Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 4688
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Heihei. Jeg har innstalert IOS6 på min ipad3.
Etter jeg gjorde det ble den svært elskede youtube-appen borte.. Den finns ikke i appstore lenger og finner ingen ting gjennom google.. Hva har apple gjort nå?? Krangler de med youtube også?
Ja, ganske velkjent at YouTube ble fjernet, men google jobber med en YT app for iOS, om jeg husker rett skal den faktisk være ute.
Sist endret av Freddy_fred5; 19. september 2012 kl. 14:04.
De krangler ja.. http://itunes.apple.com/app/youtube/id544007664 her kan du laste ned appen.
Sitat av uzen Vis innlegg
Heihei. Jeg har innstalert IOS6 på min ipad3.
Etter jeg gjorde det ble den svært elskede youtube-appen borte.. Den finns ikke i appstore lenger og finner ingen ting gjennom google.. Hva har apple gjort nå?? Krangler de med youtube også?
Vis hele sitatet...
Google eier YouTube. Så det er vel Google Apple krangler med
Kan man laste ned denne oppdateringen som vanlig nå, eller må man gå sideveier?
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Kan man laste ned denne oppdateringen som vanlig nå, eller må man gå sideveier?
Vis hele sitatet...
Dukker ingenting opp her, så tror man fortsatt må ta det igjennom sideveien.
Da kommer den vel ut en gang i løpet av kvelden. Verdt å vente for å slippe noe kødd
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Kan man laste ned denne oppdateringen som vanlig nå, eller må man gå sideveier?
Vis hele sitatet...
http://www.itavisen.no/902190/alle-k...lere-ios-6-naa

Kan gjøres her. Var rimelig lettvint

Sitat av SteinOveHelset Vis innlegg
Google eier YouTube. Så det er vel Google Apple krangler med
Vis hele sitatet...
Ahha, det viste jeg ikke.
Sitat av uzen Vis innlegg
http://www.itavisen.no/902190/alle-k...lere-ios-6-naa

Kan gjøres her. Var rimelig lettvint
Vis hele sitatet...
Ja, det har jeg visst hele tiden. Det er nettopp dette jeg ikke ønsker å gjøre.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Ja, det har jeg visst hele tiden. Det er nettopp dette jeg ikke ønsker å gjøre.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke?
Sitat av uzen Vis innlegg
Hvorfor ikke?
Vis hele sitatet...
Da må man koble den til en Pc og bruke iTunes...
Sist endret av Freddy_fred5; 19. september 2012 kl. 14:37.
Youtube ligger på mest aktuelle apper
Sitat av uzen Vis innlegg
Hvorfor ikke?
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske sikker på at det ikke er farlig, men jeg tar ingen sjanser når iPaden koster så mye som 6000 kroner.
Det er ikke en offisiell versjon, så da venter jeg heller litt. Er jo ikke så avhengig av en oppdatering.

"ITavisen.no tar intet ansvar for feil eller skade som følge av ikke-offisiell installasjon av iOS 6 på iPad, iPhone eller iPod)."
Google og Apple krangler vel ikke? Var vel bare det at lisensavtalen til Apple hadde gått ut, og da ble de enige om at google skulle slippe en egen youtube app som de kunne følge opp med oppdateringer osv. Det er hvertfall det de skriver i medier i utlandet, tror norske medier har misforstått greia litt
youtube appen på iphonen min i alle fall var meget dårlig.... Den som Rolls linka til er heilt magisk! slik osm ios6 <3
Det var jo ikke noe særlig til oppdatering ...? Siri skulle jo komme på iPad 3, men jeg finner ingenting???
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Det var jo ikke noe særlig til oppdatering ...? Siri skulle jo komme på iPad 3, men jeg finner ingenting???
Vis hele sitatet...
Siri er på iOS 6 på iPad 3, du må gå på innstillinger også gå inn på Generelt også ligger Siri som nr 4 fra toppen, også er det bare å slå det på.

Edit: Gikk litt fort og glemte noe...
Sist endret av HexUaV; 20. september 2012 kl. 13:38.
Sitat av HexUaV Vis innlegg
Siri er på iOS 6 på iPad 3, du må gå på innstillinger også gå inn på Generelt også ligger Siri som nr 4 fra toppen, også er det bare å slå det på.

Edit: Gikk litt fort og glemte noe...
Vis hele sitatet...
Fant ut det:-) hehe
Jeg kan ikke forstå annet enn nye (og mer rotete) appstoren i ios6 kommer til å selge mange færre apps enn den gamle..
Noen med 3gs som har lastet ned ios6? Hvordan funker telefonen med den nye oppdateringen? Litt småbekymret for at det nye systemet blir for mye for den gamle traveren..
Sist endret av subscribe; 20. september 2012 kl. 15:13.
Jeg vil anbefale deg å vente. Som med flere av oppdateringene til Apple så har det nok en gang blitt store problemer.
http://www.itavisen.no/902620/og-saa...-trobbel-igjen
Har Iphone 4, og etter oppdateringen til IOS 6 så Stopper telefonen opp når jeg flytter på apper (etter jeg trykker på tasten under skjermen), "eple" vises på skjermen og ingen ting av flyttingen er gjennomført.

Telefonen er forøvrig mye tregere nå enn før, og appstore bare avsluttes når jeg leter gjennom apper.
Fler som har merket noe til det? evt. annet?
Sitat av solgløtten Vis innlegg
Har Iphone 4, og etter oppdateringen til IOS 6 så Stopper telefonen opp når jeg flytter på apper (etter jeg trykker på tasten under skjermen), "eple" vises på skjermen og ingen ting av flyttingen er gjennomført.

Telefonen er forøvrig mye tregere nå enn før, og appstore bare avsluttes når jeg leter gjennom apper.
Fler som har merket noe til det? evt. annet?
Vis hele sitatet...
Min fungerer perfekt og er raskere enn noensinne o.o
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Mitt eple-junk har heller ingen problemer etter IOS 6
Litt off-topic, men jeg likte nå den nye youtube appen bedre enn den forige
Sitat av solgløtten Vis innlegg
Har Iphone 4, og etter oppdateringen til IOS 6 så Stopper telefonen opp når jeg flytter på apper (etter jeg trykker på tasten under skjermen), "eple" vises på skjermen og ingen ting av flyttingen er gjennomført.

Telefonen er forøvrig mye tregere nå enn før, og appstore bare avsluttes når jeg leter gjennom apper.
Fler som har merket noe til det? evt. annet?
Vis hele sitatet...
Appstore ble avsluttet til meg en del ganger og, men funker nå.

Flere her som har/har hatt problemer med sms etter oppdateringen? Har ikke kunnet motta sms fra andre iPhones, men funka nå som jeg slo av iMessage, synes dette var litt merkelig.
Har iphone 4s og får ikke brukt Skolenettet. Plager meg veldig. Skjedde etter ios6....

Har sånn at vi må skrive brukernavn og passord i nettleser, og der går den ikke videre...
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Da må man koble den til en Pc og bruke iTunes...
Vis hele sitatet...
nei... jeg lastet ned via itunes på pc, å like etter lå den klar i app store på telefonen

Sitat av Erlendman Vis innlegg
Har iphone 4s og får ikke brukt Skolenettet. Plager meg veldig. Skjedde etter ios6....

Har sånn at vi må skrive brukernavn og passord i nettleser, og der går den ikke videre...
Vis hele sitatet...
prøvd en annen nettleser? sånn som chrome?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Noen som har funnet en real jailbreak til Ipad 3?
den integrerte youtube appen ios hadde før ios6 var jo møkk? Bare last ned den offisielle youtubeappen i appstore og bruk den.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Sitat av artesian Vis innlegg
den integrerte youtube appen ios hadde før ios6 var jo møkk? Bare last ned den offisielle youtubeappen i appstore og bruk den.
Vis hele sitatet...
Det er ingen youtube i appstore lenger. Youtube-app finnes ikke til apple med ios6.
Sitat av uzen Vis innlegg
Det er ingen youtube i appstore lenger. Youtube-app finnes ikke til apple med ios6.
Vis hele sitatet...
Kanskje du neste gang skal gjøre litt mer research før du slenger ut en feilaktig påstand?

Kan avkrefte dette, google sin offisielle youtube ios-app funker utmerket til ios 6 og kan lastes ned fra app-store.

Link til appen
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Sitat av olejoa Vis innlegg
Kanskje du neste gang skal gjøre litt mer research før du slenger ut en feilaktig påstand?

Kan avkrefte dette, google sin offisielle youtube ios-app funker utmerket til ios 6 og kan lastes ned fra app-store.

Link til appen
Vis hele sitatet...
Okei det var feil og skrive til Ios6 . Mente til ipad, den der er til iphone og den har jeg funnet..
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Jeg sliter veldig med at apper bare avsluttes helt plutselig når jeg holder på med dem etter at jeg la inn ios6. Hadde ikke problemer med det før. Og safari nettbroweseren gjør mange rare ting nå.. Den kan kutte helt og avslutte og den sliter noen ganger veldig med at jeg skriver inn en url... begynner jeg å skriver inn 'aftenposten.no' f.eks. sletter den midtveis uti det jeg allerede har skrevet inn så om jeg ikke følger med blir det stort sett 'en.no' f.eks. den står igjen med... Veldig rart.

Appstoren er også irriterende endret og virker med tungvint. Den gamle jeg er vant med fungerte mye bedre.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Men har fortsatt ikke fått noe svar på hvor youtube-appen til Ipad er. Ser alle rundt omkring sier det bare er og laste ned fra apple, men den jeg finner er til Iphone.

Noen som vil kjøpe Epple-skrotet mitt billig?
Du kan laste ned en alternativ YouTube klient til iPad her. Ryddig og fin er den også. Anbefales på det sterkeste før den offisielle appen kommer ihvertfall!
Jailbreak > Protube
Sjefen for Apple beklager kart-feil og lenker til konkurrentene sine kart-løsninger: To our customers...
Store selskaper.... Det eneste de bryr seg om er pengene sine, som om de ikke har nok fra før.
Hei, kanskje litt tema skifte, men trenger råd, etter jeg tok den iOS 6 oppdateringen får jeg alle meldinger på både iPhone og iPaden (2) vet noen hvordan jeg får bort meldinger fra iPad? Lite interessert i at meldinger skal ligge der ettersom den blir brukt av alle kjente
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Sitat av catsel Vis innlegg
Hei, kanskje litt tema skifte, men trenger råd, etter jeg tok den iOS 6 oppdateringen får jeg alle meldinger på både iPhone og iPaden (2) vet noen hvordan jeg får bort meldinger fra iPad? Lite interessert i at meldinger skal ligge der ettersom den blir brukt av alle kjente
Vis hele sitatet...
Det fikser du i innstilingene på Ipaden