Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 634
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg snuser vanligvis brun snus, men grunnet dårlig ånde, smak, gule tenner, har jeg lyst å starte med hvit snus igjen, jeg har tidligere brukt epok freeze, endel andre epok med lav styrke, jeg snuser per nå G3 volt og Siberia rød, så jeg er glad i sterk snus, men problemet mitt med epok freeze, er at den smaker jo piss, jeg spyr bare
av lukten.


Så hvilken type epok har styrke 5, smaker greit (gjerne del hvilken smak. ingen mint).
Epok nr 22 red glacier. Er styrke 6 men smaker ganske godt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg snuser vanligvis brun snus, men grunnet dårlig ånde, smak, gule tenner, har jeg lyst å starte med hvit snus igjen, jeg har tidligere brukt epok freeze, endel andre epok med lav styrke, jeg snuser per nå G3 volt og Siberia rød, så jeg er glad i sterk snus, men problemet mitt med epok freeze, er at den smaker jo piss, jeg spyr bare
av lukten.


Så hvilken type epok har styrke 5, smaker greit (gjerne del hvilken smak. ingen mint).
Vis hele sitatet...
Hvor mye skammer du deg ikke når du gjør dette anonymt..?

Jeg bruker og har prøvd det du nevner ovenfor. Ice blue og freeze er vel de som er sterkest av dem alle ifølge meg. Hold deg til offwhite om du ikke skal se ut som en person som ikke har pusset tennene på et århundre. G-serien er hverfall en ting å prøve ut mer, finnes sikkert noen versjoner der ute som vil virke sterkere
Ikke Epok, men skruf nr 55 er nice. 26 mg nikotin, svir litt og renner ikke før etter en time og to. Beste på markedet!