Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2218
Vi er 3 kompiser som fikk tak i noe "MDMA" gjennom en kompis som mellommann, vi er alle 19 år og gode venner. Dealern nevnte noe med at det var 84% og dritbra krystaller. Vi kjøpte 0.8g.


Erfaring: Cannabis og kokain
Setting: Alene hjemme hos meg
Dose:
- 2030: 100mg
- 2230: 120mg
- 2400: resten splitta
- Vi røyka ca 5 joints fra 2245-0500

Veier 69-70kg og er 181 cm høy. Vi tok første drop 2030 da det tok ca 50-70 min før jeg merka noe. Ble dritvarm og svetten rant slik at jeg måtte ta av meg og sitte i baris. Kjevene begynte å skjelve litt og utvikla seg til å klappe ganske hardt som jeg skjærte tenner. Så det var bra å ha tyggis. Merket at jeg ble ganske dizzy og at omgivelsene "hang igjen" når jeg bevegede øyne. Snakket ganske mye og klarte bare å tenke på en ting selv om jeg ikke klarte å konsentrere meg om det jeg tenkte på. Ble litt grønnsak i hodet. Etter andre drop kl 2230 begynte det å falle av. Etter 50-70 min igjen, kicka det inn og var ganske likt som forrige drop. Denne gangen lå jeg ganske lenge og kosa med et teppe som føltes helt sykt digg.

Det jeg følte var at jeg ikke merket at det var noe peak? Folk som snakker om det sier at å ta MDMA er den diggeste følelsen i verden. Var liksom ikke helt sykt og det er ikke sånn at jeg kommer til å tenke på den rusen som "det diggeste i verden". Forventet mer.. Kanskje noe placebo i bildet?

Kompisene mine som tok samme dose og er på ca. samme størrelse som meg hadde det også ganske chill tidligere på kvelden, men var på en måte ikke samme sted som meg. De merket ikke noe med kjeven og de ble bare svette på hendene og føttene, da jeg ble svett over hele kroppen. Jeg synes at hvis de var et hakk under meg igjen, så er det ganske dårlig da jeg forventa at det skulle være mye bedre enn det jeg følte. Senere på kvelden ble vi grønnsaker i hodet alle sammen og bare rørte. Vi glemte alltid hva vi snakket om og det virket som vi bare satt der og venta på "peaken" da.

Vi satt fra 2030 i sofaen med stearinlys og masse dyner/puter uten noe kunstig lys. Noe vi kan ha gjort galt?
Det første som slår meg er at dere har fått dårlig vare.

Når jeg har røyket i tillegg til MDMA så blir rusen mye mer tåkete.

Som et tips til neste gang så pleier jeg å ta noen magnesium tabelleter samme dag. Hjelper utrolig godt på kjeven.
Høres ut som dere har fått noe annet enn MDMA eller veldig dårlig greier. Når man er på mdma så er det ikke noe tvil om at det er helt fantastisk
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Høres ut som dere har fått noe annet enn MDMA eller veldig dårlig greier. Når man er på mdma så er det ikke noe tvil om at det er helt fantastisk
Vis hele sitatet...
Støtter den! Absolutt ikke noe tvil hvis du har ekte saker.
Høres nesten ut som du har fått noe shit som er blanda ut med noe anna. Det hender seg at mdma blandes ut med RC'er som 2c-b og lignende. Man merker dette oftest hvis det er mer "speed/amfetamin-rus" enn glede, kjærlighet og hele den pakka der
Som andre sier så skal det ikke være noen tvil!
Crimea River
Alec's Avatar
Tingene du beskriver høres jo ut som Emma, men du tok nok en alt for lav dose til forventningene dine.
Er du ute etter peaken folk snakker om hvor du bare er helt grønnsak i good-feelings i noen minutter, så må du ta høyere doser. I tillegg må det være lenge siden sist gang.

Vent så lenge som mulig, helst 2-3 mnd, og kjør på med 150-200mg.
Jeg deler det opp slik:
180mg
130mg
100mg

Noen ganger tar jeg et 3. dropp. Det får meg _litt_ opp igjen, men føles alltid bortkasta ut like etterpå. Det føles likt ut uavhengig av om jeg tar 100mg eller 150mg..