Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3567
eg var no på veg til jobben, så kom det en bil i helt vanlig fart mot meg, men fikk sleng slik at eg måtte kjøre utfor veien. det gikk bra for meg, men eg datt av sykkeln å landa på sia blant småsteinene og i søla. som følge av det så knustes telefonen min og fikk noe vann på seg. nå vil den ikke hverken starte OG den har knust skjerm.. er ikke en så himla ny tlf det her men den kosta nå nesten 4000kr for 1-2 år sia.

eg har reiseforsikring hos frend, men e det nogen som veit om man får detta dekt på reiseforsikringa eller er det good bye tlf? prøvde å lese i vilkåra dems, men det ga meg inget svar..

noen som veit? takke på forhånd!
Tipper Frende vet. Foreslår at du tar kontakt med dem!
Tror ikke det som skjer på vei til jobb dekkes av reiseforsikring, du burde sjekke ut dette først.
Tipper det beste er som Realist1 sier, ta kontakt med dem.
Ser at det står på deres sider at reiseforsikringen deres gjelder ved "Den gjelder også på fritiden – når du ikke er hjemme, på jobb eller skole" (Ref: )En er strengt tatt på en reise om en drar fra A til B, men de har nok sine rettningslinjer på dette.
mye mulig det dekkes, jeg fikk ordna meg ny telefon igjennom reiseforsikringa da den jeg hadde ble stjelt da jeg var på byen
Det kommer ann på hvordan reiseforsikring du har. Jeg vet at min ville ha gjort det så lenge jeg er utenfor huset. Hør med de du har forsikringen gjennom