Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2543
En liten rapport fra helgens hyttetur med 4 kompiser. Rekkefølgen stemmer nok ikke, og det er nok veldig mye jeg ikke husker men det var en veldig fin, men samtidig veldig merkelig tur.

Personene som var med på tur var A, H, O og B, alle sammen like gamle gutter.

Tur-preparasjonen startet på torsdag da jeg og A brukte hele dagen på å lete etter LSD og mdma. Vår faste ma-dealer, S, stiller som vanlig opp med knallgod ma, men vi endte opp uten noe LSD denne gang... Det nærmer seg vel en 15-20 turer jeg har på ma nå, så føler meg greit kjent med stoffet vi alle elsker og tilber. Jeg og A hadde kjøpt inn 2,5g med mdma og ca 15g med weed, alle baggene var pakket og bilen A lånte fra sin far var på plass. Vi er alltid utrolig trege til å komme igang, og denne turen var ingen unntak. Vi tenkte å komme oss avgårde i 11 tiden for å rekke å ture mens det fremdeles var lyst, men vi kom oss ikke av gårde før en stund etter. I teorien skulle bilturen kun ta 2 timer og 20 minutter, men etter at vi nesten skle av veien + at vi satt oss fast i en snøfonn i halvannen time, tok turen ca 7 timer. Turen opp var lang men fylt av god stemning og masse god turemusikk vi gledet oss til å høre på mens vi var rusa.

Vi kom frem til hytten i 19 tiden, og veien opp til hytten var nedsnødd. Det var en veldig liten, utrolig koselig hytte som vi har var på fra fredag til søndag. Med anlegg og bagger var det litt stress med snø til hoftene, men det gikk. Vi kom oss inn i hytta og fikk gjort ting klare. Jeg hadde cravet en jay i flere timer, så det første jeg gjorde mens de andre hentet resten fra bilen var å rulle en spliff. Når de andre kom opp igjen tok vi den, før vi fikset alt med anlegg osv. Etterhvert rulla jeg 4 jays mens B startet å lage drops. Vi hadde til sammen 0,5g med ma pr person, så vi delte alt opp i 15 drop på 0,16 ish. De to første hadde vi tenkt var til drop, og det siste til et lite dropp og en snort, men vi lagde alle til ca like store drops så vi visste hvor mye vi hadde igjen, noe vi sliter med når vi er høye på ma. Klokken er ca 8 og vi skåler med dropsa før vi skyller den ned, jeg med pils og de andre med vann. Herfra blir det litt uklart, men det går noen timer og rusen peaker. Vi er hissige med weed, røyka ihvertfall 2 bags første kvelden, da delt på 4 personer fordi B for tiden er i militæret. Jeg hadde med bongen som er min og A sin, og den hitter sykt digg. Den har en ganske stor bowl, så vi blir litt blinde i forhold til hvor mye vi tar oppi. Vi røyker masse og begynner å bli godt tura. Vi hører på masse cool musikk og bare er sykt tura, danser og er megagay som alltid på ma.

Ettervært blir alle veldig stuka, og skjønner ikke egentlig hva vi driver med. 2 av de ferdigrullet jointene finner vi ikke, så jeg starter med å rulle en til. Plutselig detter jeg helt ut av hva jeg driver med, og når kommer tilbake til meg selv tar jeg meg i å holde på å spise papet som er fyllt med weed og tobakk. Jeg stuker dritmye og etterhvert holder jeg på å spise en nug, fordi den ser helt ut som et godteri for meg. På vei inn i munnen endrer den farge fra gul til litt mer weedgrønn, og det går opp for meg at det ikke er godteri men en nug.

Jeg ser opp og jeg ser H stå med åpen munn på andre siden av bordet, mens enten A eller B kaster et drop mot munnen til H. Den treffer perfekt på tungen hans og alle blir sykt hyped på at den traff, til tross for hvor borte alle var. Etter dette blir det litt mørkt over hva jeg driver med. Jeg husker hallusinerer at jeg ser H for meg med tynne, firkantede ”gammel-mann”-briller som forsvinner etter litt. Plutselig ser jeg H som en jenteversjon av seg selv, før han endrer utseende til Emma Watson, merkelig nok (morsomt sammentreff hehe). Jeg ser på O, som er en spinkel ginger med litt skjegg og langt hår, og ser også han som en jente. Det var 5-10 sec før det forsvinner og jeg ser han som O igjen, men nå har også han på seg briller. Han har ikke på seg firkantede briller slik som H, men han har glowstickbriller.

Jeg husker jeg går inn på rommet der jeg og A har bestemt oss for å sove, hvor H ligger å turer for seg selv. Jeg legger meg i den andre sengen og han ber meg spoone han. Vi er veldig gode venner, og blir supergay på emma, så det er koselig og tror kanskje begge sovner litt mens vi bare ligger å snakker, men vi stikker tilbake til stua når O kommer å ser etter oss. Nå skjer det noe veldig rart. Plutselig når vi er tilbake i stua detter jeg ut og begynner å hallusinere for meg et cod spill. Jeg er helt inni spillet og H er også der. Vi spiller sammen og legger taktikker og det er som om jeg skulle sitter forran tven, men alt skjer i hodet mitt. Plutselig snapper jeg helt ut av det og er tilbake i hytten. H sitter ved siden av meg med lukkede øyne og jeg hører han prater spilltaktikk. Jeg blir litt satt ut og sier noe til H, og han kommer tilbake til hytten han også. Vi ser på hverandre og snakker om hva som skjedde, og begge hallusinerte det samme, det var sykt sprøtt, som en slags connection – at vi spilte samme spill med hverandre i våre egne hoder – veldig rart.

Her blir det litt svart igjen, da dropp nummer to er i full effekt. Herfra husker jeg bare noen små glimt av at vi var ute å lekte litt i snøen og at jeg og O sto å så på himmelen, for å så sette oss inne på et rom for å dele en jay. Det ender med at alle pæser ut i sofaen og våkner opp i 12 tiden dagen etter.

Dagen etter går bare til ma-afterglowstuk og masse bonghits. A og B lager en svær snøgrop som vi tenner bål i og griller pølser. Vi koser oss på ordentlig hyttetur og jeg drikker noen pils. Jeg blir ordentlig god-crunk før vi går inn og finner et drop til. Det var bare 0,16 som vi deler på 5, men ble en liten liner til hver som fikk humøret litt opp. Crunk og rusa på litt ma setter A på The Dex Tape, med dex carrington, men jeg pæser ut og sover i 3 timer ellerno. Det samme gjør alle de andre bortsett fra O. Han har sittet å tegnet litt, noe han er sykt god på. Han tegnet et slags øye, veldig closeup, med en typ vannlilje istedenfor pupille og iris. Sykt jævla kult. Vi stuker egentlig bort hele dagen og røyker masse, men det var chill, vi hadde ingen planer.

På søndagen våkner vi opp og vi skraper sammen alle rester av weed og kief og får et greit bonghit. Vi rydder og shiner hytta før vi kommer oss av gårde. Imotsetning til turen opp som tok rundt 7 timer, tok turen ned igjen bare rundt 3-4, pluss at vi stoppet hos mormoren til A og fikk litt Lapskaus. Det synes vi alle var sykt smud, da det eneste vi hadde spist var pizza og pølser.

Det var en veldig hyggelig tur, som kunne blitt enda bedre hvis vi hadde fått tak i LSD, som var den egentlige planen så vi kunne gjøre et nytt forsøk på å candyflippe.

Tar med glede i mot ris og ros, da dette er min første triprapport. Tenker jeg kanskje skal prøve å ikke røyke på neste emmatur, i håp om at hukommelsen over hva jeg egentlig gjorde er litt mer tilstedet Takk for tolmodigheten
Hørtes ut som en gøyal tur, vil gjerne ha ny historie om dere prøver og candyflippe da jeg ser for meg og gjøre det selv med noen venner i sommer på hytten!
Det kan vi få til Kanskje jeg skriver en rapport fra første gang jeg candyflippet, alt ble rart, gikk på tur i huler og så i "fisheye-vision" hehe
Hehe syns det var en megabra rapport, drømt meg helt bort i hele storyen din -mdmAzing- vært kult med candyflip story da jeg aldri har gjort det før ;p
Fin rapport ja, gleder meg til du legger ut mere lesing