Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2476
Hei!

Spiller Modern Warfare Warzone og sliter med FPS på relativt lave innstillinger (opplever ingen boost av fps ved å sette alt på det laveste..) Har også prøvd å sette grafikkkortet på maks ytelse.
Fps veksler mellom 110-40 og ligger stort sett et sted mellom 60-80 fps.

Burde jeg få mer ut av denne setupen? Evt. Hva kan jeg gjøre for å booste fps/gjøre den mer stabil.
Jeg har på følelsen av at prosessoren er det svake leddet her.


Jeg har:
Skjermkort: Nvidia Gforce GTX 1070 8gig ram
Prosessor: Intell i5 8400
16 gig ram (DDR4)

For mer info: https://www.elkjop.no/product/data/s...sjonar-pc-sort
Sist endret av Fenral87; 10. april 2020 kl. 10:34.
Ferdigbygget maskin ja. Da blir ting litt vrient med større fremtidige oppgraderinger. Det er nok fullt mulig å bytte prosessoren med en i7 av samme årgang/serie. Jeg tror at i7 8700, 8700K og 8086K skal passe, men kun den første har samme TDP som prosessoren du har nå. Går du får en av de andre kan du få problemer med strømleveranse fra hovedkort og strømforsyning, samt varmeutvikling i kabinettet. Det er mulig å kjøpe brukte løse prosessorer på Finn, men din er nok såpass ny at det ikke er mye å velge i enda.