Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4247
God aften, på tide med en oppdatering rundt en DXM tur jeg hadde med min venn T.
Hvem: T og meg
Hvor: Hjemme hos T
Hva: Dexofan (1500 Mg)

Etter en vellykket Danmarstur med T og et innkjøp av Dexofan var vi begge spente på å teste ut mer økt dosering siden sist tur.

[Klokken 21.30]
Vi inntok 200mg vær, satt oss ned og spilte Halo på XBOX 360 mens vi ventet på at ting skulle begynne å skje. Vi ble vel sittende i ca 30min før de første symptomene kom. Dette gav seg i utslag av en "beruset" følelse som bare økte og økte.

[Klokken 22.15]
Vi hadde nå nådd platå en, vi virket berusede i tillegg til Steine. Musikken var utrolig digg, hele dette platået kan minne om MDA. Vi var begge pratsomme, vennlige og danseglade. Jeg gikk ut for en røyk og pratet med T igjennom vinduet til rommet hans. Merket en viss kvalme som bygde seg opp, akkurat som sist gang da vi begge kastet opp. Fortsatte å stå utenfor ihåp om å kaste opp ute for å slippe å gjøre det inne. Følte oss veldig glade, på dansefot og steine. For meg virket det veldig koselig å stå utenfor å snakke med T. Merket at han klødde fært på seg selv. Enda et symptom på at rusen var på vei oppover slik som siste. Han ble veldig rød, slik som meg og hjertet banket mye fortere. Blodårene ble markante og kroppen ble veldig varm. Vi diskuterte hvor koselig det var å prate igjennom vinduet, det virker som vi var naboer av et slag. Jeg rullet flere røyk ihåp om å bli kvalmere å kaste opp og bli ferdig med det. Men ingenting skjedde. T klødde mer og mer.

[Klokken 23.00]
Vi inntok nå enda 400mg (Tilsammen 600mg) med god samvittighet for ikke å kaste det opp igjen. Rusen fortsatte kontinuelig å bygge seg opp. Virket som vi var skikkelig knipsa, fargene ble så fantastik markante og deilige. Musikken ble også enda diggere.
Jeg tenkte at om jeg gikk inn ville denne følelsen av glede bli enda bedre, men før jeg kom meg noe sted tok vi et par bilder og filmet litt for å ha noen minner.

[Klokken 23.30]
Jeg hadde endelig kommet meg inn, men innså at det ikke var like koselig. T klødde nå som et salig helvete, begge to var sikre på at vi ikke kom til å kaste opp i det heletatt og hev da i oss enda 200mh (Tilsammen 800mg).

[Klokken 24.00]
Vi hadde nådd platå to som varte en kort stund, musikken sin digghet avtok, men begge hadde en følelse av...Kjærlighet til hverandre. Vi begynte å tenke om følelser, livet og verden. Vi ble veldig dypttenkende og kjærlige med hverandre. Et par klemmer ble også utført. Følelsen av å miste kontakt med omverdene var også tilstede, illusjonen om at hele verden var imellom de fire veggene dukket igjen opp. Denne følelsen gikk ut på at alt, det seg være resten av verden, ikke eksisterte. Alt som levde, eksisterte og hadde mening var innenfor de fire veggene. Ettervært begynnte farger, mønstere og syn annerledes. Ting bølget, vibrerte og mistet sin opprinnelig form. Vi begynte å kommem på platå tre.

[Klokken 24.20]
T gikk ut på badet for å se om han klarte å kaste opp mens jeg filmet meg selv inne på rommet hans. Dansefølelsen var helt utrolig og for å vise det filmet jeg meg selv dansende inne på rommet alene. Jeg satte meg også på alle fire forran en bøtte for å se om jeg klarte å kaste opp. Mens jeg stirret i bøtten begynnte ting å virre rundt nedi. Jeg ville ta på de vibbene som fant sted, uviten om at det var litt vann i bøtte. Så da jeg dyppet fingrene i bøtten skvatt jeg til og fløy sikkert en metet oppi lufta. Danset senere forran kameraet igjen til T kom inn i rommet. Jeg skvatt som bare det ettersom jeg hadde glemt at han faktisk var til stede. Igjen, alt som var utenfor rommet virket uekte og ikke-eksisterende. Vi gav hverandre en klem og satt oss ned på soffaen. Han hadde ikke spydd, så vi hev innpå enda 200mg (1000mg tilsammen) Nå begynnte hallusinasjonene og komme for fullt, alle farger bare virret og jeg kunne "se" musikkens bølger. Vi begge holdt oss fast i sengen ettersom de "snurret" rundt i tillegg til å prate sammen om hvor deilig følelsen var. Vi fortalte også hverandre om hvor mye vi betydde for hverandre på en venne-måte. For T markerte hele tiden at han ikke var homo, han bare elsket meg som en venn. Vi var begge enige om at vi var sjelevenner, brødre som var splittet fra hverandre. Som Et splittet sinn, kloner av hverandre med en kjærlighet større en noe annet. Vi var borte, skikkelig borte. Kvalmen trengte seg på hos T, mens kløen kom brasende på meg. Det var utrolig deilig å klø seg, det var ekstasiskt og klø seg. I tillegg virket det som jeg fikk orgasmer hele tiden, slik som på MDMA. T kastet omsider opp i en bøtte på rommet, mens jeg freaka litt ut ettersom faren hans sov i rommet ved siden av. T lagde høye lyder for å kaste opp, mens jeg strøk han på ryggen og ba han om å dempe seg litt. Nå kom de seriøse hallusinasjonene, jeg så i "fremtiden" trodde jeg. T døde og politi, ambulanse og foreldre ankom stede for å ta seg av T. Etter et par sekunder kom jeg til meg selv igjen der jeg fortsatt strøk T på ryggen. Da han omsider var ferdig tok vi 100mg til (Til sammen 1100mg) før kvalmen trengte seg på hos meg. Sinnet og kroppen splittet seg og ting begynnte å bli kaotisk i sinnet.Jeg blacket ut, og sto på alle fire over bøtten mens jeg spøy som en gris. Jeg så meg selv itredjeperson der jeg ble rødere og rødere. Blodkar sprengte og jeg kastet opp blod i tillegg til å neseblod. Hjertet stoppet og jeg døde på en skremmende måte. Svosj! Jeg våknet opp etter 10 minutter med intense hallusinasjoner. Jeg var ikke død, jeg hadde våknet opp igjen. I bar overkropp ved siden av T som holdt rundt meg. Vi smeltet sammen til den personen vi egentlig var ment å være. Vi var et igjen, meningen med livet var oppnådd. Det virket som jeg opplevde en slags Egodød, jeg repeterte det for T hele tiden. Om min egodød, og hvor herlig det var å holde rundt han, kose med han og kysse han. Han repeterte at han ikke var homo, jeg sa jeg respekterte det men la til at vi var samme person. Ikke to gutter, men samme person, samme sinn og samme kropp. "Jeg fant nirvana" repeterte jeg for han. Jeg smeltet bokstavelig talt med kroppen hans, vi kommuniserte telepatisk ettersom vi delte sinn. Alt var helt herlig.

Klokken 02.00] Vi inntok 100mg til (Til sammen 1200mg) som etterhvert sendte oss inn i en kraftig platå fire. Vi hallusinerte som noen svin, for meg var livet blitt en mixebrett(jeg har nemlig et hjemme som jeg så hele tiden) og med dette kunne jeg spole frem og tilbake i livet mitt, sette på repeat og synkronisere mitt liv med T sitt. T så oss to gå rundt på en grønn planet på eventyr. Han hadde aldri opplevd hallusinasjoner før, så dette var helt fasinerende for han. Plutselig virket det som en lyn traff meg, jeg braste svevende rundt i et univers med livet mitt som en bakgrunn, alt fra fødselen mine til min død. Og jeg døde igjen før jeg våknet opp. Jeg var ikke lenger den gutten jeg har vært. Jeg het ikke det samme, jeg var plutselig ikke meg selv. Ingeting stemte. Det var som om denne "døden" hadde slettet mitt tidligere liv, med all familie, venner og fortid. Jeg snudde meg rundt og så noen ved siden av meg. "Marko?" sa jeg. "AKSEL!" sa T. Vi så hverandre som vi aldri hadde sett hverandre før. Alt var nytt, spennende og forbedret. Vi fortalte om hvor herlig vi følte oss, repeterte det sikkert tusen ganger. "Denne trippen glemmer jeg aldri" sa T. "Baaare du og jeg skal gjøre dette"sa jeg til T. "Bare du og jeg, DXM er vårt dop" repeterte jeg. Han sa seg enig, og vi fortsatte å smelte sammen til det mest betydningsfulle i hele universet. Så forsvant jeg til universet igjen.

[Klokken 05.30] Jeg våknet opp til denne verden igjen, trodde jeg hadde klart å sette ting på repeat. Jeg så dobbelt, ingenting gav mening og alt som levde(T og Meg) hadde et behagelig Neonriss rundt seg. Vi fortsatte bar å fortelle hverandre hva vi mente om hverandre. Hvordan vi elsket hverandre, hvor perfekte vi var og hvor fantastisk mye vi betydde for hverandre. Så sovnet vi.

[Klokken 13.30]
T hadde gått opp og lagt seg i sengen sin på et tidspunkt jeg ikke kan huske, så når jeg våknet opp var "sinnet" splittet igjen. Jeg følte meg Morfet(Morfin) som om jeg svevde rundt, var ikke helt nede ennå. Men var istand til å komme meg på skolen. Da jeg dro fikk jeg den mest hjerteskjærende følelsen. Jeg forlot meg selv, mitt andre sinn og min kropp. T var blitt en del av meg. Jeg sente han en melding på facebook som forklarte han følelsene mine, vi var enige.
Alt følelsesmessige var forandre, vi har blitt brødere, vi har blitt en. DXM Har brakt oss sammen til en tilstand som er uberskrivelig god.

Jeg fant Nirvana i hostetabletter. Slå Den!
veldig bra tripreport! hadde aldri trodd at dexofan var så heftig!
er du homofil eller ble du bare det under rusen?

bra skrevet da
KP Veldig bra skrevet.
Kan bli kjøpt som dexofan tabletter på apotek i Danmark. Og herlig rapport, synes det lurer potensiale bak alle stoffer jeg konkluderer som "kjedelige" og none-dyptgående for tida :>
En av de beste trippraportene jeg har lest
Sitat av spaceinvader
er du homofil eller ble du bare det under rusen?

bra skrevet da
Vis hele sitatet...
Heh, jeg er nok homofil uansett hvor edru eller rusa jeg skulle være:P
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Artig rappor, synes jeg. Jeg blir jo spontant litt bekymret for deg da rapporten virker litt naiv mtp opplevelsen dere har hatt rundt forholdet deres, men utover denne kommentaren skal jeg ikke legge meg oppi det.
Hørtes lite fristende ut å kaste opp blod og blød neseblod. Er det trygt å innta så store mengder av dette stoffet?
Slik jeg forsto det var den delen av opplevelsen mer en drømmeaktig fantasi under en blackout. Mulig jeg tar feil så klart..

Mullah: Hva var det som gjorde deg bekymret?
En flott raport!

håper du kommer med flere spennende raporter
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Uff. Nå kommer jeg til å bli nødt å ta på meg den arrogante rollen av en som tror han har forstått en annen persons opplevelser, mentalmelt. Farlig, farlig.

Det som bekymrer meg er at disse gode følelsene virker for meg å være basert på noe som ikke er reelt, eller snarere en misforståelse av noe viktig.
Jeg har også opplevd slike ting som beskrives her, men jeg tok det som lærdom om hvordan alle og alt hører sammen. Et vennskap kan absolutt styrkes av at man deler en slik opplevelse, men nytten og verdien av det kommer ikke av ideen om at man er en i to. Den typen tanker tror jeg heller kan komme til å ødelegge forholdet.
Sitat av Mullah
Uff. Nå kommer jeg til å bli nødt å ta på meg den arrogante rollen av en som tror han har forstått en annen persons opplevelser, mentalmelt. Farlig, farlig.

Det som bekymrer meg er at disse gode følelsene virker for meg å være basert på noe som ikke er reelt, eller snarere en misforståelse av noe viktig.
Jeg har også opplevd slike ting som beskrives her, men jeg tok det som lærdom om hvordan alle og alt hører sammen. Et vennskap kan absolutt styrkes av at man deler en slik opplevelse, men nytten og verdien av det kommer ikke av ideen om at man er en i to. Den typen tanker tror jeg heller kan komme til å ødelegge forholdet.
Vis hele sitatet...
Mener tankegangen din er individuel, mulig du tenker slik mens andre annerledes. Men skjønner hva du mener.
Flott rapport
Skal kanskje til Danmark i sommer, så jeg får ta en tur, og luske innom noen apoteker.
.. og dette selges reseptfritt i danske apoteker?? *nyskjerrig* Nydelig rapport forresten! Men synes ikke det hvirket uten videre sunnt i så store mengder, med hensyn til neseblod osv.
Sitat av Potrick
.. og dette selges reseptfritt i danske apoteker?? *nyskjerrig* Nydelig rapport forresten! Men synes ikke det hvirket uten videre sunnt i så store mengder, med hensyn til neseblod osv.
Vis hele sitatet...
Han hallusinerte ? ettersom eg forsto det hvertfall

edit: skrivleif
Sist endret av Crimatix; 18. januar 2008 kl. 16:34.
Sitat av Potrick
.. og dette selges reseptfritt i danske apoteker?? *nyskjerrig* Nydelig rapport forresten! Men synes ikke det hvirket uten videre sunnt i så store mengder, med hensyn til neseblod osv.
Vis hele sitatet...
Ja, som skrevet tidligere:
Hele opplevelsen rundt det å dø, blø neseblod og kaste opp blod var rene hallusinasjoner.
Ja, vi begge kastet opp men ikke blod.
Har også et spørsmål til andre Dexofan-turere der ute:
Er det normalt å spy på dxm hver gang en inntar? Evt tiltak for å unngå dette?
Er det normalt at det klør så jævli? Takk for respons!
Jeg skjønnte neste at dere ikke døde.. Haha. Men misforstod litt dette med at dere kastet opp, for trodde dere kastet opp blod.

Her er forresten Erowids side til guide om DXM holdige produkter, og hvilke andre kjemikalier disse produktene kan inneholde; http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_info2.shtml

Skumleste bare, men mener å huska at det stod noe om kvalmefremkallende effekter av visse typer kjemikalier, det samme gjelder kanskje med kløingen? Se på pakningen din om hvilke stoffer Dexofan innehlder, og sammenlign den med de stoffene som står på listen, så kanskje du blir litt klokere på dette.

Alternativt er det kanskje mulig å lære seg ekstrahering av DXM (for å unngå høye doser av andre kjemikalier om disse påvirker trippen negativt), ikke vet jeg, men kanskje du finner noe om du leter litt rundt på nettet.
Sist endret av Potrick; 20. januar 2008 kl. 01:50.
Noen som vet åssen ekstrahere DXM fra Dexofan?
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av amylnitrat Vis innlegg
Er det normalt å spy på dxm hver gang en inntar? Evt tiltak for å unngå dette?
Vis hele sitatet...
er bare og spise, 3-4 brødskiver og noe frukt rett før du dropper pillene så spyr du (nesten) garantert ikke


edit: oi, så ikke hvor gammel denne posten var før nå (glemte det var 09..)
Sist endret av kristaver; 30. januar 2009 kl. 16:44.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av amylnitrat Vis innlegg
Heh, jeg er nok homofil uansett hvor edru eller rusa jeg skulle være:P
Vis hele sitatet...
Ja, det hadde jeg nesten regnet med pga. navnet ditt!
No offence.

Bra rapport da.