Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1076
Jeg vil egentlig ikke dele ut så mye informasjon om meg selv som alder og sånt..

Jeg hadde bestilt 2 gram Salvia 10x fra en internettside, mens jeg var med noen kompiser I England. Jeg var i en gammel skate-park med 3 venner, jeg tok opp bongen og satt på ca 1 gram salvia. Vi tente den på og jeg tok 1 stort pust inn. Jeg holdt det inn i ca 40 sekunder. Det første jeg gjorde var å stå opp, det gikk tusenvis av tanker igjennom hodet mitt, jeg så en busk ca 10 meter unna som føltes ut som jordens sentrum, jeg lurte på hvorfor vitenskaps menn ville finne ut mer om senteret av jorda, når senteret var rett ved siden av meg, i busken.. Jeg følte at jeg ble dratt mot busken, og når jeg så mot bakken føltes det ut som om jeg var 4 meter høy. Jeg har hørt fra andre at man ler seg ihjel, men ikke jeg. Jeg syntes ikke noe var morsomt... Etter et par minutter av å stirre på busken, begynte jeg å bli meg selv igjen. Men jeg var UTROLIG trøtt. Det virket som om salviaen funket i over 40 minutt senere, bare veldig svakt.
Det var rapporten min Hadde bare lyst på å dele den
Jeg anbefaler deg å lese litt andre rapporter og kanskje prøve å bruke den modellen de har brukt på sine rapporter? : )
fra mi sia så prøve eg ikke mær av d, hadde ein syke tripp av d. satt me ei jenta atme meg før eg intok 20x eller 30x så eg fekk som bestilt. satt meg ned fekk pipa. la nedpå ei lite/god. du vett aldri kor mye man ska legge nedpå til til første gang. la nepå, fyrte å trakk inn så faen å vent, så plåste ut , å trakk inn igjen... får å si det sånn....
eg hadde e skjold som justerte høyra honda min. ramma som dere ser på film noe så sjukt. så blei se som ein gammal filmklipp me at dere ser flimringa osv.... svart å røtt....hadd i ein gammal vhs spiller osv. når eg kom til meg selv så va eg i andre sia av sofaen. hu trudde eg hadde klikka men du små svette etter på kos dg... men ikke for mye...