Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 862
Har begynt å miste håret. Er ekstra surt siden jeg er kun 22, og vil helst ikke bli skalla som 22-åring. Kan jeg spørre fastlegen min om finasterid? Eller må jeg gjennom alle slags undersøkelser og samtaler med spesialister?
Alt det der er bare bortkastet penger. Ikke engang hårtransplantasjon virker som koster 50-70k. Men om du absolutt vil bruke flere tusen på et lureprodukt i året har jeg hørt at nett leger innvilger slike resepter lettere
Sitat av Tynnedekk Vis innlegg
Alt det der er bare bortkastet penger. Ikke engang hårtransplantasjon virker som koster 50-70k. Men om du absolutt vil bruke flere tusen på et lureprodukt i året har jeg hørt at nett leger innvilger slike resepter lettere
Vis hele sitatet...
Kødder du? Du kan like gjerne kommentere at du ikke har peiling på hva du snakker om, evt ikke kommentere i det hele tatt. Finasteride er veldig effektivt, noe alle som har kjennskap til forskningen vet: https://www.tandfonline.com/doi/abs/...4.2021.1959506


Hvis du sitter på noe hemmelig informasjon om at 5α-reductase inhibitorer ikke fungerer må du veldig gjerne dele det. Hvorfor ikke publisere en artikkel som beviser det og bli kjent vitenskapsmann i samme slengen?

TS: Tror det går helt fint å slå av en prat med legen din. Bør være ganske grei prosess å få tak i, spesielt om du påpeker at det påvirker din mentale helse negativt.
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Har begynt å miste håret. Er ekstra surt siden jeg er kun 22, og vil helst ikke bli skalla som 22-åring. Kan jeg spørre fastlegen min om finasterid? Eller må jeg gjennom alle slags undersøkelser og samtaler med spesialister?
Vis hele sitatet...
Veldig lett. Jeg har satt 5 venner på proscar/finansterid. Si det du sier her, og vipps så har du en resept på 100 stykker
Ja, det er kjempe lett. Jeg fikk det bare noen timer etter konsultasjon hos online lege.

Brukt det i over 1,5 år nå. Ser ut til å holde håret i sjakk.

Si akkurat det du sier her
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg spurte om det og fikk det uten noe videre om og men. Så viste jeg han denne.
Sitat av Shreddy Vis innlegg
Ja, det er kjempe lett. Jeg fikk det bare noen timer etter konsultasjon hos online lege.

Brukt det i over 1,5 år nå. Ser ut til å holde håret i sjakk.

Si akkurat det du sier her
Vis hele sitatet...
Helt riktig! Alfa-reduktase er grunnen til at menn mister håret sitt, jeg vet ikke i hvilken rolle finansterid fungerer hos kvinner, men selv mikrogram er livsfarlig. Har du en veninne/kjæreste så vær sikker på de aldri røre eller er i nærheten av disse pillene. 1mg er nokk, men det som er populært er p dele dette i 4 så en slipper bivirkninger
Sitat av Syrem Vis innlegg
Helt riktig! Alfa-reduktase er grunnen til at menn mister håret sitt, jeg vet ikke i hvilken rolle finansterid fungerer hos kvinner, men selv mikrogram er livsfarlig. Har du en veninne/kjæreste så vær sikker på de aldri røre eller er i nærheten av disse pillene. 1mg er nokk, men det som er populært er p dele dette i 4 så en slipper bivirkninger
Vis hele sitatet...

Kvinner kan helt fint ta finasteride de også. Gravide kvinner derimot.. Barnet kan ende opp med 2 hoder og fire føtter for å si det sånn.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7060023/
Sist endret av En deling; 17. oktober 2023 kl. 22:38.
Du kan kjøpe det på nett ,Ebay,amazon