12:54.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du har holdt på en uke, tror jeg ikke du enda vet hva misbruk er. Ville gitt meg mens leken er god, å slutte på xanor når du er avhengig er det langt ifra alle som klarer. Folk sier det er værre en å slutte med heroin