Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3175
hadde en periode jeg testa ut amf og lurer på om andre har opplevd det samme som meg. De gangene jeg varmet opp amfetaminen før jeg skjøt den, fikk jeg, i tillegg til varmen og brenninga i kroppen ,orgasme. Det varierte hvor sterk den var , men det skjedde hver gang. Har hørt at andre har opplevd lignende men aldri fått det bekreftet.Noen som har erfaringer å dele?
Er forresten clean nå og det selv om jeg begynte rett på nåla.
Sist endret av Dodecha; 16. januar 2011 kl. 13:11. Grunn: oversatt til Norsk
Har aldri fått det nei? Det skjer nesten ingenting når jeg tar masse amf.? Jeg hadde ca 2. gram brukte opp alt på 1. dag. Jeg kunne føle en vanlig tilfredsstillelse på å være kun normal og ikke hadde jeg det så galt. Som om jeg var helt fri for dette?
Jeg lurer på om jeg kan ha adhd siden jeg ikke får noen rus av dette? Kan det stemme?
Trådstarter
14 0
Har hypomani selv og amfetamin roer meg helt ned. Aldri blitt speeda men får en ro inni meg som jeg sjeldent har ellers, og at jeg blir veldig careless. Har kjørt hardt med nåla de gangene jeg har brukt, har hatt lett tilgang til makkan, men har ikke hatt noen spes rus. Syns det er rart om du ikke merker noe dom helst på 2 g, men spørs litt hvordan du har inntatt det og.Og hvor reint det har vært. Urein meth er i hvert fall noe som kicker når du skyter det...
Sist endret av Dodecha; 16. januar 2011 kl. 13:11. Grunn: oversatt til Norsk
Jeg snorter det og har spist det. Jeg blir ganske normal men føler ikke noe mer en det. har gjort dette mange ganger og har også stor tilgang til dette.
Sitat av Chang Vis innlegg
Har aldri fått det nei? Det skjer nesten ingenting når jeg tar masse amf.? Jeg hadde ca 2. gram brukte opp alt på 1. dag. Jeg kunne føle en vanlig tilfredsstillelse på å være kun normal og ikke hadde jeg det så galt. Som om jeg var helt fri for dette?
Jeg lurer på om jeg kan ha adhd siden jeg ikke får noen rus av dette? Kan det stemme?
Vis hele sitatet...
Adhd på makka er chill..
eneste som fjerner den indre uroen skikkelig er speed, og tro meg, det merker du!

Men 2 g uten å merke noe, dårlig vare da eller?
Sist endret av 0bs; 16. januar 2011 kl. 02:40.
Sitat av 0bs Vis innlegg
Adhd på makka er chill..
eneste som fjerner den indre uroen skikkelig er speed, og tro meg, det merker du!

Men 2 g uten å merke noe, dårlig vare da eller?
Vis hele sitatet...

Jeg sier ikke at jeg ikke merket noenting? Men det var som en indre ro liksom? Jeg har prøvet mye forskjellige medikamenter. Men når jeg bruker speed som jeg har brukt mange ganger før. Jeg kan gjøre det for jeg har stor tilgang til det.

Beklager trå-starter vist vi har tatt tråden din?
Sist jeg tok det så merket jeg at jeg ble veldig lett, det var akkurat som om jeg veide utrolig lite. Det var liksom så lett og gå. Veldig rar følelse men sinnsykt deilig, jeg husker også at jeg hadde store problemer jeg gjenntar store problemer da jeg skulle se hva klokken var på mobil telefonen ikke faen om jeg klarte og se det. Jeg måtte liksom sitte og konsentrere meg skikkelig lenge. Og da tok jeg 1 gram oralt alt i slengen.
Vet ikke om dette kansje gir deg svaret du ønsker, der jeg ikke skyter.

Men går det lange perrioder mellom joggeturene, får jeg en "orgasmisk" følelse, som utarter seg i frysninger som kan vare og vare og vare. Disse kan utløses av tanker, musikk og lys, noe jeg finner meget behagelig

Jeg kan minnes en gang jeg fikk noe makka buffet med tæbbiser av noe slag,noe som endte med at jeg koste med sengeteppet mitt i 4timer, før det gikk opp for meg at jeg gjorde akkurat dette, en meget sterk "orgasmisk" følelse lå latent i mage/mellagolv. Helt helt sykt herlig.
Trådstarter
14 0
Takk tråden er tilbake he he!
er nok lignende som jeg opplever. De første gangene det skjedde føltes det som jeg kom så voldsomt at jeg seriøst reiste meg opp fra sofan for å se om jeg hadde kommet så voldsomt som det føltes! det hadde jeg ikke...
men er det som vet hvorfor jeg som jente kan få sånn orgasme så kjapt etter at makka har kommet i arma mens gutta får fullstendig innover tiss??
Det er helt normalt at man får en varmefølelse i kropp og hals når man skyter amf. Det er en utrolig deilig følelse selvom jeg vel ikke helt vil sammelikne den med en orgasme.. Det kalles "kicket"
Trådstarter
14 0
Det er jo klart... får brenninga i halsen og isinga i hodet og beina. Men i tillegg så kommer jeg.
men men , virker ikke som andre her har opplevd det samme. Har vel kanskje med at jeg er en ekstremt seksuell person ellers å.
"Jizz in my pants."

Opplevde det samme etter jeg snortet særdeles god kokain mens jeg trappet ned smertestillende (og følgelig gjenvant kjønnsdriften). Det var en svært seksuell periode.
Sist endret av Stratops; 26. januar 2011 kl. 23:01.
Får jeg spørre hvordan du varmet det?
Øhhhh, KOMMER dere av å skyte stoff? Altså, strammer penis seg og dere griser i buksen?? Er dette i det hele tatt mulig?
Trådstarter
14 0
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Får jeg spørre hvordan du varmet det?
Vis hele sitatet...
blander med vann i målebeger og varmer med lighter, og filtrerer. av og til to ganger.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Øhhhh, KOMMER dere av å skyte stoff? Altså, strammer penis seg og dere griser i buksen?? Er dette i det hele tatt mulig?
Vis hele sitatet...
he he jeg er jente og ja det er mulig
faaantastisk følelese!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal man varme opp speed før man skyter det? Haha, er ikke sånn jeg har gjort det ;p
orgasme? vetta fan, syns bare at det tar lang tid å få en seksuell orgasme på makkan, men når den først kommer da kommern til gjengjeld relativt haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av weeda Vis innlegg
orgasme? vetta fan, syns bare at det tar lang tid å få en seksuell orgasme på makkan, men når den først kommer da kommern til gjengjeld relativt haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardt
Vis hele sitatet...
Haha, enig der.
Sex på amfetamin, er noe HELT for seg selv.