Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1376
nFF e-Zine #002 er ute. Du finner den på adressen:

http://www.freakforum.nu/ezine/

Scha
NORGES UNDERGRUNN PÅ SITT BESTE!!
har h0rt klager paa design osv f0r, men hadde hvertfall vaert fint om dere kunne lagt inn NAME tag paa innhold listen. Gj0r det mye lettere aa lese e-zinet..

Sist endret av oink; 7. oktober 2002 kl. 20:26.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
fine greier
najz , men jeg synes godt neste nr. kan være litt lengre
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nå har jeg fulgt kjøledelen på "Den Ultimate Computer mod Guiden" din Scha, men resultatet er heller labert .

Du kan foresten fjerne ene navnet mitt, er ikke så pr-kåt at jeg trenger å ha det to ganger


dj1nn:
Tror det er leveringsproblemer med artikler, så visst vi ikke vil vente i et halvt år på ezine så får vi nøye oss med det vi får . Eventuelt skrive selv.
Visual har laga nytt design til sidene.. Det nye designet kommer opp i dag eller i morra..

... og det er riktig som Tias sier.. Det kommer inn veldig få artikkler. Derfor blir zinet 7-10 artikkler vær gang... Sorry

Scha
Skal se om jeg finner noe å skrive om selv så jeg kan sende inn, men tviler på det blir så mye.

Blir morro med det nye designet.