Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1127
Anonym bruker
"Oppblåst Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har tatt 5 oxycodone (5mg harde kapsler) nå fordelt på 2timer å 40min ..
jeg spydde for en drøy halvtime , så det jeg lurer på er om det er farlig om jeg tar 5mg til?
Anonym bruker
"Oppblåst Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har ikke noe særlig toleranse heller
er nok ikke farlig er bare usunt
Anonym bruker
"Oppblåst Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasj Vis innlegg
er nok ikke farlig er bare usunt
Vis hele sitatet...
står på rusopplysningen det er økt fare for overdose på 30mg, er det på engang? isåfall da går det vel bra hvis jeg snorter 5mg nå? da er jeg på 30mg
rusopplysningen ja der har d ikke 100% ordentlig informasjon de bare sier det er farlig er selvfølgelig ikke bra og avhengighetsskapende å lese på nett er en dårlig ide joa du burde ikke du burde kaste den giften i dass for min del men går nok helt fint

går fint om du må ta det

men om du føler du ikke burde ta det så ikke gjør det om stemmen inni deg sier du ikke burde
Sist endret av hasj; 28. oktober 2020 kl. 20:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det skal du ikke prøve å gamble med nei! Vil du dø? Du etterlater uendelig smerte og traume for familien din og vil etterlate mer vondt enn godt i folk du er glad i så ikke gjør det!
Anonym bruker
"Oppblåst Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
whoops, jeg tok 5mg til, jeg må bare huske å puste så går det vel greit
gjør som jeg gjorde kødda selv litt rundt med oxycodone en periode bare kasta det i dass selv om jeg ikke ville det var far over meg selv på en måte anbefaler deg å gjøre det bare gå å kast det ! ikke hør på den onde stemmen inni deg som sier du skal ha de før det er for seint
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil ikke si det er direkte farlig, men visst man skal se langsiktig så er det ikke sunt. Tok selv 35mg idag uten toleranse, ble bare litt kvalm.