Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2190
10 doser istedenfor 1
jeg og noen gode venner var på en hytte på fjellet der jeg og kjæresten min skulle prøve 2c-p for første gang.
Normalt er 1 dose 0,01 men vi var litt ruset og tok feil og det blet 0,1.
Dette er den værste men mest lærerike opplevelsen jeg noen gang har vert borti!
Til å begynne med så lignet det veldig på 2c-b og vi trodde ikke det bled så ille, men etter 1-2 timer så var det ikke like gøy. Jeg så monstre, følte meg forfulgt, var ibekvem og helt utav denne verden. 2c-p for det første er ikke noe å spøke med, dette er et VELDIG sterkt psykadelisk stoff som jeg var glad at bled tatt med de personene jeg gjorde det med.

Opplevelse og episoder under trip
Fargene spradet, rommet snurret, vesner dukket opp over allt, alle begynte å oppføre seg som om allt var lov og ingenting var noen gang en flause, så det som blir skrevet om nå opplevde jeg som traumatisk men bled også psykisk sterkere av denne episoden.
Mannen min ble så borte at han begynnte å ''gjenoppbygge verden'' og snakket om hvordan alle bare var en brikke i Norges system, jeg forstod ikke så mye mer en at allt dette kom av alle traumene hans etter sin kamp mot nåla som han har vert borte fra i 1 år. Mange tisset på gulvet og i tide og utide .... onanerte offentlig, det var da jeg satt meg alene på rommet til han vi var hos, der satt jeg i nesten 2 døgn og trodde at vesner som lignet på gollum fra ringenes herre krøp oer guvene og ville ta meg mens jeg hørte all skrikingen og hylingen i etagen nede.
Jeg så meg selv flyte i en gyllen elv der jeg kunne se refleksjoner av alle mine traumatiske opplevelser og armer så kom opp av vannet og ville rive meg ned i de mørke opplevelsene, jeg så også både engler og jokere.
men han som bodde på denne hytten kom åpp når jeg hadde min psykiske kamp mot englene og jokrene og guidet meg mot lysere tider, o det var dette som gjorde meg sterkere og mer selvsikker som person.
Men anbefaler ikke 10 doser for en andre gang må jeg si

2c-p stoffet
Stoffet skaper sterke hallusinasjoner og med vanlig dosering varer det 6-10 timer, men met litt høere dose 10-20 timer, vår varte 2-3 døgn og kommer som hvit pulver/krystaller som den mest kjennte fomen.
1 dosering er 0,01mg
1 dosering er 0,01mg
Vis hele sitatet...
sikker på dette? erowid mener 2c-p dosene ligger på ca halvparten av 2c-b dosene, hvor en svak dose er 2-5 mg

https://www.erowid.org/chemicals/2cp/2cp_dose.shtml

Edit: skjønner nå at du mest sannsynlig mente 0,1g altså du tok 100mg?
Sist endret av En deling; 23. mai 2015 kl. 01:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror nok dere må ha fått i dere noe annet ja.

Tenker da på f.eks BK-2c-b som ofte tas i 100-200mg doser da altså 0,1-0,2g
BK-2c-b varer myye lenger enn 2c-b som jeg har mye erfaring med, selv i doser på 60mg+ har det aldri vart mer enn 5-7 timer, max.
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Tror nok dere må ha fått i dere noe annet ja.

Tenker da på f.eks BK-2c-b som ofte tas i 100-200mg doser da altså 0,1-0,2g
BK-2c-b varer myye lenger enn 2c-b som jeg har mye erfaring med, selv i doser på 60mg+ har det aldri vart mer enn 5-7 timer, max.
Vis hele sitatet...
Det er snakk om 2c-p det er snakk om, ikke 2c-b.
Sitat av hala Vis innlegg
Det er snakk om 2c-p det er snakk om, ikke 2c-b.
Vis hele sitatet...
Meget sant.

Jeg som satt på telefonen og skrev og leste meget grovt, beklager feilen.