Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 8916
Jeg har nå bestemt meg for å skrive om den første gangen jeg prøvde muskat og det faktisk funket! jeg hadde prøvd muskat et par ganger før dette men det hadde aldri funka. så derfor prøvde jeg meg med en ganske stor dose pluss at jeg spiste pulveret som ble igjen.

Vil først bare si til alle som vil prøve muskat egentlig bare burde droppe det, det er en kjedelig rus og du kommer aldri til å klare så mye som å lukte på muskat igjen etter du har prøvd det.
Det er en teit rus for fjortisser som ikke klarer å få tak i noe annet, kjøp heller en bønne. (jeg innrømmer at grunnen til at jeg gjorde det var at jeg ikke fikk tak i noe annet)

Deltagere: Bare meg.
Sted: Hjemme og på skolen.
Dosering: Mellom 15 og 20g muskatnøtt.

Jeg hadde lest at muskaten ikke ville begynne å virke før noen timer etter inntak så jeg planla og drikke teen tidlig på morgenen før skolen sånn at den først ville begynne å virke litt uttpå dagen
Så kvelden i forveien hadde jeg kjøpt en boks med malt muskatnøtt og lagd te av dette. Jeg hadde tatt ca 15-20g muskat og kokt det i 7dl vann (ca 3 kopper) silt det og puttet det i en termos og puttet det på rommet mitt sammen med muskatpulveret som hadde blitt igjen etter at jeg silte teen. Etter det gikk jeg å la meg og satte vekkerklokken på kl 06.00.

Når vekkerklokken ringte gikk jeg ut av sengen og tok fram termosen med muskat teen i og helte det oppi en kopp jeg begynte å gulpe i meg teen, dette var noe av det verste jeg noen gang hadde smakt og ca kl 07.00 hadde jeg fått i meg alt inkludert muskatpulveret som ble igjen etter at jeg hadde laget teen.

Så dro jeg på skolen, hele skole dagen hadde jeg cottonmouth og var drit tørst. Men først i nest siste time begynte jeg å merke noe. Da hadde jeg nesten gitt opp håpet på at det ville funke i det hele tatt det var jo nesten 6 timer siden jeg hadde drukket teen! Jeg ble ganske svimmel og trøtt. I siste time hadde vi lær (sånn lage belter og lommebøker av lær) og vi hadde vikar, mens jeg var ganske fjern.

jeg begynte nå å bli skikkelig fjern! og alt var helt tåkete. det var veldig rart husker ikke så mye av det, men alt var helt tåkete og jeg var skikkelig trøtt.. i denne timen løp nesten alle de andre rundt og bråkte mens jeg satt i et hjørne og gumla i meg noen tørre knuste yumyum nudler. jeg klarte ikke å slutte å spise de nudlene fordi jeg hadde skikkelig munchies og cottonmouth. Det værste var jo den cottonmouth'en det var helt forferdelig munnen min var helt utørka!

Imens løp vikaren vår rundt og skrek til alle fordi de bråkte, men ingen brydde seg og jeg satt bare i hjørnet med nudlene mine. hun kom da bort til meg og skrek: "legg vekk maten! det er ikke lov å spise i timen!" jeg la bort nudlene, men med engang hun hadde gått tok jeg de fram igjen. dette gjentok seg et par ganger og i mellom tiden løp hun rundt og skrek til elevene.

jeg var nå helt borte alt var tåkete jeg var drit trøtt, hadde skikkelig cottonmouth og momsa i meg nudler. tror jeg spiste 3 pakker med sånne nudler den timen.
Når det var 10 min igjen av den timen, ble det vel for mye for vikaren for hun begynte å gråte og løp ut av klasserommet.

Så dro jeg hjem, på veien hjem sovna jeg nesten på bussen, men klarte da å komme meg hjem tilslutt.
Med en gang jeg kom hjem la jeg meg ned på soffaen foran tven og sovna.
Jeg våknet av at foreldrene mine kom hjem ca to timer senere og jeg hadde sikkel nedover hele haka. jeg prøvda og skjerpe meg, var fortsatt helt borte og var nummen i halve ansiktet og hadde skikkelig røde øyne.
Jeg skyndte meg opp på rommet, faren min kommenterte at jeg så rusa ut og stirra meg i øynene. sa at jeg bare var trøtt og fortsatte opp på rommet. Der satte jeg meg foran pcen og sovna på tastaturet. våknet senere av at broren min ropte det var middag gikk ned og spiste.
Var fortsatt helt loka men klarte sånn halveis og skjerpe meg under middagen. etter middagen gikk jeg opp og la meg. våkna også senere på natten, sånn ca kl 01.00 og merka at alt fortsatt var ganske tåkete.
Dagen etter våkna jeg med en svak hangover, det var faktisk ikke så forferdelig hadde bare litt vondt i hodet.

Dette er nå ca 1 1/2 år siden og HVER gang jeg lukter muskat nå brekker jeg meg og holder på å spy!

Ellers vil jeg bare takke for at dere gadd å lese alt
Funket ikke på meg når jeg prøvde det, men det kommer vel ann på personen tror jeg.
Spiser nudler i timen? Du hørtes engasjert ut!
Heldig du er som fikk funk! Hvordan var det når du ble sikkelig fjern som du sa.. Forklar, og var det sånn at du ble plutselig shittfucked, eller kom det sigende?
det kom veldig sigende på en måte, det første jeg merket var vel den derre cotonmouth'en. og det veldig også! var helt tør i munnen hele dagen.. men den kom litt sån sigende etterhvert ble først litt svimmel på en måte.. litt sånn som når man er litt brisen.
også etterhvert så ble alt bare veldig tåkete, ble også veldig trøtt.. sovna hele tiden..

rusen startet liksom litt sigende og man ble mer og mer fjern. du er liksom på en evig opptur helt til du er helt loka og sovner.. litt vanskelig å beskrive.

Gromstad2: jeg vet ikke helt hvorfor det ikke funker for alle, er litt rart. men før denne gangen hadde jeg prøvd det 2 ganger allerede. første gangen med 8g, og andre gangen med 12g ellerno, husker ikke helt. og da merket jeg ikke noe..

noe som kan være lurt er jo og koke teen lenge, bruke mye vann (jeg brukte ca 4 kopper vann og kokte det ned til 3 ca) og spise pulveret etterpå. selvom det er helt jævlig..
Ja, det går vel ann. Men jeg praktiserer heller andre molekyler jeg
Når jeg prøvde så kokte jeg 20 g. 2 kopper til 1.
Jeg ble helt svimmel, det ble vansklig og stå oppreist. Jeg spøy. Sovna ofte. Og dagen etterpå hadde jeg heftig hodepine.
Men 15 g regnes som overdose og jeg tok 20 xD.
Buddah Luddah, jeg er ikke en erfaren muskatt kar.. hehe. Men, det virker da litt ulogisk dette med å koke teen lenge?
Ettersom man da koker ut alle stoffene, og deretter blanderde seg med vannen, for og så lade koke bort. Deretter kaste det resterende vannet (som er fult av de stoffene man skal ha i seg), for å så spise det utkokte pulveret?
-Jeg fikk da ikke dette helt til å stemme
hehe :P mente det ikke helt sånn:P

jeg mente at man kanskje burde koke teen lenge, sånn "for å få ut alle de stoffene" også drikke vannet/teen og i tilleg (sånn for å være på den sikre siden) spise pulveret i tillegg..
Aaah, da skjønner jeg hva du mener. Vanndampen fordamper sikkert raskere enn stoffene i muskatten, så da kan vel dette være lurt..
Har gått å vurdert å prøve ut muskutt en liten stund, er det verdt å sjekke ut?
ehm, egentlig ikke hvis man tenker på alt det drittet du må få i deg for den rusen. det smaker virkelig HELT forferdelig!

og rusen er jo ikke så spennende, da er det jo bedre med hasj eller alkohol synes jeg.
men det er jo litt "morsomt" å prøve det, så får du lissom prøvd noe litt spennende nytt no..
Joda, røyker daglig..
Tenkte det bare hadde hvert artig å sjekke ut, hvis du skjønner. Er hangoveren hard på muskatt?
Ikke prøv det. Muskatt er virkelig det værste jeg har prøvd. Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg har ALDRI følt meg så ille neste dag. Helt jævelig. Du er heldig som fikk funk
I vits å prøve. muskat smaker dritt og effekten er liten.. gulpa i meg en kopp og pulver. bare møkk, men litt effekt.
fikk ikke effekt før etter 8-9 timer jeg, gulpa i meg en halvliter cola med pulver i.

det var en seriøs prøvelse å få i seg alt sammen.

cottonmouth..så sant så sant..den dehydrerte følelsen er vanskelig å kvittes med, de beste muskat-opplevelsene mine har vært kombinert med alkohol =)
Eneste effekten jeg fikk var at jeg sov i litt over ett døgn...
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Jeg syntes faktisk ikke muskattrusen var så ille, det eneste dumme var at jeg fikk en dag fravær fordi jeg måtte sove noe sånt som 30 timer. Men jeg har nesten aldri følt meg så uthvilt og våken som da jeg først våkna, og siden jeg for det meste er trøtt var dette en veldig herlig følelse. Det skal sies at etter den første natta (da jeg skulle på skolen) våkna jeg med ekstrem cottonmouth og så kraftig kvalme at jeg ikke klarte å gjøre mer enn å reise meg før jeg måtte legge meg igjen, men hvis man ikke trenger å stå opp på et døgn eller to kan det ikke være så mye å tape på å prøve det?
Mulig jeg hadde veldig flaks med dosen min siden jeg ikke hadde noen som helst preg av "hangover" da jeg sto opp, så kanskje et godt tips er å prøve seg frem over en lengre periode (ta noen gram en dag, hvis det ikke funker prøver man ett gram mer om en uke, osv.).
muskat er da ikke så ille... prøvde det i går, men laget ikke te, bare spiste 8 gram og skylte ned med vann.. det var jeg og noen kompiser som satt hjemme til meg og spiste 8 gram hver. alle untatt en av oss begynte å kjenne ting utover natten. klokken ble 4, og folk dro hjem.
etter jeg kom hjem, så begynte ting å skje. nå ble jeg alene, så jeg ble ikke forstyrret av noe.
jeg begynte etter en halvtime å høre ting, dette skremte meg litt, men det ble ikke for ille...
jeg fortsatte å sitte foran pcen mens jeg kjente den økende rusfølelsen. etter en stund, gikk jeg og la meg. jeg våknet midt på natten og så rundt meg, alt var grønt.. ikke sånn skikkeli tettpakket grønnfarge, men sånn tynn, rar grønnfarge.
litt senere våknet jeg igjen, nå var synet mitt tåkete og gult. det var en smule fasinerende.
det var stortsett det som skjedde.
den natta sov jeg totalt 13 timer.. og våknet med en helt vill hodepine og svimmelhet. hadde cottonmouth som bare det, men det hjalp ikke å drikke. hodepinen og svimmelheten forsvant i løpet av kvelden.
skal lage te neste gang
Drakk 10 gr muskatt nøtt te i går morges. Funka ikke noe særlig på meg, føltes ut som en sliten bakfjern rus fra hasj. Merka litt til tørr munn, og jeg tror tankegangen min ble litt mere utspekulert/konsentrert. Ellers føler jeg meg bare trøtt, tokk nettopp 4 piper.
Ikke velykket alså, men tror jeg skal forsøke igjen.

Noen som vet hvor lenge og hvor mye vannet skal koke med muskatten i?
Tror ikke jeg fikk helt fått ut virkestoffene, ellers burde jeg blitt fjern. Har det noe å si om muskatt nøtt malt pakken er åpen en stund før jeg koker den til te, f.eks når bare litt er tatt av mammas pose ?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
jeg hadde en skikkelig tur på muskatt for en stund siden og det var helt jævelig. morro i starten men dagen etterpå var jeg like på trynet og dårlig som faen. jeg tygde ca 12 hele nøtter og det er vel en del? en nøtt er 3g eller noe trur jeg?uansett var det så intens rus at det ble for mye for meg. syntes flein og HBWS er mye bedre og trippe pån eller noen fine mitsubishi knipps:P
▼ ... over en uke senere ... ▼
jo, jeg har lest, og prøvd. vis du tar en banan, muskatt (pulver) oregano og tobakk, først tar du å åpner bananen, tar ut de strengene, steker det til det blir helt tørt uten smør eller noe i panna, så tar du tobakk på et papir og knuser banan strengene oppå, tilsetter, muskatt pulver, 1 ts, så litt oregano, skal du få effekt som hasj.... anbefaler å prøve:
ps: kan få litt skalle bank dagen etter
Sitat av grisemor Vis innlegg
jo, jeg har lest, og prøvd. vis du tar en banan, muskatt (pulver) oregano og tobakk, først tar du å åpner bananen, tar ut de strengene, steker det til det blir helt tørt uten smør eller noe i panna, så tar du tobakk på et papir og knuser banan strengene oppå, tilsetter, muskatt pulver, 1 ts, så litt oregano, skal du få effekt som hasj.... anbefaler å prøve:
ps: kan få litt skalle bank dagen etter
Vis hele sitatet...
Banan-"strenger" = ingen effekt
Oregano = ingen effekt
Tobakk = ingen effekt(foruten nikotinsjokk)
Muskat = ingen effekt ved røyking
Placebo = masse effekt på kunnskapsløse mennesker som deg
Beklager hvis jeg ble litt krass, jeg mener ikke at du er et dumt og kunnskapsløst menneske, for det har jeg egentlig ikke noe grunnlag for å si.

Det jeg prøvde å få frem var at hvis man har en viss peiling og forståelse for hvordan stoffer virker, ville man for det første ikke prøve den blandingen din, men hvis det allikevel var tilfelle, hadde man ikke hatt noe problem med å forstå at den virkningen var placebo.
Sist endret av exocytose; 14. juni 2009 kl. 17:05.
Jeg vil da tro at mange substanser ikke gir noe effekt før de kombineres? Den oppskriften tror jeg dog ikke noe på.
Sist endret av nekroh; 14. juni 2009 kl. 17:31.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Muskat er en digg rus =D
Sitat av Kk-f Vis innlegg
Muskat er en digg rus =D
Vis hele sitatet...
Hvis du liker og gå rundt om smake pikk i kjeften i flere dager, så: Ja!
er enig i at rusen er ok.
men det at det smaker helt forjævelig og at man (hvertfall jeg) føler seg forjævelig etter på er ikke digg .
Har ikke fulgt med på tråden, men jeg prøvde muskatt et par ganger på 90-tallet når det var tørke på hasj.

Den eneste opplevelsen jeg husker var at noen trengte sjåfør til en pub, og siden jeg hadde bil og ikke hadde drukket (men jeg hadde som de ikke visste spist et par-3 spiseskjeer med revet muskatt-nøtt), så jeg sa at OK jeg kunne kjøre dem hvis de betalte bensin. Når vi begynte å kjøre var det en paranoid følelse som sakte snek seg innover meg, og jeg følte meg kvalm og ikke særlig vel til mote. Når vi var fremme på pub'en, sa jeg at jeg følte meg litt trøtt og hadde migrene, selv om de foreslo gratisk brus til meg, så jeg tok en høneblund i bilen et par timer.

Deretter gled jeg inn i en dyp, ukomfortabel søvn, og plutselig ble jeg vekket av en godt beruset pasasjer om at nå var de klar til å reise hjem, åpenbart 5-7 timer senere på kvelden. Jeg sa jeg trengte bare litt tid til å våkne, mens bilen fyltes opp. Jeg var drit-trøtt og irritert over at de måtte snakke så høyt, at det luktet øl-bryggeri av alle, og ha på dunk-dunk musikk, men etter å ha svinget ut fra parkeringsplassen og kommet meg inn på hovedveien begynte jeg å få en utrolig komisk følelse.

Det var en ganske dårlig vei, og snart føltes det ut som jeg kjørte et bil-spill, med ekstreme 3D-effekter, og jeg skulle nesten ønske jeg kunne kjørt dem lenger, fordi det var så utrolig komisk å kjøre bilen. Jeg fikk et utrolig sug i magen av hver lille sving.

Jeg fikk levert alle hjem, penger for bensin, og dro hjem i et fredelig bil-kjøre-spill fra fremtiden. Så husker jeg ikke noe mer.

I ettertid har jeg ikke klart mer muskatt. Lukten gjør meg kvalm, og hvis jeg spiser det løper jeg og spyr.
▼ ... flere år senere ... ▼
Man skal ikke koke muskat, da Myristicin og Safrole som er virkningsstoffet i muskatnøtten ikke er oppløselig i vann (det vil si at det vil bli lite virkning på te hvor muskaten er silt ut)

Og til dere som tror at dere får noe som helst effekt av å røyke muskat så tar dere feil, enten er det en mild form kullosforgiftning dere får eller så er det nok den kjente placebo effekten.
Da Myristicin og Safrole må spises for at det skal metaboliseres i leveren.

Fleste har vel hørt om Molly, MDMA, Ecstasy, Emma osv osv...
De som har prøvd det vil nok sammenligne rusen man får av muskatnøtt (Myristicin og Safrole) som man får av MDMA.

Du kan enkelt "ta ut" Myristicin og Safrole i fra muskatnøtt pulveret (det må være pulver).

Vær obs på at dette er et MEGET potent middel!!
Anbefaler INGEN å overdrive inntaket om man velger å prøve dette!! Du kan DØ!
(I verste fall så vill du få problemer med urinering, og få urinretensjon, det vil si at urin/vann vill begynne å samle seg i blodet, kroppen tåler dette fint i en kort periode, men hjernen vil få problemer etter 8% økning i størrelse, dette kan om du ikke oppsøker sykehus føre til en meget ubehagelig død)

Produktene du skal bruke her er helt lovlig i Norge.
Du får kjøpt både Muskatnøtt (Rema osv) og Aceton (Jernia) i butikken.

Her er en kort oppskrift på det:

Du trenger 100g muskatnøtt pulver.
Du trenger 2dl Aceton.
Du trenger to små kasseroller du ikke er glad i.
Du trenger kaffefilter, og noe å sette dette kaffefilteret i for å sile ut.


Bland sammen muskatnøtt og aceton, rør rundt godt, i noen min, bruk gjerne en visp. Acetonet løser opp Myristicin molekylet og safrolen (det fester seg i vesken).
Nå skal du begynne å varme opp Aceton blandingen på komfyren, (kokepunktet på aceton er ca. 270grader) du skal fortsatt røre rundt, her er det ekstremt viktig at du lufter godt, og ikke har åpen flamme eller noe som kan antenne dette, da Aceton er veldig brannfarlig. Varm det opp til kokepunktet, la det koke i 30 sekunder før du tar den av kokeplaten.
Nå skal du tømme dette i kaffefilteret, husk det er selve VESKEN vi skal ha her, så den må du ikke søle ut, det er ikke muskatnøtt pulveret vi skal ha. La gravitasjonen få gjøre jobben sin, slik at all veske i fra blandingen blir med over i ildfastformen.
Kast muskatnøtt pulveret.
Når denne vesken avkjøler seg så vil det begynne å krystallisere seg i bunnen, disse krystallene er myristicin.
Denne blandingen vil se ut som morgen urin med hvitaktig grums i.
Nå skal du en siste gang varme opp aceton blandingen til det nesten, men ikke brenn det, begynner å tørrkoke, la det være noe fukt i fra acetonet igjen. Dette skal du tilslutt tømme ut på en tallerken ha det litt utover slik at det siste Acetonet kan dampe vekk. Dette kan ta noen timer.
Men sluttproduktet du nå sitter igjen med er ca. 1gram med rent myristicin og safrole.

Dosering: 100-120mg pr dropp, legg det i sigarettpapir eller lignende og svelg det, det vil gå 1-2 timer før du vil begynne å merke virkningen. Enjoy!


Hva er Safrole?
Det er hovedingrediensen i MDMA, dette utvinnes for det meste i fra sassafras rotbarken, da den inneholder store mengder av dette. Men det er også å finne i Muskatnøtt, Kanel, Sort Pepper, Basilikum, Rosmarin osv...
Men de som har størst innhold av Safrole er 1) Sassafras rotbarken, 2) Muskatnøtt, 3) Kanel, resten anbefales ikke å bruke da det er svært små mengder i de andre.

Hva er Myristicin?
Et psykoaktivt stoff som finnes i små mengder i de fleste krydder typene. Metaboliseringen i leveren omdanner Myristicin til MMDA.

Sammen så blir dette ikke helt ulikt 2CB+MDMA.

Gjør du det riktig, ikke tar for mye eller for lite, så vil du oppleve en euforisk tilstand ikke helt ulikt det du får av MDMA.


!!ADVARSEL!!
IGJEN HUSK Å IKKE OVERDRIVE, DA DETTE KAN DREPE DEG! JEG ER IKKE ANSVARLIG FOR HVA ANDRE MENNESKER VELGER Å GJØRE MED SIN EGEN KROPP. DU ER SELV ANSVARLIG FOR HVA DU PUTTER I DIN KROPP!
Til deg som vurderer å gjennomføre denne prosessen og bruke dette for rus, les: https://en.wikipedia.org/wiki/Myristicin

Særlig oppmerksomhet bør rettes på avsnittene Psychoactive Effects, Toxicity og Pharmacology. Hvis du har bitte litt vett så innser du at det er ren gift som ingen ved sine fulle fem ville inntatt. Ikke tro at det her er et godt alternativ til 2C-B og/eller MDMA. Jeg hadde ikke tatt det om noen truet meg med skytevåpen, bare så det er sagt. Styr unna!
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Naxxramas Vis innlegg
Man skal ikke koke muskat, da Myristicin og Safrole som er virkningsstoffet i muskatnøtten ikke er oppløselig i vann (det vil si at det vil bli lite virkning på te hvor muskaten er silt ut)

Og til dere som tror at dere får noe som helst effekt av å røyke muskat så tar dere feil, enten er det en mild form kullosforgiftning dere får eller så er det nok den kjente placebo effekten.
Da Myristicin og Safrole må spises for at det skal metaboliseres i leveren.

Fleste har vel hørt om Molly, MDMA, Ecstasy, Emma osv osv...
De som har prøvd det vil nok sammenligne rusen man får av muskatnøtt (Myristicin og Safrole) som man får av MDMA.

Du kan enkelt "ta ut" Myristicin og Safrole i fra muskatnøtt pulveret (det må være pulver).

Vær obs på at dette er et MEGET potent middel!!
Anbefaler INGEN å overdrive inntaket om man velger å prøve dette!! Du kan DØ!
(I verste fall så vill du få problemer med urinering, og få urinretensjon, det vil si at urin/vann vill begynne å samle seg i blodet, kroppen tåler dette fint i en kort periode, men hjernen vil få problemer etter 8% økning i størrelse, dette kan om du ikke oppsøker sykehus føre til en meget ubehagelig død)

Produktene du skal bruke her er helt lovlig i Norge.
Du får kjøpt både Muskatnøtt (Rema osv) og Aceton (Jernia) i butikken.

Her er en kort oppskrift på det:

Du trenger 100g muskatnøtt pulver.
Du trenger 2dl Aceton.
Du trenger to små kasseroller du ikke er glad i.
Du trenger kaffefilter, og noe å sette dette kaffefilteret i for å sile ut.


Bland sammen muskatnøtt og aceton, rør rundt godt, i noen min, bruk gjerne en visp. Acetonet løser opp Myristicin molekylet og safrolen (det fester seg i vesken).
Nå skal du begynne å varme opp Aceton blandingen på komfyren, (kokepunktet på aceton er ca. 270grader) du skal fortsatt røre rundt, her er det ekstremt viktig at du lufter godt, og ikke har åpen flamme eller noe som kan antenne dette, da Aceton er veldig brannfarlig. Varm det opp til kokepunktet, la det koke i 30 sekunder før du tar den av kokeplaten.
Nå skal du tømme dette i kaffefilteret, husk det er selve VESKEN vi skal ha her, så den må du ikke søle ut, det er ikke muskatnøtt pulveret vi skal ha. La gravitasjonen få gjøre jobben sin, slik at all veske i fra blandingen blir med over i ildfastformen.
Kast muskatnøtt pulveret.
Når denne vesken avkjøler seg så vil det begynne å krystallisere seg i bunnen, disse krystallene er myristicin.
Denne blandingen vil se ut som morgen urin med hvitaktig grums i.
Nå skal du en siste gang varme opp aceton blandingen til det nesten, men ikke brenn det, begynner å tørrkoke, la det være noe fukt i fra acetonet igjen. Dette skal du tilslutt tømme ut på en tallerken ha det litt utover slik at det siste Acetonet kan dampe vekk. Dette kan ta noen timer.
Men sluttproduktet du nå sitter igjen med er ca. 1gram med rent myristicin og safrole.

Dosering: 100-120mg pr dropp, legg det i sigarettpapir eller lignende og svelg det, det vil gå 1-2 timer før du vil begynne å merke virkningen. Enjoy!


Hva er Safrole?
Det er hovedingrediensen i MDMA, dette utvinnes for det meste i fra sassafras rotbarken, da den inneholder store mengder av dette. Men det er også å finne i Muskatnøtt, Kanel, Sort Pepper, Basilikum, Rosmarin osv...
Men de som har størst innhold av Safrole er 1) Sassafras rotbarken, 2) Muskatnøtt, 3) Kanel, resten anbefales ikke å bruke da det er svært små mengder i de andre.

Hva er Myristicin?
Et psykoaktivt stoff som finnes i små mengder i de fleste krydder typene. Metaboliseringen i leveren omdanner Myristicin til MMDA.

Sammen så blir dette ikke helt ulikt 2CB+MDMA.

Gjør du det riktig, ikke tar for mye eller for lite, så vil du oppleve en euforisk tilstand ikke helt ulikt det du får av MDMA.


!!ADVARSEL!!
IGJEN HUSK Å IKKE OVERDRIVE, DA DETTE KAN DREPE DEG! JEG ER IKKE ANSVARLIG FOR HVA ANDRE MENNESKER VELGER Å GJØRE MED SIN EGEN KROPP. DU ER SELV ANSVARLIG FOR HVA DU PUTTER I DIN KROPP!
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke hvorfor gjøre ting så avansert. Da jeg inntok muskat så bare rivde jeg en muskatnøtt og spiste den som den var. Ikke noe hokus pokus med det. Fikk gode hallusinasjoner.