Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2775
Jeg har nylig hoppet på DeFi kjøret på Binance Smart Chain. I denne prosessen har jeg flyttet midler gradevis over fra Binance exchange til de BSC DEX som f.eks Pancakeswap/Goose via Metamask.

Etter noen dager med to-sifferet grønne piler regner jeg sammen hvor mye jeg har totalt ettersom jeg har investert over mange platformer som ikke samarbeider, og kommer da frem til at jeg har litt mindre enn jeg hadde før jeg førte over noe som helst. Har gjort mange transaksjoner frem og tilbake så har lite kontroll.

Jeg lurer derfor på om det er noen her som er litt mer kryptokydig som kan hjelpe meg å få en oversikt over hva som har skjedd.

Finnerlønn til den som klarer å hjelpe meg. Det er snakk om en ganske stor sum.
Mange overføringer med avgifter? MetaMask holder vel kun Ethereum?
Trådstarter
4 0
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Mange overføringer med avgifter? MetaMask holder vel kun Ethereum?
Vis hele sitatet...
Nei, kobler Metamask på Binance smart Chain sitt nettverk. BSC boomen nå kommer jo av de lave avgiftene
Hvis coinsa du har trader deg inn i har performed dårligere enn BNB så vil du jo ha tapt på å trade bsc shitcoins, selv om alle coinsa du har kjøpt har steget i dollarverdi hver eneste dag. Så spørsmålet er jo hvordan du måler hvor mye du har nå, kontra hvor mye du hadde før; Ser du på samlet dollarverdi, BNB verdi, BTC verdi..?
Trådstarter
4 0
Sitat av Herr potet Vis innlegg
Hvis coinsa du har trader deg inn i har performed dårligere enn BNB så vil du jo ha tapt på å trade bsc shitcoins, selv om alle coinsa du har kjøpt har steget i dollarverdi hver eneste dag. Så spørsmålet er jo hvordan du måler hvor mye du har nå, kontra hvor mye du hadde før; Ser du på samlet dollarverdi, BNB verdi, BTC verdi..?
Vis hele sitatet...
Ser alltid på samlet dollarverdi.
Sitat av rabrab Vis innlegg
Ser alltid på samlet dollarverdi.
Vis hele sitatet...
Ok, kan det tenkes at du har kjøpt noen coins og så glemt å legge til custom coin i metamask for dine nye kjøp? Sjekkker du verdien på wallet i metamask? Sammenlign wallet verdien i metamask og bscscan, er de like?
Trådstarter
4 0
Sitat av Herr potet Vis innlegg
Ok, kan det tenkes at du har kjøpt noen coins og så glemt å legge til custom coin i metamask for dine nye kjøp? Sjekkker du verdien på wallet i metamask? Sammenlign wallet verdien i metamask og bscscan, er de like?
Vis hele sitatet...
Ja, de stemmer overens, men viser kun verdi på BNB ikke "shitcoinsa"