Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 23688
har spist zolpidem en del ganger. for bruk mot søvnproblemer (og litt for morro), og har opp til flere ganger ikke skjønt hvorfor pilleeska er tom, eller sterkt redusert før jeg har gransket hjernen min ganske nøye, og fått litt info fra venner osv. men det som er er at jeg ikke har merket noe av dem(tror jeg) annet enn dobbeltsyn og sånn.. men i virkligheten har jeg mildt sagt hvert helt på trynet. og har i enkelte tilfeller hvert ganske så gæren i hue vis jeg kan si det sånn. og gjort veldig mange dumme ting, og ting som jeg aldri kunne ha gjort nykter. men aldri opplevd halliser som kan kalles noe annet en skygger i sidesynet, verken på piller, sopp, lsa eller noe annet av psykoaktive stoffer. og det er litt kjipt noen ganger men har hatt mange fine og lærerike turer uansett. men det så en gang veldig ut som om et tre var meget ondt og hadde ansikt og trakk meg mot det en gang i eventyrland, men jeg så fortsatt at det ikke var ekte.

men sovepiller er ikke og tulle med ass. det kan være farlig greier. pga. hva du kan finne på mot deg selv og andre når du er påvirka. særlig ved litt høyere inntak
▼ ... noen uker senere ... ▼
BTW: lite tips til dere alle. Før du skal til å ta siste joint for kvelden, ta en imovane eller 2, og vent til du kjenner bismaken litt. Kjør så på med THC. resultat: de komplimenterer hverandre quite nicely
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har en veldig veldig lignendene historie som består som min beste sovepilletripp. En av mine eneste og for øvrig min første med zolpidem/stilnoct. Jeg tok en og en halv pille og skyllet ned med cola zero. 15mg altså.
Satt nede på rommet mitt og spilte Zelda ocarina of time på nintendo 64, i omtrent 10 minutter til det ble umulig. Jeg husker ikke helt hva som skjedde i spillet, men jeg kom meg ikke ut av et helt vanlig hus, eller så gikk jeg inn og ut hele tiden, til slutt følte det som om jeg lå og hadde beina "inne" i spillet, rett i gjennom tv skjermen. Da skrudde jeg av.
Etter dette så jeg på en gjenstand i døråpningen som veldig lignende din historie ble en slags dverg. Jeg tenkte mer på han som en liten trollmann. Han sto veldig stille og så på meg med et veldig irritert blikk mens han pusta. Jeg husker jeg tenkte at det var en helt vanlig gjenstand som hadde blitt forandra, men jeg så trollmannen hele tida fortsatt. Pustende. Jeg lot han være, han fortsatte å være i rommet resten av junikvelden men han var liksom ikke innenfor mitt brysegom område. Han satt seg ned eller hva faen. Etter dette løp jeg ut i hagen hvor alle trærne hadde ansikter, som ulikt trollmannens ikke rørte på seg men var satt i positurer, som i alle humør. Det var veldig creepy jeg følte det som om jeg løp inn i en rettsal og avbrøt alle og alle stirra på meg. Så jeg løp inn igjen og sovna omsider. Etter dette tok jeg selvfølgelig høyere doser etterhvert og har også blanda med alkohol. Ting får fortsatt fjes og ansikter men ingenting blir som denne første zolpidem-gangen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Jeg har prøvd zoplicone en del ganger selv. Kroppen min blir tung og avslappet, i tillegg til huet. De to første nettene jeg tok dem fikk jeg også mildere halliser.. Jeg lå i senga, rommet var nesten helt mørkt. Jeg så DNA molekyler, sånn kjede med molekyler opp etter veggen som beveget seg med hvor jeg så.. Jeg så også noen rare farger..

Det er en spennende rus og funker veldig bra med alkohol eller cannabis.. Personlig velger jeg imovane foran blå valium og de fleste andre benzoer!
Vis hele sitatet...
zopiklon er ikke et benzodiasepin - faktisk
Sitat av ninjatriks Vis innlegg
Valium farligere? Det tror jeg ikke. Imovane er faktisk en av de stoffene som FDA i USA har sagt er kreftfremkallende, sammen med andre Z-drugs som Zaleplon, Zolpidem og Eszopiclone.

Valium er generelt godt tolerert og har langt færre bivirkninger enn Imovane/Zopiclone.
Vis hele sitatet...
Pga den korte halveringstiden til de benzodiazepinlingnende legemidlene( Zopiklon, zolpidem) foretrekkes de fremfor tradisjonelle benzodiazepiner pga hensyn til "hang over" og akkumulasjon. Zopiklon er i dag det legemiddelet som helt klart er foreskrevet mest mot søvnplager. Zopiklone kan på enkelte brukere gi panikk angst og epilepsi lignende anfall.Etter omregistreringen av flunitrazepam fra B preparat til A preparat og etter produsenten Roche trakk Rohypnol (flunitrazepam) fra markedet økte omsetningen av Zopiklon betraktelig.
(Wikipedia)
Sitat av Fudge Vis innlegg
twisted shroom, som du kansje ser, så nevnte jeg ikke engang halliser. av den enkle grunn at det ikke var det det var. Men greia med Zopiclone, ivertifall for min del, er at en del av bevistheten sovner, uten at man sovner ordentlig selv, derfor kan man oppleve følelsen av å drømme uten å sove på en måte. if ya catch my drift? ellers er det lite nødvendig å være så spydig og bedrevitende.
Har bytta til noe som heter tolvon nå, noe som fungerer mye bedre, ettersom det bare gjør meg kjempetrøtt før jeg legger meg, og opplever ikke hangover på samme måte som Zopiclone ga meg.
Vis hele sitatet...
Selv spiste jeg mye Zopiclone en periode, og etterhvert begynte disse "halvvåkne drømmene" å komme.
Jeg kan helt klart si at jeg misbrukte de på en viss periode. Hadde ikke muttern flyttet (innehaver av resepten) ville jeg sikkert fortsatt spist 5-7 stk og vært ape hver kveld.