Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2039
dose: 1 lapp lsd (150-180 mcg), en god del hasj og 0,1 g mdma
varighet : 10-12 timer
hvor: skogen
hvem: MEG, T, K, H, M OG R
tidspunkt for inntak: ca klokken 1700

Så vi var en gjeng som bestemte ås for å ta en liten skogstur sist lørdag.
Kun M hadde tatt syre før og vi var alle veldig spente på hva lsd hadde å by på!

1630:
Da vi kom opp til bål plassen vi skulle ture ved begynte vi med å røyke en joine sprette et par øl.
Etter en liten stund følte vi at alle var klare så vi bestemte åss for å droppe lappen!
Alle tok en hel lapp utenom jeg og t som bestemte åss for å ta en halv først og vente en time for å se det an litt.

Etter lappen var lagt under tungen foreslo jeg at vi burde mekke ferdig jointer og tenne bål før det kicka in ettersom jeg hadde lest at man kan bli litt ubrukelig etter syre slår in.
Alle var enig i at vi burde rulle klart jointene men at vi kunne tenne bålet senere (noe som viste seg i å være en stor feiltagelse)

1750
H og K begynner å skjenne ting og jeg og t Blir litt nervøs for at vi kanskje ikke skulle få funk så vi slo til med den siste halve lappen for sikkerhets skyld.

1730
Har nå følt meg rar i kroppen en stund, synet er litt uklart/grumsete og hånda mi henger etter når jeg beveger på den.

1800 ish?
Vi er nå tura alle mann, H og K sitter for seg selv og stirrer på et gjerde, M ligger å ruller med øynene på bakken og ser ut til å koser seg mens jeg og t ligger ved ved siden av M og ler åss i hjel.
På dette punktet henger ting veldig etter, alt rundt åss utrolig vakkert, bladene på treet danner mønstre, skogen pulserer og en utrolig eufori har kastet seg over åss.

1930 ish
Jeg og t bestemmer åss for å gå litt ut av skogen og ut til en slette for å røyke en Jay.
Dette var helt fantastisk og kan huske jeg tenkte at alt bare var i harmoni i det jeg så utover byen og sola gå ned.
Her satt vi en liten stund helt til t ble litt nervøs i det han oppdaget at det var masse mennesker rundt åss som stirret så vi bestemte åss for å gå in i skogen igjen.

???
Nå er alt bare veldig forvirrende og tidsperspektiv er totalt borte.
Vi innser at det begynner å bli sent og at det er på tide å tenne et bål.
Dette er noe av det vanskeligere jeg har gjort noen gang, jeg er sikker på at vi bare vandret rundt i 2 timer uten å plukke en eneste kvist.
Vi tok åss selv i å vandre rundt flere ganger uten å vite hva vi faktisk skulle gjøre i utgangspunktet
utgangspunktet.
Etter en stund hadde vi endelig funnet ved men ikke Bjørke barken vi skulle ha for å bruke til å å tende bålet.
Jeg å K vurderer derfor å tusle ned på clahs olson for å kjøpe noe tenn veske på bryn senteret. Men konkluderer med at det kanskje ikke var så lurt.
Hadde sikkert tatt seg ut at to svart kledde metall fyrer kommer tura in for å handle litt tenn veske hehe.

Etter en stund kommer vi på at en kompis av åss (R) skulle ta turen opp etterhvert så vi ringte han og ba han ta med tennvæske og potetgull
I mellom tiden mens vi venter finner selvfølgelig vi barken vi trengte å får til slutt fyr på bålet.

2300
Vi er nå ganske langt inn i turen nå husker klokken nærmet seg 23.00 på dette punktet har ting roet seg ned et par hakk og alle sitter litt i sin egen boble og ser in i bålet.
Jeg kan huske jeg tittet en del på klokken utover resten av kvelden og tida gikk helt sinnsykt sakte.
Det var også nå veldig mørkt så jeg hadde egentlig håpet litt på at jeg skulle få litt mere visuelle opplevelser dette var dog ikke tilfelle.
Det var på dette punktet vi kom på at vi skulle. Candyflippe så t tok op de ferdig lagde dropperne og alle heiv in på! (jeg må dog innrømme at jeg merket ikke så stort til mdma'n men chill var det)

I den siste fasen av turen ble jeg veldig tankefull og filosofisk noe som gjorde at jeg trakk meg unna gjengen for å legge meg lengere inne i skogen alene.
Dette må jeg innrømme var faktisk favoritt delen av trippen for min del.
Jeg ble bare liggende alene å tenke over livet, verden og hva slags menneske jeg er.

Etter at jeg over en lengere stund hadde ligget for meg selv kom jeg litt til meg selv og bestemte meg for å sjekke klokka. Da var klokken 3 på natta så jeg bestemte meg for å dra tilbake til campen for å høre om folka var hypp på å reise hjemover.
Vi pakket sammen sakene våre, slukket bålet og bestilte en taxi hver og dro hjem!


konklusjon :
Jeg likte lsd veldig godt, men jeg må innrømme at det var langt i fra det jeg trudde det skulle være.
Jeg kan heller ikke helt se hvorfor folk sammenligner sopp og syre ettersom i mine øyne er dette to vidt forskjellige opplevelser og syntes ikke rusen kan sammenlignes.
Soppen i mine øyne er mye mere intens og hissig en hva syre er.
Nå er det veldig mulig det at jeg ikke tok hele lappen med en gang er grunnen til at jeg ikke fikk enorme vissuals eller rett og slett at syra ikke har så sterk som den skulle være.
Men alt i alt føler jeg at jeg fikk en fin introduksjon til syre og føler at jeg fint kan klare to lapper neste gang.

Jeg vil også si at for min del kan syre trippen deles i 3 deler.

Del 1 oppturen:
Føler seg rar synet blir blury, eufori og alt er morsomt (følte faktisk en litt lignende Emma rus)

Del2 peaken:
Sanser er forsterket, man kan se ting bevege seg litt i bølger og mønster kan danne seg mellom tette objekter.
Jeg følte også at jeg ble sinnsykt forvirret og slet med å forstå ting på dette stadiet. Følelser var forsterket og følte meg sinnsykt harmonisk. Musikk var helt sinnsykt på dette stadiet.

Del 3 nedtur:
På siste del av trippen roer ting seg veldig ned og i mitt tilfelle dreide denne delen av trippen Stortsett seg kun om hodet.
Jeg ble veldig tankefull og oppslukt i mitt eget hode og hadde ikke så stort behov for Å gå rundt se på ting etc...

Jeg beklager om denne rapporten ble litt uoversiktlig etc..
Føler det er veldig vanskelig å skrive om hele hendelsen men bestemte meg for å skrive litt grovt om det jeg værtfall husker før det blir glemt!
Tidspunktene er også lit sån ish og burde tas med en klype salt hehe.

-Peace
Èn kommentar; Hørtes moro ut, for all del!, men å fyre bål når du turer midt i august... Hørtes i utgangspunktet ut som en dårlig idè!
Sitat av screptick Vis innlegg
Men alt i alt føler jeg at jeg fikk en fin introduksjon til syre og føler at jeg fint kan klare to lapper neste gang.
Vis hele sitatet...
Husk at dobbel dose ofte gir langt mer enn dobbel effekt
Høres ut som om du ikke fikk spess potent syre. Den neste lappen du tar er kanskje 3 ganger så sterk som den du har nå, og i tillegg kjører du på med 2 stk samtidig. Dobbelt mengde lsd er ikke proporsjonalt med økende rus. Dobbelt så mye syre gir kanskje 4 ganger sterkere effekt hos deg. Jeg ville tatt en lapp neste gang. Hørtes ut som en fin kveld. Ta vare på deg selv.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Høres ut som om du ikke fikk spess potent syre. Den neste lappen du tar er kanskje 3 ganger så sterk som den du har nå, og i tillegg kjører du på med 2 stk samtidig. Dobbelt mengde lsd er ikke proporsjonalt med økende rus. Dobbelt så mye syre gir kanskje 4 ganger sterkere effekt hos deg. Jeg ville tatt en lapp neste gang. Hørtes ut som en fin kveld. Ta vare på deg selv.
Vis hele sitatet...
Ja eller at jeg dreit meg ut med å ta en halv lapp først.
Jeg å t ble absolutt tura men ikke i nærheten av like mye som K, H og M.
Tenker å prøve en hel lapp med en gang om to uker for å se om det kanskje gir en mere intens trip.
Men må innrømme jeg egentlig var fornøyd med at det ikke ble super tipping sist gang.
Det ga meg en sjanse til å prøve smake litt på hva syra har å by på så vil absolutt si at jeg er fornøyd med mit første møte med lucy ^^