Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1805
Siden man kan bli ruset av ting som Butan. Hvordan er det med tarmgass?
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er bare å søke om metan gir rus det.
Hvis du får det som kink så kan du bli rusa av hva som helst, så du kan begynne med det hvis det fristre
Feriemodus
Trådstarter
Nå har jeg søkt alt, men blir ikke klok. Tenkte kanskje noen her hadde mer peiling
Jenkem titegn
Dette er jo garantert noe vi har prøvd på i årtusener uten hell - jeg er ganske sikker på at vi hadde hørt om det allerede, skulle det funke. Det finnes jo folk som sniffer fjert for "moro skyld."
Feriemodus
Trådstarter
Sitat av supranaut Vis innlegg
Dette er jo garantert noe vi har prøvd på i årtusener uten hell - jeg er ganske sikker på at vi hadde hørt om det allerede, skulle det funke. Det finnes jo folk som sniffer fjert for "moro skyld."
Vis hele sitatet...
Nå satt det jo noen her med peiling da. Google "jenkem"
Bare å prøve, du blir sikkert drittfjern..
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, men du kan lage gull med fiser, så da kan du kjøpe deg masse rus. Må bare kjenne de riktige folka så løser alt seg
Nå må jeg faen meg slutte å vanke her tror jeg! Hadde heller sniffa bensin! (For de uinformerte) så er det en jævlig opplevelse i seg selv
Kan jeg ikke svare på, men øjeinfeksjon vil du få
Husker en episode på X-files, der noen ruset seg på metan. De brukte kuruker og en brenner og noe greier, ha ha

Mvh
Afrikanere driter på glass, setter på lokk og setter driten i sola. Det er kanskje det nærmeste du kommer.