Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4357
Hei freaks.
Min interesse for psykedeliske stoffer har i det siste blitt større og større, så for en uke siden bestilte jeg 50 lapper á 150ug fra Gamma Goblin. I går fikk jeg disse i posten, og dette er en rapport om denne turen. Jeg våknet nettopp fra turen, så rapporten ble litt så som så. God fornøyelse


I går fikk jeg en pakke i posten. Det var 50 lapper med Flower of Light LSD jeg hadde bestilt fra GammaGoblin på deepweb. Lappene var på 150ug og serdeles mye større i fysisk størrelse enn de forrige jeg bestilte fra en annen vendor som var 100ug. For å bare ha sagt det er jeg relativt ny til syre. Jeg tok det første gang under en candyflipp (triprapport Her) for ca et år siden, og de siste to ukene har jeg tatt 3-4 lapper da min interesse for psykedeliske stoffer har økt veldig, og jeg har vært svært nysgjerrig. Forrige gang jeg tok syre var på en candyflip for 4 dager siden.

Jeg kommer hjem fra en grilling med noen venner, klokken er ca 8 og jeg tar en lapp og plasserer den pent under tungen mens jeg setter meg for å game. Jeg sitter å skyper med mine to beste venner, og gamer i noen timer. Klokken blir etterhvert 10 og jeg merker syren begynner å tre inn. Ingen særlig visuals enda på dette tidspunkt, men jeg merker jeg ikke klarer å game mer så skrur av. Jeg går inn på rommet til en av de jeg bor med og spør om jeg kan låne hodetelefonene hans, for jeg vet de skal ha svært god lyd. Jeg legger meg i sengen og hører på en remix av Zayn Malik som jeg har fått helt dilla på, på høyt volum og jeg digger det. Det høres enda bedre ut enn jeg synes til vanlig. En halvtime har gått ca mens jeg ligger i sengen og hører på musikk og jeg finner ut av at jeg skal gå meg et tur opp til nermeste dagligvare for å kjøpe stearinlys og sigg. Jeg kler på meg og trasker ut.

Når jeg kommer ut legger jeg merke til alt lyset som er rund meg, det er så lyst, så fint, og så klart. Jeg blir veldig facinert av lyset, og går oppover mot butikken, en tur på ca 10 min. På vei hjem fra butikken snakker jeg med min venn, la oss kalle han Knut, på face og han lurer på om jeg er keen på å ta en jay. Han bor på 5-6 trikkestopp unna, så jeg tar trikken bort for å møte han og kjæresten en jay. Når jeg tar denne jayen er det som det sparker igang syra. Mens jeg, Knut og Maiken står der med jayen blir jeg veldig surrete og jeg stuker veldig. Jeg hører på Knut fortelle noe om helgens Sopptur på en hytte, men får ikke med meg så veldig mye, da tankene går helt i spinn. Det er som jeg er i et annet univers i hodet egentlig. Jeg sier hade til Maiken og Knut, og takker for jayen, og går mot trikken igjen. Veien føles evigvarende selv om det i teorien tok meg 1 min å gå fra Knut til trikken. Jeg kommer omsiger frem til trikkestoppet og begynner å lete etter headsettet som jeg er så sikker på at jeg har mistet. Jeg leter lenge i alle lommene jeg har men finner det ikke. Jeg ser opp på tidtabellen og ser det står 3 min igjen til trikken kommer. Jeg fortsetter i en lang stund å lete i alle lommer, og begynner systematisk å ta ut ting av hver lomme for å finne headsettet. Jeg holder på å gi opp fordi jeg føler jeg har lett i en evighet etter headsettet, og ser opp på tidtabellen igjen. Fremdeles 3 minutter. Jeg stikker hånden tilbake i lommen og det første jeg finner er headsettet og jeg blir kjempeglad. Jeg setter på noe god og høy musikk og det går opp som et lys for meg at hele mitt liv har ledet frem til dette øyeblikket. Veldig rart. Jeg er i ekstaste og kjenner musikken, det var kjempedeilig. Jeg digger til musikken og venter på trikken. Jeg kommer meg på trikken og da begynner visualsene.

Det starter med at jeg begynner å se litt dobbelt av alt, og plutselig så jeg en mann med afrikansk opprinnelse med grønne shades som sitter å ser på meg og smiler bredt. Jeg skjønner at han er en hallusinasjon og jeg synes det er kult, fordi jeg ikke har hatt noen ordentlig visuals på mine forrige møter med Lucy. Jeg ser stoppet mitt komme opp på skjermen på trikken og jeg trykker stopp. Jeg merker ikke at trikken har stoppet på stoppet mitt og jeg føler den har stått der en stund, men kommer meg av på rett stopp heldigvis. Jeg tar meg en sigg på vei hjem og merker at jeg klarer ikke tenne siggen fordi synet mitt er helt forvrengt. Når jeg fokuserer på siggen klarer jeg ikke å få flammen til å treffe tuppen av siggen, alt er warpa. Jeg ler og merker jeg begynner å ha litt vanskeligheter med å stå, så jeg gleder meg til å komme inn.

Jeg legger meg i sengen når jeg kommer hjem, og nå er klokken ca 12.10. Her ligger jeg å turer i flere timer og har en ganske intens tur og jeg vrir meg i alle mulige posisjoner. Dette er vanskelig å forklare, men jeg ser verden fire ganger, som om jeg skulle hatt et sett til med øyne. På dette tidspunktet er også synet mitt helt i en 180* fisheye hvor jeg kun ser sirkulært, og synes dette er kjemperart, det er som om armene mine er 20 meter lange, og det høye taket på rommet mitt er 10 ganger høyere. Jeg prøvde å se for meg hvordan jeg så ut i tredje person, og lenge klarte jeg det, men klarte ikke på en gang, da jeg følte meg i en annen dimensjon hvor jeg ikke lenger hadde mennesklig form. Herfra skjedde det mye rart oppe i hodet mitt og neste gang jeg så på klokken var den halv 3.

Nå våknet jeg nettopp og klokken er 11. Har litt svake visuals fremdeles, ikke noe warp eller distortion men litt lysende figurer innimellom.
En veldig rar opplevelse som kommer til å sitte en stund.
Takk for oppmerksomheten!
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Høres ut som en artig tur, bra skrevet. Gleder meg til min neste tur kjenner jeg. Prøvde å gi KP btw, men det funker ikke av en eller annen grunn.
Sist endret av ranman22; 14. april 2016 kl. 12:24.
Interessant og spennende lesing
Savner å høre mer om hva du opplevde enn hva du gjorde. Ellers hørtes det ut som en helt grei tur, kjenner meg godt igjen når du måtte ta ut alt fra lommene på en systematisk måte for å finne headsettet,jeg har selv flere ganger tatt ut ting fra lommene mine og sagt "Mobil", "Pengbok" til hver eneste ting for å være sikker på at alt er med. Det ender som oftest i at jeg tror jeg har glemt av noe, men heldigvis er alt sammen der det skal være neste dag =)
Trådstarter
53 7
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Savner å høre mer om hva du opplevde enn hva du gjorde. Ellers hørtes det ut som en helt grei tur, kjenner meg godt igjen når du måtte ta ut alt fra lommene på en systematisk måte for å finne headsettet,jeg har selv flere ganger tatt ut ting fra lommene mine og sagt "Mobil", "Pengbok" til hver eneste ting for å være sikker på at alt er med. Det ender som oftest i at jeg tror jeg har glemt av noe, men heldigvis er alt sammen der det skal være neste dag =)
Vis hele sitatet...
Hehe ja ble litt mye beskrivelser av hva jeg gjorde i forhold til hva jeg opplevde, men er mye som er uklart. Greide ikke helt sette ord på hva jeg følte og hva som skjedde oppe i hodet mitt, var i et utrolig rart headspace. Skal prøve å være mer beskrivende om hvordan jeg opplevde og følte det neste gang, takk for konstruktiv tilbakemelding!
Hva med å la hele opplevelsen sige inn i hverdagslivet slik at du klarer å gruble litt over hva du opplevde og hva du lærte før du skriver rapport neste gang? Personlig ser jeg ikke hva jeg virkelig sitter igjen med etter det har gått flere uker til noen mnd. og klarer deretter enklere å beskrive det med litt grubling på valg av ord. Når du skrev rapporten er jeg sikker på at du satt igjen med mange veldig sterke inntrykk som overdøver både sitt sanne budskap samt andre ting du opplevde. Det kan være lurt å skrive en trip-rapport og lagre denne i et Word-dokument e.l. for å så komme tilbake og finpusse rapporten etter en liten stund.
Trådstarter
53 7
Takk for inspill, SoppVandrerne, noe å tenke på til neste gang! sitter helt klart igjen med veldig mange sterke utrykk, og mye jeg føler turen har lært meg en del, som jeg ikke ser noen grunn til å dele offentlig på nett.
og de siste to ukene har jeg tatt 3-4 lapper da min interesse for psykedeliske stoffer har økt veldig, og jeg har vært svært nysgjerrig. Forrige gang jeg tok syre var på en candyflip for 4 dager siden.
Vis hele sitatet...
Hadde du ikke bygd opp toleranse da?
Trådstarter
53 7
Sitat av Gloss Vis innlegg
Hadde du ikke bygd opp toleranse da?
Vis hele sitatet...
Hvis du leste hele rapporten ser du fort at jeg ikke har bygd opp særlig toleranse tok kun 3 100ug lapper i løpet av halvannen uke før dette
Har ikke tatt lsd enda, men har syyykt lyst, å vurderer å bestille fra Gamma Goblin etter jeg har lest denne rapporten, så lurer på om en halv lapp ville holdt til første tripp? Siden kvaliteten skal være bra? eller er det bare å kjøre på med 150ug? har tatt en del sopp og mdma før. Veier også 70kg hvis det har noe å si.. ikke meningen å skitne till tråden din men måtte bare høre
Trådstarter
53 7
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Har ikke tatt lsd enda, men har syyykt lyst, å vurderer å bestille fra Gamma Goblin etter jeg har lest denne rapporten, så lurer på om en halv lapp ville holdt til første tripp? Siden kvaliteten skal være bra? eller er det bare å kjøre på med 150ug? har tatt en del sopp og mdma før. Veier også 70kg hvis det har noe å si.. ikke meningen å skitne till tråden din men måtte bare høre
Vis hele sitatet...
Vil ikke si jeg er veldig mye erfaring med lsd enda, så ville sett an situasjonen og settingen. Hvis du er på et veldig komfortabelt sted med en tripsitter, livet ditt går på skinner og godt humør vil det nok gå bra med 150 ug som første gang, men skader ikke å prøve seg frem med en halv lapp først bare for å være på den sikre siden det gjorde jeg ihvertfall
Takk for svar