Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 940
Hei, er en mann på sirka 100kg hva vil roughly vært en god dose med imovane ved første bruk?
Ville ikke tatt mer enn 1. Funker fjell. Man kan fort finne på mye farlig på mer enn det.
Ta en og gå og legg deg, er hva jeg ville gjort .
Og gled deg over den sure metallettersmaken..
Trådstarter
24 4
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Ville ikke tatt mer enn 1. Funker fjell. Man kan fort finne på mye farlig på mer enn det.
Vis hele sitatet...
Da tar jeg en og ser an formen, takk for svar
syns det er diggere å ta imovane på dagen
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Ta en og gå og legg deg, er hva jeg ville gjort .
Og gled deg over den sure metallettersmaken..
Vis hele sitatet...
Sovna du? Jeg fikk dette av legen og tok en, men ble så fjern og godform at jeg satt meg og gamet i timesvis. Det der er syke greier, jeg spurte om å få noe annet, og tar nå 25mg quetapine når jeg begynner å bli trøtt/30 min før leggetid
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Sovna du? Jeg fikk dette av legen og tok en, men ble så fjern og godform at jeg satt meg og gamet i timesvis. Det der er syke greier, jeg spurte om å få noe annet, og tar nå 25mg quetapine når jeg begynner å bli trøtt/30 min før leggetid
Vis hele sitatet...
Ja, man må gå og legge seg så sovner man.
Sitter man oppe så sovner man ikke av de.
Ta de et kvarter før man er i seng, lukk øya og slapp av, så sender de en til drømmeland
Sist endret av Fraktalist; 2 uker siden kl. 08:53.
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Ja, man må gå og legge seg så sovner man.
Sitter man oppe så sovner man ikke av de.
Ta de et kvarter før man er i seng, lukk øya og slapp av, så sender de en til drømmeland
Vis hele sitatet...
Hmm ja tror nok du sovner etterhvert, absolutt. poenget var at han legen visste om historien min på den tiden, mye hasj og hint til misbruk og testing av ting. Også får jeg imovane av idioten, det er det første vi skulle prøve for søvnproblemer. Komisk, men som sagt: Jeg sa jeg ble rusa av de og ville ha noe annet.
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Hmm ja tror nok du sovner etterhvert, absolutt. poenget var at han legen visste om historien min på den tiden, mye hasj og hint til misbruk og testing av ting. Også får jeg imovane av idioten, det er det første vi skulle prøve for søvnproblemer. Komisk, men som sagt: Jeg sa jeg ble rusa av de og ville ha noe annet.
Vis hele sitatet...
Ja, merkelig at det er det første du får prøve. De burde jo gitt melatonin og deretter kvetiapin før imovane.
Men sistnevnte avhenger av at man faktisk prøver å sove, da sovner man og virkningen kommer ganske fort. Blir man sittende for lenge så forblir man våken.
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Ja, merkelig at det er det første du får prøve. De burde jo gitt melatonin og deretter kvetiapin før imovane.
Men sistnevnte avhenger av at man faktisk prøver å sove, da sovner man og virkningen kommer ganske fort. Blir man sittende for lenge så forblir man våken.
Vis hele sitatet...

Skjønner skjønner, nei jeg ble så funky så sto opp igjen, hadde vel egentlig lagt meg men..
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Skjønner skjønner, nei jeg ble så funky så sto opp igjen, hadde vel egentlig lagt meg men..
Vis hele sitatet...
Det er i hvert fall uten tvil at man blir påvirket av de.
Men vær forsiktig, de er veldig vanedannende og mange får raskt veldig høy toleranse.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Det er i hvert fall uten tvil at man blir påvirket av de.
Men vær forsiktig, de er veldig vanedannende og mange får raskt veldig høy toleranse.
Vis hele sitatet...
Yeah fikk et par pakker men husker jeg brukte kanskje halvparten på soving. Så etter jeg og dama delte 10(?) stk eller hvor mange det var så sa jeg at jeg vil ha noe annet. vi satt bare oppe og røyka bong og chilla hele natta. På et sovemiddel. Qualuuuudes
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Yeah fikk et par pakker men husker jeg brukte kanskje halvparten på soving. Så etter jeg og dama delte 10(?) stk eller hvor mange det var så sa jeg at jeg vil ha noe annet. vi satt bare oppe og røyka bong og chilla hele natta. På et sovemiddel. Qualuuuudes
Vis hele sitatet...
Ja, man må legge seg ned og prøve å sove for å sovne på de. Ganske lett å holde seg våken om man klarer første timen uten å sovne