Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 10203
Jeg begynte med psykedeliske stoffer for ca 1 år siden. Har hatt et par trips med LSD, 25i, DMT, men bare én trip med 2c-b på 15mg før 45mg dosen.

_______

Jeg var alene hjemme, og tenkte egentlig bare å chille med 2c-b. Mitt første og eneste dose med 2C-b på 15mg var alt for svakt for meg, så jeg måtte spice det opp. Jeg leste på Erowid at 15mg var en light til common dose. 45mg var en strong, så jeg tenkte jeg kunne klare det. Jeg tok fryktelig feil.

Jeg satt på toalettet når jeg svelgte kapslene, og først tok jeg 2, men etter et par minutters tenking så tok jeg den siste. Jeg vet at det tok ca 20-30 minutter før jeg merket effekt, men når jeg husker tilbake virker det som effekten kicket inn med en gang. Når jeg merket at effekten kom så raskt, gikk jeg opp på PC'n og logget inn på en tripsit IRC kanal. Der forklarte jeg situasjonen, og de sa at det var en veldig stor dose, men fysisk sett kom jeg til å komme meg. Jeg merker fort at det kommer til å bli en forferdelig tur, men prøver å snakke med dem for å berolige meg.

Ca 1 time inn i trippen (usikker hvor lenge, tid var ikke det jeg hadde mest kontroll over), gikk jeg på do for å onanere, for å forhåpentligvis lette på humøret. Needless to say, det var den beste orgasmen i livet mitt, men det hjalp ikke ovenfor hvor redd jeg var. Jeg gikk tilbake på IRC kanalen, for å få litt mer hjelp, men jeg klarte ikke å lese hva som stod på skjermen på grunn av alle bevegelsene og mønstrene. Jeg prøvde å legge meg i senga, men jeg var så sykt rastløs at jeg løp opp og ned i huset og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg var varm og kald på en gang, og etter å ha sett meg selv i speilet en stund, bestemte jeg meg for å ringe en ambulanse.
I det jeg låser opp telefonen min, ser jeg at jeg har fått melding fra kompisen min (som også driver på med psykedeliske stoff), og ringer han og ber han komme bort å hjelpe meg, siden jeg tror jeg holder på å dø.

Han sier han er her om 20 minutter, men jeg greier ikke forstå hva det betyr. 20 minutter??? Så jeg ringer han igjen om 5 minutter og spør om han er langt vekke, og han sier det bare har gått 5 minutter. Jeg er så rastløs jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Når han endelig kommer, gjør han research på nette (noe jeg burde gjort lenge før jeg tok de kapslene), og finner ut at det egentlig ikke er mulig å ta overdose på 2C-b. Det er veldig beroligende å høre det, men etter 10 sekunder har jeg glemt det og spør igjen om jeg kommer til å dø, eller det jeg egentlig frykter mest her i livet: aldri komme ned fra en sånn trip.

Han har det travelt og må gå, men han kjører meg til en kamerat som tar vare på meg. Hos han er jeg helt til trippen går ned. Det gikk ca 6 timer fra jeg spiste kapslene, til beina mine var tilbake på jorda. Jeg hadde selvfølgelig en "afterglow" som varte til jeg sovna, men den var egentlig ganske behagelig.

Jeg gjorde noe forferdelig dumt, for det første ved å ta en så stor dose av et stoff jeg ikke kjenner så godt til. Og ta en så stor dose alene. Utrolig nok, så var det veldig komfortabelt og ha en hund som gikk rundt meg hele tiden.

Dagen etterpå var jeg helt fin, og har ingen varige skader. Det var 2 måneder siden og har heller ikke hatt noen flashbacks.
____________

Hvis dere har noen spørsmål eller innspill, fyr løs.
Kanskje ikke verdens verste trip, men artig å lese. Du får prøve med mindre dose neste gang
Oi. Det er et veldig sprang fra 15mg til 45mg. Især på 2c-b, har lest at noen få milligram kan gi en veldig forskjellig trip.

Den frykten du følte, var det redselen for å dø av overdose, eller kom den fra ingensteds?

Har selv prøvd 2c-b, det må ha vært rundt 21mg. Jeg følte meg ekstremt edru i tankegangen, ikke noe forvirring slik som sopp\lsd.
Trådstarter
8 1
Sitat av xyzaa Vis innlegg
Oi. Det er et veldig sprang fra 15mg til 45mg. Især på 2c-b, har lest at noen få milligram kan gi en veldig forskjellig trip.

Den frykten du følte, var det redselen for å dø av overdose, eller kom den fra ingensteds?

Har selv prøvd 2c-b, det må ha vært rundt 21mg. Jeg følte meg ekstremt edru i tankegangen, ikke noe forvirring slik som sopp\lsd.
Vis hele sitatet...
Den første gangen jeg prøvde 2C-b følte jeg meg også veldig edru i tankegangen, derfor ville jeg få litt forvirring. Fikk dessverre alt for mye.

Frykten var av overdose, men enda verre å aldri komme ned fra trippen eller havne i psykose.

Det er en dose som jeg aldri kunne fått nytelse av, uansett om settingen og mooden var helt perfekt.
Sist endret av Skolelys; 2. august 2014 kl. 15:26.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som vet forskjellen på bk -2C-B og 2C-B?
2c-b kan være angstutløsende, derfor er setting og det å ha riktige forventninger veldig viktig. Stoffet kan gi deg en massiv eufori (mener å ha hørt at det noen ganger blir solgt som ectasy), men det er viktig å huske at det ikke er noe som kommer fullstendig av seg selv.

Har selv tatt det kun to ganger (begge ganger 40mg, forsåvidt også eneste gangene jeg har vært på noe sterkere enn hasj), hvorav den første gangen var helt fantastisk, mens den andre gangen satt jeg stort sett i senga og bare ventet utålmodig på en lykkerus som aldri kom, noe som gjorde trippen utrolig slitsom fordi jeg hadde ikke lyst til å ligge og være en grønnsak uten å få noe igjen for det.

Men har hørt at det skal være ganske vanskelig å bad trippe på 2c-b, rett og slett fordi det tar ikke over sinnet ditt sånn som andre stoffer kan gjøre, og jeg merket at jeg kunne styre trippen dit jeg ville ved å bare distrahere meg selv. Ha det i bakhodet at stoffet har ikke så mye makt over hodet ditt som du tror, om du skulle ta det igjen.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
45mg er akkurat over grensa for hva som er behagelig.
visualsene blir såppass heftige at det kan fucke litt med hodet ditt.

40mg max sier nå jeg alt mellom 30 og 40 er innafor.
Sitat av Svampbobtrekant Vis innlegg
Noen som vet forskjellen på bk -2C-B og 2C-B?
Vis hele sitatet...
Bk-2c-b er en "moderne" versjon av 2c-b som er laget for og slippe unna narkotikalistene i diverse land. En dose på Bk-2c-b er mye høyere enn på 2c-b, typ 100-200mg.
Trippen varer også mye lenger, opptil 18 timer.


Til Trådstarter:
Min erfaring med 2c-b er at det er mye mer overveldende når det tas alene.
Har tatt 50mg ute på fest + masse alkohol som var en syk trip.
Har også tatt 35mg hjemme alene hvor dette var mer skummelt og mye mer tanker slik du beskriver.
Blaze it fgt
Trooploop's Avatar
Sitat av Svampbobtrekant Vis innlegg
Noen som vet forskjellen på bk -2C-B og 2C-B?
Vis hele sitatet...
BK-2cb er mye svakere, men varer mye lenger - vær obs på doseringen og les deg opp vis du tenker å innta dette stoffet. Jeg har selv gjort den tabben, bestilte 0,5g men fikk over 0,8 (visste det ikke der og da). Burde vel veid hele greia, men trodde at produsenten var nøyen og ikke såå generøs (dum som jeg var). Har ikke lest meg opp sikkelig på stoffet heller, og det var den største tabben. Meg og kompisen tok ca. 150 i dropp (vanlig dose), men merket særlig lite etter 2 timer. Jeg tok meg en stripe i håp om at effekten skal kicke, ikke til å anbefale - verste jeg har sniffet, tårene rant i 20 minutter. Så har jeg overtalt kompisen til å ta en stripe (hold på dø av latter ). Vi merket fortsatt lite så vi tok resten, delte det i to og droppet - det var en jævlig dårlig idee. Når det først har kicket så var det ikke snakk om hallusjinasjoner eller illusjoner, det var jævla gardiner foran øyene. Ting har to doblet og tredoblet seg, vi har sitt ting som ikke var tilstedet eller kraaaftig forvrengt. Fikk også en meget kraftig bodyload, nipplene var stive og håret sto rett opp. Tror at kroppen blei på en måte paralisert innenfra. Hele trippen varte hvertfall i 16 timer (måtte uansett få sove for å bli normal), det var gøy i noen timer men resten var heelt fuucka tortur - jeg savna så sinsykt den følelsen av å vær normal. Alt i alt så er jeg glad at jeg overdoserte så sykt, var en heftig opplevelse - tror jeg trenger ikke komme med moralprekene for de sier seg selv.
Fikk en 40mg kapsel av en venn og han sa det ble mye morro. Forsåvidt en tillitsful, god venn og jeg takler vanligvis høye doser psykedelia (7-8 g sopp osv) men leste meg til at 40 var en nesten uhåndterbar dose så jeg delte kapslen og tok i meg halvparten. Det var jo helt sykt intenst! Trodde jeg skulle DØ og om jeg hadde tatt hele hadde jeg nok også DØDD!

Hadde en OK trip og følte meg grei i ettertid men hadde jeg spist 40 vet jeg ikke hvor veien hadde gått. Fatter ikke hvorfor Erowid beskriver 40+ som "strong". Burde mer vært 25mg - strong og 40mg - not recommended, overwhelming.

Uansett, skal spise andre halvdel av kapselen med 100mg MDMA, som sies å være en nyedelig kombo og anbefalt av Shulgin til terapeutisk bruk.
Bra beskrivelse trooploop.

Høres ut som når jeg tok LSD og X spontant som jeg sliter med å beskrive. Jeg la meg på gulvet og dro til en annen verden, som en drøm, før jeg våknet og skjønte at jeg lå på gulvet hjemme og trippet. Så kravlet jeg noen meter, og det samme skjedde igjen, flere ganger. Hele leiligheten var et kaos etterpå. Ting jeg så på som feks mobilen ble sykt forstørret og synet mitt zoomet inn og ut dritfort, og lagget på en måte opp og ned og til siden konstant. Jeg satt og så på TV i starten og ble sittende for lenge, sånn at når jeg sluttet å konsentrere meg var jeg plutselig godt inn i trippen. Skulle ønske jeg hadde greid å komme meg til senga. Prøvde hele trippen å komme meg dit. Husker jeg tenkte at jeg måtte prøve å komme meg lengst mulig før jeg ble slått inn i en annen verden igjen. Syke bølger av vrangforestillinger.

Hadde lest på nett at MDMA gjør trippen mer mellow. Dette var en heisenbergpille fra darknet og 3 lapper syre. Var i tillegg på rivotril, noe som var det utløsende faktoren til at jeg valgte å spontantrippe. Den første gangen jeg mistet respekten for psykadelika, og jeg ble helt rævkjørt. Så min oppfordring til folket: ta det rolig. Det er bedre å begynne med rolige tripper enn å bare kjøre i seg og krysse fingrene. Har stor respekt for psykadelika etter dette.
Sist endret av TrippyKing; 20. juni 2015 kl. 12:33.