Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 8177
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Hva:Psykedelisk kunst- og musikkfestival
Når: 16. - 20. august 2017
Hvor: Leeuwarden, Nederland. Omtrent 2 timer og 20 minutter fra Schiphol lufthavn.
Camping: Muligheten for å slå seg ned på festivalområdet åpner 14. august klokken 12.00 og stenger igjen 22. august klokken 12.00. Lokal tid.
Priser: Forhåndsbestilt billett koster 120 euro. Dersom du om formodning ønsker kjøpe billett ved gaten koster dette 140 euro. PS! Ikke kjøp billetter av andre da de ikke er navn-sensitive. En brukt billett er en brukt billett.
Aldersgrense: 18 år grense. Dersom du er under 18 år må du ha følge med en person over 18 år. Du får ikke kjøpt øl som mindreårig. Dyr er ikke tillatt uansett alder. Alle deltakere får et kjempefint armbånd det er en fryd og stolthet å bære i ettertid.


Psy-Fi er en utendørs psykedelisk kunst- og musikkfestival som i år feirer sitt femte år. Psy-Fi handler om mer enn musikken. Det hele dreier seg om å møte nye åpne og likesinnede mennesker fra hele verden uavhengig av kjønn, rase, religion eller hudfarge. En annen bindende faktor er alles felles interesse for kunst. Hva kunst er, vil være opp til deg selv å vurdere.

Psy-Fi har plass til 20.000 mennesker uten at det vil føles for trangt. Festivalen bruker et (uendelig) stort område. De kan blant annet skilte med 6 forskjellige scener, 6 badestrender, 2 øyer, mushroom seremonier, magic forest og 300m2 kunstgalleri med fremvisning av den beste og fineste psykedeliske kunsten. Sist men ikke minst har de en stor internasjonal line-up av artister.


Hvordan kommer jeg meg dit?
Som alle mine bekjente og meg selv anbefaler vi fly til Schiphol flyhavn i Amsterdam. Videre derfra er det en knappe 2 timer lang togtur inn til Leeuwarden. Dersom man dog allerede er i området kan man få til carpooling med å komme i kontakt med andre som skal delta på festivalen.

Hva skal jeg spise?
I motsetning til de fleste festivaler jeg kjenner til ønsker denne å servere genuint god og helsebringende mat. Det er mye å finne av økologisk mat som er laget på stedet. Her er det bredt utvalg for både vegetarianeren og kjøttspiseren.

Hva annet kan jeg gjøre?
Utenom aktiviteter som å røyke cannabis og/eller spise magiske trøfler tilbyr Psy-Fi et vidt spekter av mange morsomme og spennende aktiviteter. Ved siden av å være en fortreffelig musikkfestival vil det være mange live opptredener rundt på festivalen. Noe verdt å nevne er flammeshow, lasershow, sandskulpturer, dans og mye annet spennende.
Det beste med alt dette er at det ikke eksisterer et program for det. Ta deg en tur rundt på området, og hvem vet hva du vil støte på?

Rusmidler da?
På bygda snakkes det om at hasj, cannabis og magiske trøfler er lovlig i Nederland. Det er en bekreftet snakkis, og du kan nyte så mange joints eller kopper med trøfler du bare ønsker. Dog er det visse regler: forsøk på innførsel av rusmidler som ikke tolereres kan medføre utvisning fra festivalen. GHB er totalt forbudt. Dog kan det kjøpes andre rusmidler fra andre deltakere, gjerne litt diskret.


http://www.mushroom-magazine.com/site/wp-content/uploads/2016/05/psy-fi_2.jpg

Aftermovies
2015: https://www.youtube.com/watch?v=ZKtFB_2kaaI
2016: https://www.youtube.com/watch?v=1rVLP11bTX8


Facebook - Arrangement på facebook - Billetter - Offisiell hjemmeside

Jeg vil være å møte på campsite allerede fra ettermiddagen 14. august, samme dag festivaldørene åpner. Dette er første gang jeg er med som deltaker selv og ser frem en fortreffelig opplevelse med frihet, nytelse og avslapping. Jeg har flere bekjente som har deltatt på tidligere festivaler. Dersom det mot formodning også skulle være flere freak-deltakere som også velger å ta en bit av sin ferie her, er jeg mer enn hjertelig imøtekommende med å campe sammen og/eller finne på andre ting.

Dette blir en stor opplevelse for meg som aldri har reist utenlands for å delta på tilstelninger av en slik kaliber. Dersom du blir bitt av basillen av å lese min korte tekst over kan du med all glede fra min side ta kontakt for mer informasjon eller bare for å slå ihjel litt tid med en prat. Håper å se flere freaks på festivalen!
Sist endret av Underklass; 14. mars 2017 kl. 06:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
I'm in!
titegn.
Så....

Det er veldig likt som Boom, Ozora og SUN? Kan bli bra det!
Det går faktisk shuttle buss direkte fra Ozora til Psy-Fi. Tar høyde for å besøke Ozora neste gang.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som tenker seg i år?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg skal i år!