Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3934
Ja da var det tid for enda en liten historie rundt enda en DXM opplevelse!

Sted: Hos T
Hvem: T og Meg
Hva: 600mg DXM

Jeg ankom stedet rundt 1900, begge to var veldig spente og vi gledes oss veldig.
T hadde aldri prøvd DXM før, så når vi inntok stoffet rundt 20.30 gav jeg han 300mg mens jeg selv startet på 380mg.

Vi lente oss så tilbake og så filmen "De Utrolige".
Etter en drøy halvtime merka jeg en ubehagelig kribling i kroppen, som om noe stakk å blodårene i tillegg til begynnelsen på rusen. Kjentes som det å være brisen, kanskje litt Benzo-aktig.

Etter et kvarters tid kjente jeg at noe virkelig klikka inn, jeg ble trukket tilbake fra virkeligheten, føltes ut som jeg sto flere hundre meter fra tven.
T prata mye om at det klødde så umåtelig mye, før klåen nådde meg. Jeg klødde i nesten 2 minutter før det stoppet, og kløen ble byttet ut med en sinnsykt behagelig følelse. Nesten som noen hadde smørt meg inn med tiberbalsam eller noe slikt.

Mens jeg satt i soffaen og slappet av, gikk T mot toalettet før jeg igjen ble grepet av en enorm kvalme som sendte meg ut av huset for å kaste opp. Jeg kan husket at jeg spøy for så å le mye og mens jeg lo hørte jeg masse små barn løpe rundt hodet mitt. Jeg innså at hallusinasjonen hadde begynt.

Etter å ha kommet meg inn i huset igjen, la jeg meg i soffaen før T kom inn igjen. Han hadde også kastet opp, men følte seg mye bedre. Han beskrev den samme følelsen som jeg hadde, det føltes som vi hadde spist knips. Begger var veldig kosete mot soffaen, stoffet virket så kaldt og deilig i forhold til vår varme kropp.
Fikk en sinnsykt varm følelse i kroppen, kunne ikke ta på låret mitt for da kokte det nærmest.

Vi valgte å skru av tven og sette på en spilleliste med utvalgte "Infected Mushroom"låter for så å stryke videre på både tepper, puter og pledd. Helt herlig følelse.
Etter mye jatter, stirring og lok bestemte vi oss for å lene oss tilbake og nyte turen.

Da jeg lukket øyne så jeg Halo3 brettene forran meg, jeg plasserte hendene rundt våpenet og satt igang med å skyte noen små jævler.

Etter enda mer loking og stirring på veggene valgte vi å spise resten, som da tilsammen ble 600mg vær.

Er vanskelig å beskrive detaljer hva mer som skjedde, men kan si at:

*En maske T hadde på veggen ble til min venn Herr.Panda

*Jeg gitt til vinduet for å se ut, men ble skremt over å se hvor rotete verden egentlig var(Jeg så veldig dobbelt)

*To feer danset for meg på veggen

*T ble til to personer, en liten T og en stor T.

*T ble først til en bekjent, så en blondine

*Jeg ble overbevist om at hodet mitt var fullstendig tomt. Jeg så at hodet mitt var fullstendig tomt, og slo i det får å vise T hva jeg snakket om

Etter mange andre hallusinasjoner og forestillinger la jeg meg til å hvile mens T pratet som om det var E han hadde fått i seg. Han sa at han elsket meg som en venn, at jeg var som en bror for han og at han ville være min bestevenn til vi døde. Skikkelig knipsa virket det som.

Mot slutten hadde klokken blitt 00.00 og hodet mitt verket som et salig helvete. Mens jeg lå i sengen ble jeg lykkelig over å tenke på rommet vi var i var det eneste som eksisterte, vi seilet hele tiden på havet.

Konklusjon:

Begge to var veldig fornøyd med turen, T takket meg masse for å ha vist han stoffet og hjulpet han igjennom turen.

Jeg personlig er veldig forelsket i stoffet DXM, det gir meg mye tilbake i tillegg til at det er lett å få tak i.

Skal så absolutt kjøpe mer
Sist endret av amylnitrat; 29. november 2007 kl. 17:12.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Hørtes ut som dere hadde det hyggelig. Hvordan er hallusinasjonene på DXM? Er det fraktalmønstre og farger, eller er det mer "ekte halliser"? *KP*
Jeg hadde ingen "Syre" aktige hallusinasjoner, mer mønstre og slikt, noe som gjør dxm så veldig behagelig. Du turer uten å være helt på bærtur
hva er DXM ?
Sitat av nordavind
hva er DXM ?
Vis hele sitatet...
DXM (Dextromethorphan) er egentlig et middel mot hoste, men ved større doser vil det føre til (relativt milde) hallusinasjoner. Alt ettersom dose, selvfølgelig. Det gir deg også en euforisk følelse. Kan sammenlignes med ketamin.
hørtes rått ut er dette noe man får på resept?

siden det er et middel mot hoste...
Sist endret av Biggie; 30. november 2007 kl. 11:09.
Ja, virker veldig likt ketamin vil jeg tørre å påstå. Men igjen, alt etter dosering
Hørest veldig interesangt ut.
Men, er dette noe man får på resept?
Og, hva heter det isåfall på apoteket?
Du får det vel over disk i Danmark ihvertfall, men i Norge tror jeg det er reseptpliktig.
Heter Dexofan i danmark, koster 65 kroner pakka
jeg antar at det er best å innta dette på vanlig måte, å ikke er noe suksess å skyte?
det er væske, hvis jeg har forstått det riktig?
Sist endret av spQ; 16. februar 2008 kl. 02:50.
Det ville vel uansett vært nødvendig med en kjempesprøyte for hester el elefanter for å få nok hvis det bare er bivirkninger av en hostesaft det er snakk om. og å injisere så voldsomt mye av noe som absolutt ikke er lagd for noe sånt er så godt som garantert veldig helsefarlig.
hehe ja, det var ment som en spøk

men dette tror jeg hadde vært artig å prøvd, bare for å få litt avveksling fra de vanlige greiene.

andre som har prøvd dette å kan anbefale?

hvordan er dette å blande med speed, noen som har prøvd det?
ser for meg en skikkelig bad tur da... hehe
må husk å ekstrahere dxm fra hostesaften, ikke bare hell den i deg. Viss du får tak i piller, så pass på at det er reine dxm piller.

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_info2.shtml

Har ikke nå erfaring med det, men trur ikke å blande dxm med speed er den beste ideen.
Sitat av surre
må husk å ekstrahere dxm fra hostesaften, ikke bare hell den i deg. Viss du får tak i piller, så pass på at det er reine dxm piller.

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_info2.shtml

Har ikke nå erfaring med det, men trur ikke å blande dxm med speed er den beste ideen.
Vis hele sitatet...
de som selges over disk, er de rene? noen som vet? hvis ikke, hvordan ekstraherer jeg ut kun DXM? så ikke det stod på den siden di linket til, surre. men bra side!

hehe nei, jeg kan tenke meg det. hender jeg får litt artige tanker om å blande ting som absolutt ikke hører sammen, bare for å se hvordan det funker. som oftest er jeg smart nok til å slå fra meg ideen
▼ ... noen måneder senere ... ▼
det som selges i danmark, er det piller eller flytenes, og må man ekstrahere dmx'en?
Sist endret av jayforall10; 11. februar 2008 kl. 20:41.
anbefaler også folk og kjøpe litt dxm, bare for å ha når man blir syk.
det er et vidunder legemiddel.

jayforall10: man får det både som hostesaft og piller i danmark, pillene er 30mg dxm og man trenger ikke ekstraktere noen ting.
Kan jeg bare spørre; får man tankekjør av dxm? altså tenker man ekstremt mye? Jeg har det problemet at jeg har lett for å få tankekjør som gjørt at jeg begynner å tenke på alle vonde ting jeg ellers prøver å ikke tenke på. Dette gjør meg svært deprimert så jeg holder meg generelt sett unna psykadelika. Får til og med tankekjør av hasj.
Sist endret av Trippa; 11. februar 2008 kl. 21:33.
Så absolutt et tankekjør, både under rusen og mye etter. Men det er nå min mening og slik ting gikk inn på meg. En veldig følelsesmessig rus kan man si, mye sterkere enn på knips for meg. Når det gjelder vonde tanker, noia og deprisjoner så har jeg aldri vært borti denne tankegangen på DXM, man glemmer alt det vonde rett og slett. Alt det gode tar over virker det som. Men igjen, det er min tankegang..Og min opplevelse
Sitat av Trippa
Kan jeg bare spørre; får man tankekjør av dxm? altså tenker man ekstremt mye? Jeg har det problemet at jeg har lett for å få tankekjør som gjørt at jeg begynner å tenke på alle vonde ting jeg ellers prøver å ikke tenke på. Dette gjør meg svært deprimert så jeg holder meg generelt sett unna psykadelika. Får til og med tankekjør av hasj.
Vis hele sitatet...

Jeg får også tankekjør av hasj.. Det er vel ikke direkte unormalt det?

Men dette bør vel helst diskuteres i Den store cannabis-tråden.
Sitat av Trippa
Kan jeg bare spørre; får man tankekjør av dxm? altså tenker man ekstremt mye? Jeg har det problemet at jeg har lett for å få tankekjør som gjørt at jeg begynner å tenke på alle vonde ting jeg ellers prøver å ikke tenke på. Dette gjør meg svært deprimert så jeg holder meg generelt sett unna psykadelika. Får til og med tankekjør av hasj.
Vis hele sitatet...
Ok, da tror jeg at jeg kan prøve dxm uten å tenke på tankekjøret tankjekjør i seg selv er ikke noe ille, men det er når stoffet fremkaller negative tanker under tankjekjøret at jeg blir deppa.
Nå er det vel ikke akkurat stoffet i seg selv som fremkaller negative tanker under en tur...
Hadde det vært så greit kunne man jo bare tatt de positive tanke-stoffene

Når du turer, så tenker man generelt sett mye, og man tenker også på mye rart. Mange følelser du vanligvis ikke bryr deg om eller kanskje har fortrengt kan dukke opp under en tur. Derfor er det viktig å følge Leary's gylne anbefaling "set and setting".
Du bør være godt forberedt på det du har planer som å gjøre, du bør være fri for stress og andre kjipe problemer osv. Tripp et sted som er ryddig, komfortabelt, der du rett og slett trives godt. Ha puter, pledd, vann og kanskje noe frukt lett tilgjengelig. Planlegger man turen godt nok kan man minimere sjangsene for å oppleve noe kjipt. Det er dog så absolutt ikke mulig å gi noen garanti, på tur kan alt skje!
Sist endret av Ompa86; 12. februar 2008 kl. 16:10.
OK - jeg planlegger IKKE å ta DXM eller noen andre narkotiske stoffer.

Jeg synes det bare er litt interresant å lese og finne ut om det. Etter jeg fant freakforum har jeg fått en helt annen oppfatning av narkotiske stoffer.

Men er egentlig DXM farlig? Avhengihetsskapende? Siden de selger det over disken i danmark tenkte jeg? (Ja jeg vet lite om rusmidler)
Sitat av Ompa86
Nå er det vel ikke akkurat stoffet i seg selv som fremkaller negative tanker under en tur...
Hadde det vært så greit kunne man jo bare tatt de positive tanke-stoffene
Vis hele sitatet...
Det er faktsik enkelte stoffer som får meg til å tenke mer negatvit enn andre! Det mener jeg helt og holdent Når amylnitrat forteller at han glemte alle livets bekymringer på dxm så tenker jeg at jeg kan ta å teste det Jeg får da tankekjør på stoffer i amfetaminfamilien, men tankene som er ute å går da er alltid bare positive. Røyker jeg hasj derimot blir tankene deprimerende, med mindre jeg har litt benzo innabors ved siden av Samme gjaldt salvia, fytti helvette, hadde bare lyst å legge meg over et sverd så deppa jeg ble i de minuttene rusen varte.
Det er klart at forskjellige stoffer gir forskjellige virkninger. Noen er kanskje litt mer euforiske osv. Men alle psykedeliske stoffer og også mdma kan gi deg en badtrip!
At amylnitrat glemte alle verdens bekymringer på dxm, betyr så absolutt ikke at du vil oppleve det samme. Jeg kan si deg her og nå at din opplevelse 110% sikkert vil bli annerledes enn det han opplevde. Dette fordi ingen trip er helt lik, selv på samme dose -samme stoff.
Sant det du sier der, Ompa. Hmmm, blir spennende å se hva som kommer til å fåregå inni min hjerne etter litt dexofan. Danmarkstur til vinterferien Kommer en trippraport fra meg hvis jeg får skaffet dexofanen.

Er forresten fullstendig klar over at ingen trip er lik! Må da si at jeg har testet såpass mye at den erfaringen har jeg pådratt meg.
Sist endret av Trippa; 12. februar 2008 kl. 17:29.
Sitat av battlecaT
Jeg får også tankekjør av hasj.. Det er vel ikke direkte unormalt det?

Men dette bør vel helst diskuteres i Den store cannabis-tråden.
Vis hele sitatet...
Nå spurte han ikke om tankekjør på hasj, men på DXM. Derfor er det ingen diskusjon som burde taes opp i cannabis-tråden.

Tilbake til spørsmålet, ja ekstremt tankekjør. Vi begge følte oss veldig knipsa følelsesmessig. Koste med hverandre(Selv om han andre er streit), prata kjærlige med hverandre og tenkte mye på følelsene. Blir for mye godt til å tenke ondt:P