Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2490
Noen som kombinerer Aduvanz og Attentin? Hvordan gjør dere det og hvilke doser?
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor kombinere 2 versjoner av samme stoff?

Aduvanz er som attentin. Aduvanz inneholder lindeksamfetamin, og det metaboliseres til dekstroamfetamin (innholdet i Attentin)

Eneste forskjellen på de to er det at aduvanz varer 14 timer og attentin i 10 timer.


Det er totalt trygt å blande, ingen større risiko en de stoffene har i utgangspunktet.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10mg attentin tidlig morgen

70mg aduvanz morgen

10mg attentin formiddag


Helt perfekt Dosering for meg , er 2 meter høy og godt bygd for å si det sånn
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lisdeksamfetamin bruker nesten 3 timer på å sette igang

Deksamfetamin er igang på under 1 time
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukte 50 mg Aduvanz om morgenen og 10 mg Attentin på ettermiddagen en periode. Nå bruker jeg bare Attentin og er fornøyd med det.
30mg elvanse på morgenen og 3 x 10mg attentin resten av dagen. Det funker veldig bra lettere å justere attentinen til når man vil den skal gå ut istedet for å ligge i senga med hjertebank.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eneste forskjellen på de to er det at aduvanz varer 14 timer og attentin i 10 timer.
Vis hele sitatet...
Dette varierer ganske mye, så det kan være stor forskjell på medikamentene i praksis. Og selv om et stoff er tilstede i blodet betyr ikke det at det har (tilstrekkelig) klinisk effekt. For min del kan du fint halvere de tidene mtp effekt. Nedturen av aduvanz varer derimot utover den tiden. For meg vel å merke.

Kan altså være gode grunner til å bruke aduvanz til jevnt nivå og attentin til "boost" eller å forlenge effekten noen timer.
Trådstarter
59 4
Jeg har strevd litt med å finne rett medisin. Aduvanz og Attentin oppleves veldig forskjellig for meg og har også forskjellige bivirkninger. Jeg kan ikke helt fatte at det er samme stoff…

Aduvanz er overlegen på konsentrasjon, det å få med seg og huske ting. Blir litt passiv av den, sliter med å komme i gang. Jeg opplever svingninger i løpet av dagen, kortere virketid enn det skal være og nedtur.

Attentin har ikke samme effekt på huet mitt. Jeg roter og surrer og glemmer. Må opp i ganske høy dose for å få effekt her. Liker det ellers da jeg føler meg bra på de, men 15-20 mg føles riktig på hvordan jeg fungerer. Men da kommer det bivirkninger som er ganske kjipe.

Jeg savnet hjernefunksjonaliteten min på aduvanz og ville prøve igjen, men i kombinasjon med Attentin. Tanken er å ta Attentin rett før det begynner å svinge og bli kjipt. Må finne ut hvor mye Attentin jeg kan ta i tillegg og når.

På Aduvanz hadde jeg litt dårlig matlyst. Mat smakte liksom ikke noe særlig. Ble noe bedre etter et par mnd, men måtte spise mer enn jeg hadde lyst til. Gikk ned 5 kg på 3 mnd.

Attentin gjør meg sulten som en ulv. Jeg spiser masse, men har allikevel gått ned 2 kg etter at jeg begynte på disse. Kjører på med litt proteinshake og weight gainer mellom måltidene.

Er 175 cm høy og veier 61 kg. Jeg har ganske høy forbrenning i utgangspunktet, og jeg tror spes Attentin øker forbrenningen en del.

Kanskje er det pga høy forbrenning at langtidsvirkende blir vanskelig for meg? Var en på Reddit som hadde en teori om det…

Er litt usosial på medisiner. Er lite med venner i forhold til før. Tvinger meg avgårde innimellom for å ikke bli helt emo, men tror medsa gjør meg litt distansert. Må være lavere dose eller ikke noe for at jeg skal kose meg med å være sosial liksom.

Flere har foreslått at jeg skal slutte på medisiner pga at jeg har bivirkninger og at de savner gamle meg. Men det er vanskelig når man først har kjent på den roen og stillheten innvendig. Og hva jeg får til på medisiner! �� i sommer trappet jeg ned til nesten ikke noe. Fy faen for et mas det er i huet da, og den musikken hele tiden! Orker ikke!
Sist endret av Muffin; 6. oktober 2023 kl. 11:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg bruke 100mg aduvanze og 5 mg attentin midt på dagen en periode. Trodde jeg trengte det, men da jeg hadde fått livet litt mer på plass så stoppa jeg med attentinen og reduserte til 70 aduvanze, som funker perfekt nå
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
59 4
Er så fornøyd med denne komboen! Helt klart det beste jeg har prøvd. Tok bare 1 år og finne noe som funker bra, men nå er alt glemt!