Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2937
Noen som vet hvor jeg får kjøpt sigarer i Trondheim? Husker at det fantes tobakks sjappe før nær torget men den er borte nå.
Vet ikke om det er vanlig praksis, men en Narvesen ikke veldig langt fra her selger Montecristo, og noen andre merker.
Laaaangt unna Trondheim tho
Ja vet narvesen av og til har et lite utvalg, men kunne tenkt meg noe større utvalg
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Er ikke sånt igjen her i byen desverre. Mulig han bamboo shop har litt bedre utvalg enn Narvesen.
BRAND ∞ STRONG
Bestill:
SOL Cigar
Bamboo ble begjært konkurs for litt siden.
Sitat av DetOrdnerSeg Vis innlegg
Bamboo ble begjært konkurs for litt siden.
Vis hele sitatet...
Var ikke det den matbutikken på Tiller og ikke bamboo headshop i trondheim sentrum?
"Øko-Terrorist"
Vet at flere Gulating butikker har begynt med sigarer. Dere har vel en i Byhaven?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Var ikke det den matbutikken på Tiller og ikke bamboo headshop i trondheim sentrum?
Vis hele sitatet...
Korrekt, det var Bamboo dagligvarer som gikk konkurs, bamboo headshop er fremdeles i drift.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Var ikke det den matbutikken på Tiller og ikke bamboo headshop i trondheim sentrum?
Vis hele sitatet...
Det virker sånt, jeg var på headshoppen for 2-3 måneder siden. Kule folk som jobber der
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det virker sånt, jeg var på headshoppen for 2-3 måneder siden. Kule folk som jobber der
Vis hele sitatet...
Fikk kjøpt manitou tobakk der, så jeg regner med at de har også sigarer, men ikke helt sikker desverre.
Hadde vært jævli rart hvis bamboo headshop gikk konk. Er folk innom der hele tiden. Jeg husker å ha sett at de selger sigarer der også
Takk for svar får ta turen, kan ikke bestille må ha de til helgen. Skal feire ny jobb med brunt i glasset og sigar i hånda sittende kvalm i skinn salongen xD
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Noen som vet hvor jeg får kjøpt sigarer i Trondheim? Husker at det fantes tobakks sjappe før nær torget men den er borte nå.
Vis hele sitatet...
Bamboo shop i Jomfrugata.