Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2368
-Lucy the light bringer-



Vet ikke om denna er helt innafor, det var ikke noe slikt det skulle bli i utgangspunktet. De falne englene gir ikke slipp på meg, dessverre. Den er litt vulgær, men håper den faller i smak for noen her.

Laget med kullstift, fingre, kullpenn(?) og knetgummi.

Enjoy
BRAND ∞ STRONG
Jaså, du har brukt fingre og knetgummi igjen nå. Din gris!
Vulgær? Naturfagsboka jeg fikk i 8. Klasse var 10x verre
Synes den er helt innafor.

Jeg er glad de falne englene ikke har sluppet taket, jeg personlig er veldig fan av religiøse motiver, noe som er ganske rart da jeg ikke er troende på noe som helst av religion.

Føler en litt intens atmosfære rundt motivet. Kult bilde
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jaså, du har brukt fingre og knetgummi igjen nå. Din gris!
Vis hele sitatet...
Ble vanskelig å holde fingrene av fatet her, så da måtte jeg dra på knetgummi da. Vil helst ikke ha noe satansavkom i hus

Sitat av EvilSink Vis innlegg
Vulgær? Naturfagsboka jeg fikk i 8. Klasse var 10x verre
Synes den er helt innafor.

Jeg er glad de falne englene ikke har sluppet taket, jeg personlig er veldig fan av religiøse motiver, noe som er ganske rart da jeg ikke er troende på noe som helst av religion.

Føler en litt intens atmosfære rundt motivet. Kult bilde
Vis hele sitatet...
Takk, ja ikke sant, er ikke troende selv heller.

Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Ble vanskelig å holde fingrene av fatet her, så da måtte jeg dra på knetgummi da. Vil helst ikke ha noe satansavkom i hus



Takk, ja ikke sant, er ikke troende selv heller.
Vis hele sitatet...
Hu fikk fanden meg six-pack også
Sist endret av Taxidriver; 10. mars 2021 kl. 22:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.