Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 6461
alder: 20
dosering: MDMA 150mg krystaller/pulver i kapsler og cannabis
setting: hjemme alene

Dette er en rapport som går over to dager, selvom vi hadde det topp til tider, så gikk det også fryktelig galt, dama mi fikk anfall under andre dagen, og hun fikk anfall 2 dager etter drop, den ble desverre utrolig lang.


Jeg og dama bestemte oss for første gang og ta MDMA, noe som førte til utrolige posetive opplevelser men også forferdelige hendelser.

Vi bestemte oss for å ta turen til en kompis som hadde mdma til overs, dette hadde han prøvd selv og han mente dette var helt rene MDMA krystaller i kapsler..

Turen tok i alt 6 timer..

Vi kom hjem sent og ville droppe, men jeg har ganske stor respekt for slike ting, så vi bestemte oss for å ikke stresse så vi ville bare dele en kapsel. Siden jeg er en del større skulle jeg ta litt mere, vi delte ca 65% til meg og resten til henne. (hadde ingen vekt)

Jeg fant frem det meste av vitaminer og mineraler osv..
Vi dropped pilla (hun tok med kapsel og jeg tok uten, altså rene krystaller rett i munn, det smakte ikke noe spesielt syntes jeg, kanskje litt lakris, men det smakte ikke noe godt.) og siden vi begge var så glade i cannabis så tok vi ca to bowls, vi hadde også kjøpt litt energi drikk også som vi drakk litt av.. (drakk selvfølgelig mye vann)

Vi lå bare på sofaen og kosa, begynte å se på tv, etter en time begynte vi å snakka om diverse ting om forholdet våres og fortalte at vi elsket hverandre osv
var for det meste jeg som pratet, for hun var så slapp/trøtt.

Hun sier at føler hjertet slår fort og hardt, selv om vi bare ligger helt i ro på sofaen, jeg prøver da å roe henne ned og gir henne vann og kjenner om hun er varm. Etter hvert går det over, så vi går inn på soverommet og vi har sex, egentlig skjedde det ikke noe spesielt, kjente bare veldig godt den empatien man får.


Siden det gikk så bra denne dagen bestemte vi oss for å ta en dagen etter, og det er nå det begynner å bli interessant.
1700: vi reiste til meg og gjorde samme drill,
men siden hun kjente litt ubehag dagen før fikk hun bare en halv pille denne dagen. Mens jeg tok en hel (150mg). men nå tar jeg kapselen og henne rent, ville ikke tro det hadde noe å si.

1705: plutselig kommer pappa hjem 5 min etter dropp, han skulle ikke det egentlig.. vi blir litt stresset, bestemmer oss for å reise til henne isteden. der det ikke var noen hjemme. Siden jeg tok så mye var jeg stresset for å kjøre, men hun hater å kjøre bilen min så jeg kjørte allikevel, det er en 20 min biltur. vi innså farene ved å gjøre dette og planla og stoppe med engang det skulle skje noe.
Hun begynte å bli dårlig i bilen, og jeg blir stresset selv om jeg prøver å skjule dette for henne. hun sier at hun holder på å besvime, høy puls, varm, kvalm. jeg gir henne vann og forteller henne at det går bra.
gjennom hele bilturen kjente jeg ingenting.

1730: vi kommer frem, hun går ut av bilen fortsatt dårlig, et par steg til og hun stopper, og faller rett i bakken, jeg løper bort til henne og ser hva som skjer, ser om hun puster, det gjør hun, jeg løfter henne og bærer henne inn på rommet, Jeg hører at hun fortsatt puster. Jeg prøver å snakke beroligende til henne, for hun ser på meg men klarer ikke snakke. plutselig for hun rykninger, små rykninger i hele kroppen. Jeg blir kjempestresset tenker at jeg har drept kjæresten min, jeg prøver å få kontakt med henne, hun klarer å se på meg selv om øynene hennes rykker vekk i noen ganger tårene spretter ut av øynene hennes og mine. jeg snakker til henne og ber henne snakke til meg. dette vedvarer i alt fra 2-10 minutter, jeg er så skremt at tid er ikke eksisterende.
hun slutter med rykningene i to sekunder, snur hele seg mot meg i sengen og begynner å smile og fnise.
Jeg blir forbannet, tror at hun har lurt meg hele tiden.
Da jeg sier det til henne blir hun helt forskrekka og sier at hun ikke husker noenting, siste hun husket var å sette seg inn i bilen.


1800: jeg ordner vertfall opp med vann og sjekker pulsen hennes og om hun er varm. Alt så bra ut, så vi bare lå i sengen, men hun følte rusen skikkelig nå, jeg kjente ingenting, enda. hun bare smiler og ler og prater, jeg er glad henne har det bra, hun begynte plutselig og slikke meg på kinnet, syntes det smaker så utrolig godt, hun slikker meg på halsen og brystet, på leppene, inni munnen, på nesen, på ørene, og prøver å spise håret mitt, alt smakte godt tiltross for siste dusjen var en dag siden. hun ser på panelet på veggen og er skikkelig fasinert av det, prøver å slikke det, selvfølgelig smakte det også veldig godt.

1900: Vi kler av oss helt nakens, jeg begynner nå å kjenne litt. Det er vertfall skikkelig deilig å kjenne kroppen hennes men vet ikke om det er placebo eller ikke. jeg klarer å få stå for henne og vi har sex, hun syntes det er veldig deilig, men klarer ikke å komme, jeg syntes også det er veldig deilig og jeg kommer.
etter dette slikker hun meg, og det gjør hun aldri etter den har vært inni henne selv, hun fortsetter med dette mens jeg bare slapper av og hører på musikk.

1945: Hun er nå på en kraftig nedtur, hun krever mer, jeg sier at hun ikke skal få mer for hun reagerte så kraftig, men hun husker ikke det og tror ikke på meg, hun tror jeg er slem med henne. hun begynner å hylgrine for at hun vil ha mer, og sier at hun skal ha samme hva. Jeg sier at jeg er skikkelig redd for at hun skal dø men hun sier at hun ikke er redd for å dø. (veldig skremmende situasjon for meg, i ettertid sier henne at hun ikke husker noen ting av down tiden.)
Jeg kjenner fortsatt ganske lite, og syntes dette er veldig merkelig og begynner å tro at gelatin kapselen ikke har løst seg opp. jeg tenker at vertfall jeg kan ta litt mer.

2000: Hestene hennes må ha mat, heldigvis har jeg gjemt stachet. så hun finner det ikke, men hun maser og maser, nå begynner jeg å kjenne det kraftig, det føles ut som synet vibrerer, jeg ser meg selv i speilet og det første legger merke til er store pupiller, veldig fascinerende og se på. Jeg ser på det i flere minutter.
Jeg føler meg veldig bra og har lyst til og kose med alt og alle, selv om dama fant dette utrolig plagsomt siden hun hadde så lave serotonin nivåer, hun var skikkelig forbanna rett og slett, også stressa fordi hestene måtte ha mat.
Jeg finner frem stachet og det vi har igjen er en og en halv kapsel, jeg sier at du kan få litt, men jeg skal bestemme hvor mye du skal få. hun er litt grinete og sier ok. så tar jeg og deler den halve kapselen og tar ca 20% av det som er igjen til henne, hun blir sur og sier at hun skal ha mer og prøver å ta mer, det resulterte i en impulsiv dropp hos meg, så jeg tok resten av den halve kapselen i munnen og svelget det (uten kapsel)
hun stirrer forbannet på meg og sier det var skikkelig dårlig gjort, og jeg smiler, tenker jeg har reddet livet hennes.
Hun tar da den store kapselen med 150 mg i munnen.
Smilet mitt ble fort til et forskremt fjes.
Hun åpnet munnen og tok ut pillen igjen og jeg ble utrolig lettet, jeg viste at hvis hun hadde svelget den måtte jeg tvinge henne ned i bakken og stappe fingeren min ned i halsen hennes. heldigvis slapp jeg det!
hun tok da det lille som var igjen etter den halve. men var fortsatt drit sur på meg for å ta hennes pille. men det dreit jeg i!

2025: Vi reiser bort til hestene og tar med pipa og en del cannabis.
Da vi går kjenner jeg kjeven min prøver å smadre tennene mine, og jeg klarer så vidt å åpne munnen. men det gjør ingenting heller.
Hun prøver å gi meg noen enkle oppgaver som jeg totalt feiler i. Istedenfor går jeg ut og vil bort til hestene, egentlig har jeg aldri vært spesielt glad i dissa store vesna og de har ikke vært gla i meg, da jeg fomler meg bort til dem ser jeg meg rundt i en flott natur, alt er så fint så jeg klarte ikke å fokusere på noe spesielt, så løp jeg mot den minste hesten og omfavnet den, den stod bare der å så ut som å nyte den heftige kosingen den fikk. jeg følte jeg kunne forstå dem helt, og jeg følte jeg kunne kommunisere med dem, til slutt klatrer jeg oppå den lille hesten og får den til å begynne å gå rundt, det var kjempegøy, jeg sitter der og smiler og ler av ekstase! jeg vil få den til å løpe så jeg sparker den i sia og får den til å løpe litt bortover, det er kjempegøy, jeg kunne jo aldri falt av, tenkte jeg. dama mi som jobba i stallen fikk hesten til å komme bort og ga meg et kyss på munnen og jeg omfavnet halsen til hesten, det var som om jeg var skapt for å ligge der, jeg lukker øynene og koser meg ordentlig! men så kommer en mye større og litt slemmere hest, den pleier å sparke de andre hestene, så jeg hopper av, og koser den litt også når den har roet seg litt, så prøver jeg og fullføre oppgaven jeg fikk, fylle gress i poser til hestene. jeg har gjort det hundre ganger før, det er egentlig drit kjedelig men ikke nå jeg ler og smiler og står på! bestemmer at jeg vil ha litt musikk så setter på musikk på tlf, den lille høytaleren spilte som om jeg var på konsert, jeg har aldri likt og danse, selv om jeg har hatt lyst.. "never ever felt the flow" men nå gikk det som bare det! jeg beveget meg lett og ingenting føltes dumt ut, en herlig følelse. det varte ikke så lenge da jeg ble forstyrret av en sur dame som ikke var så fornøyd med at jeg ikke var ferdig med gresset, så jeg fortsetter med det, litt lett dansende tror jeg er ferdig da halvparten gjenstår. jeg går inn til henne og snakker litt og koser litt. går tilbake og finner frem pipa og begynner å røyke.

2145: Da er de innehestene inne og utehestene ute, dama fyrer opp pipa igjen og prøver å gi litt til hestene ute, begge er veldig interessert vertfall før den blir fyrt opp, den ene trekker seg tilbake og viser at den ikke liker det mens den andre, puster det inn med gode åndedrag, jeg kan se en stor mengde røyk gå inn og ut, det er kjempegøy! etter hvert så går vi til innehestene og prøver der, den ene der ville også ha, haha! så klatrer jeg opp på den ene hesten og legger meg, det er kjempedeilig. jeg koser på den og den ser ut som liker det godt.

2230: vi går tilbake til huset og jeg ser rundt meg og jeg har lyst til å gå rundt, ute, jeg ser på et fjell, er ca 1500 høyde meter og har skikkelik lyst til å gå til toppen, jeg har tenkt til å begynne å gå men får ikke med meg dama, hun fryser og vil inn, vi går inn å slapper av og hun sovner (hun trippet ikke igjen.)
Jeg går å legger meg og sier ifra men hun sa hun skulle komme, jeg hører på musikk og sovner.
hun kommer inn på natten engang og sier at det føles ut som hun har anfall igjen. jeg passer på henne resten av kvelden.



[COLOR="Red"]det var det egentlig, men det som kommer forvirrer meg litt og gjør meg veldig urolig for hva det var vi egentlig tok!
[/COLOR]

vi er begge slitene dagen etterpå, føles ut som en forkjølesle.
hun er veldig kvalm.

dag nr 2, jeg slutter på jobb etter lunsj, orker ikke mere. hun er enda kvalmere og føler hjertetrytmen øker og føler at hun kan besvime når som helst, jeg reiser opp til henne og passer på henne og er veldig bekymret, hun er kvalm hele dagen.
stabeistet (dama) skal absloutt lufte hesten hennes og hjelpe lillesøstra si selv om hun er så dårlig. jeg blir med og føler meg ganske uvel, vi blir der i 2 timer og jeg er veldig kald og blir litt sur på henne for det og vi krangler, så det ender med at jeg kjører hjem. hun ringer og er forbanna for hun er litt avnhengig av meg for og sove samtidig som hun er litt såret over måten jeg reiste på. og sier at hun begynner å bli svimmel igjen, jeg tror ikke noe på det selv om jeg har henne på tlf, da jeg er kommer hjem svarer henne ikke mer. jeg ringer opp men ingen svar, hun er nå helt alene i stallen. Jeg snur bilen fort som faen, jeg kjører ut av milde helvete for å komme tidsnok opp, jeg er nå utrolig bekymret for at hun kanskje har sluttet og puste, jeg er drit sur for at hun ikke svarer, men blir fort bare utrolig redd, jeg står på gasspedalen og tar de værste forbikjøringene, mens tårene triller og tankene rundt at jeg kan ha drept det kjæreste jeg har. Jeg hyler i bilen, ber om svar, ber til gud at hun må puste! i tillegg så har bensinlampa lyst de siste 5 milene.

da jeg omsider kommer til henne finner jeg henne ligge på bakken med øynene lukket, jeg løper bort og det første jeg gjør er å høre om hun puster!
Det gjør hun. Jeg brast i gråt mens jeg sikrer frie luftveier og kjenner om hun er varm, hun våkner med et gisp etter luft og jeg begynner å hylgrine ved siden av henne, klemmer henne hardt. hun får klaus av meg og er veldig forskrekket over hva som har skjedd hun spør, hva skjer? er ikke du hjemme? Hvorfor har jeg så vondt i hode? etc..
etterhvert klarer jeg og fortelle henne det som skjedde.

3 dager etterpå er hun fortsatt kvalm og svimmel ved aktivitet.

Jeg har endevendt internett, klarer ikke å finne noen lignende tilstander.


Beklager for utrolig lang post
Sist endret av trillrundt; 29. april 2015 kl. 16:49.
Er du sikker på at det var ren mdma, og ikke noe research chemical-etterligning? Så vidt jeg vet har det vært halveis populært at dealere cut'er mdma med andre rc's som har lignende effekter, for å tjene litt ekstra og spare på de rene godsakene til seg selv.
I mitt lokalområde ble det hvertfall cutta med en eller annen amfetamin-RC, eller 2c-b i noen tilfeller. (hvis det ikke var en av de andre utallige 2c-variantene, husker ikke helt)

Jeg reagerer også litt på at du sier krystallene ikke smakte noe spesielt - de smaker jo helt forferdelig :P husker at jeg smakte rene krystaller, og da var det rosa/gulaktig og smakte helt grusomt kjemisk.
Hele trynet mitt vrenger seg av tanken, det smaker jo oppvaskmiddel og salt som faen :P
Men akkurat det kan være smak og behag.

Syns allikevel dette hørtes litt for hardt ut til å tro at det kun er ren mdma. Man kan jo ture ut ganske hardt på dét også, men disse anfallene får meg med en gang til å tenke på Research chemicals...
Men man kan vel være uheldig, om det skulle vise seg å faktisk være ekte mdma.
Trådstarter
20 0
@alzo88 Jeg er desverre ikke sikker på at det var rent, selvom han kompisen min sa så.
kapselen har litt pulver og mest krystaller, krystallene er rosa/rød/brun og hvis jeg knuser en krystall ser det akuratt ut som pulveret i samme kapselen. krystallene er ikke sticky og ta på i det hele tatt.

det som er litt rart er at jeg syntes det ikke smakte godt men jeg brakk meg ikke mens dama syntes det var helt forferdelig!..

ja! mengden hun tok er jo ca 75mg.. veldig rart, selvom hun skulle vere sensitiv for det.
elevatormusician
sorrY's Avatar
- Rent MDMA smaker ikke lakris.
- Det vil sjelden eller aldri henge igjen fysiske symptomer så lenge etter inntak.
- Kompisen din er en dott!

Høres ut for meg som om dere har fått i dere RC'er. Dette er livsfarlig (ikke nå lenger for deres del, siden det gikk bra denne gangen og det er så lenge siden) og man burde hatt juling for å selge det til godtroende folk som vil på tur.
Heldigvis gikk det bra denne gangen, og kvalmen og svimmelheten kommer til å gå over, bare hun tar det litt med ro, og ikke stresser etter tegn på at noe skal være galt. Depresjon og angst er relativt vanlig etter MDMA, så jeg kan bare tenke meg hvordan det er etter en tur på RC'er.

Bruk sikre kilder neste gang!

God tur
Trådstarter
20 0
Nei du har rett det smakte ikke lakris, hadde tenkt å edite det men det ble glemt bort.. det luktet litt lakris

har da en pille igjen, lurer på å kjøpe test kit, kan man da finne ut hvor mange prosent ren MDMA og evnt andre stoffer eller ser man bare en indikasjon på at det er MDMA? er test kit i det hele tatt lov her i molbo landet? hvordan er test kitene man lager selv?
elevatormusician
sorrY's Avatar
Er for øyeblikket ingen som selger det i Norge såvidt meg bekjent, men eztest.com har. Ser flere på forumet her anbefaler den siden for bestilling. Det er også helt lovlig Jeg ville absolutt ha testet pillen, for så å kunne snakke med kompisen din som fikset greiene, i tilfelle det er noe crap som ikke burde selges!
Ikke ta den iallefall!

I et enkelt testkit vil man bare få en indikasjon på om det finnes spor etter det spesifikke stoffet man tester for. Du vil ikke kunne se hva som er i det.. Men om han duden sier det er MDMA og det viser seg at det ikke er det hadde jeg veddet alle pengene mine på RC'er..
Sist endret av sorrY; 30. april 2015 kl. 00:32.
altså rene krystaller rett i munn, det smakte ikke noe spesielt syntes jeg
Vis hele sitatet...
Du fikk definitivt ikke MDMA..
Crimea River
Alec's Avatar
Som de over sier, så er det lite trolig at du har fått MDMA..
Det smaker helt forjævelig og lukter ingen ting. Er en grunn til at så og si alle må droppe det i papir eller kapsler, smaken er rett og slett helt forferdelig. Langt unna lakris.
Selv folk som selger 10+ gram MDMA i uka kan bli lurt av RC's solgt som MDMA.

Anbefaler virkelig denne dokumentaren "What's in my baggie":
https://www.youtube.com/watch?v=dYzmZ1IU4zY
Sist endret av Snilepisk; 30. april 2015 kl. 13:32.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Var sliten å i dårlig form, mye svimmelhet slik som TS beskriver sist jeg var borti MDMA for 1 år siden. Nå har jeg ikke rørt dette mer en ved 2 forskjellige anledninger.

Trodde det var normalt med "nedsatt almentilstand" etter ett sånt stoff?. Får jo ekstremt høyt blodtrykk under opplevelsen å kroppen trenger en stund på tilpasse seg normaliteten igjen?.

Skal så klart være påpasselig å vite att det er ekstremt lett å få feil når det gjelder mdma.
Sist endret av Alphanio; 30. april 2015 kl. 14:15.
trillrundt: Hvis du/dere fremdeles opplever fysiske symptomer: Pell dere til legen og forklar situasjonen. Leger kan IKKE gå til politiet med informasjon om hva dere har inntatt. Lønner seg absolutt å være på den sikre siden. Leger er til for å hjelpe.
Trådstarter
20 0
Sitat av Forconin Vis innlegg
Leger kan IKKE gå til politiet med informasjon om hva dere har inntatt. Lønner seg absolutt å være på den sikre siden. Leger er til for å hjelpe.
Vis hele sitatet...
Ja det er det jeg også hadde håpet, men hva om man jobber i forsvaret/politiet/rettsvesen, har de ikke da plikt til å melde?

En liten oppdatering da, dama ble vesentlig friskere idag, 4 dager etter siste dropp. hun var ganske dårlig på morgenen men ble bedre utover dagen og har det fint nå.

Jeg opplevde ingen ubehageligheter under trip, unntatt en ubevegelig kjeve.
Men jeg har kaldsvettet hver natt til nå, mindre for hver dag. har hatt følelsen av feber og vært sliten på dagtid.

Sitat av Alec Vis innlegg
Som de over sier, så er det lite trolig at du har fått MDMA..
Det smaker helt forjævelig og lukter ingen ting. Er en grunn til at så og si alle må droppe det i papir eller kapsler, smaken er rett og slett helt forferdelig. Langt unna lakris.
Vis hele sitatet...
Stemmer, men da dama smakte rent var det vist helt forferdelig.. og det var etter dette hun fikk anfall.
Sist endret av trillrundt; 30. april 2015 kl. 20:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av trillrundt Vis innlegg
Ja det er det jeg også hadde håpet, men hva om man jobber i forsvaret/politiet/rettsvesen, har de ikke da plikt til å melde?
Vis hele sitatet...
Kan ikke gi deg noe sikkert svar her dessverre, denne artikkelen har noe informasjon om temaet. http://tidsskriftet.no/article/858940

Vil fremdeles anbefale en legetur.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kan si med ganske stor sikkerthet at det var noe annet også i det dere droppet. Har selv droppet mye, og mye større doser enn dere og aldri opplevd noe bittelitt lignende engang.