Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4294
Litt irriterende problem med disconnects når jeg spiller på wifi.
Tenkte først det var nettet hjemme, men opplever det samme andre steder også på trådløst.

Noen spill merker jeg det ikke så godt i, men feks wow henger ting før det løser seg opp igjen. Andre spill som TTS, Valheim eller Rust blir jeg disconnecta fra server.

Tenker i utgangspunktet det er noe med trådløse kortet. Ikke opplevd tidligere.

Selvsagt, kablet er anbefalt til gaming, men slik ting er nå får jeg ikke lagt opp kabling uten å drille gulvet.

Tips til feilsøking? Eller er det bare å innse at wifi ikke duger til gaming?
Kunne det vært mulig å teste ut powerline? Det kan gi ganske bra resultater om det ikke er mye støy fra f.eks. motorer på nettlinja.
Sitat av etse Vis innlegg
Kunne det vært mulig å teste ut powerline? Det kan gi ganske bra resultater om det ikke er mye støy fra f.eks. motorer på nettlinja.
Vis hele sitatet...
Det er kablet via strømnettet? Kjøpte noe TP link greier en gang, var vel fikk kanskje 10mb eller noe. Mulig jeg gjorde noe feil.